Fitness Seller

Ik ben een hardcore bodybuilder verdorie!!

Bezoekers in dit topic

hele harde trap omhoog

speciaal voor de nieuwe leden die zoveel hier geleerd hebben, hun kans om aan te geven hoe HARDCORE ze wel niet zijn geworden

en nee, onder hardcore versta ik geen topics aanmaken om T, mods en andere leden te bedanken:D

echt hardcore ben je pas als...
 
BOS was ooit grappig? omg :eek:














:D
 
je bent hardcore als nooit traint maar wel altijd in de sportschool bent, en je je AS spuit dwars door je broek in je kont rost, om er dan vervolgens de hele dag mee rond te lopen!!! dan ben je pas HARDCORE
 
Je bent hardcore als je een half uur naar de sportschool fietst, 1 setje squatten doet en iemand dit laat filmen. Dan rij je terug naar huis, post het filmpje op dit forum met de vraag of je uitvoering goed is... Dan rij je terug naar de sportschool om opnieuw een setje te doen, na wat tips te hebben gekregen op dit board. Opnieuw filmen, terug naar huis rijden, posten, vragen of uitvoering goed is, terug naar sportschool fietsen en het laatste setje eruit persen. Da's pas een hardcore-manier om quads te krijgen :cool:
 
Ik voel me tegenwoordig pas hardcore. Wat gewichten van m'n vorige training :

4 kg bij dumbbell drukken
10 kg bij bent-over barbell row
6 kg bij dumebll shrugs
8 kg bij barbell curl
10 kg bij cable pushdowns
1-2 kg bij side raises

Ok, allemaal 20 reps, en nog met pijn in de schouder, maar het had wat bekijks. Al die hardcore gasten, die net lekker aan het rol-shruggen waren na hun setjes gebogen-rug-squatten, vonden het blijkbaar erg grappig. Eigenlijk heb ik medelijden met dat soort mensen, vroeg of laat zitten ze ook met een serieuze blessure, en dan versterken ze weer het beeld van het ongezonde karakter van bodybuilden en krachttraining.
 
Als het helpt raistlin, bij mij in de fitness trainde er een kerel die altijd met die gewichten trainde en echt alles gaf en kreunde en brulde :D
 
Je bent echt hardcore als je met je maten een uur lang iedere dag gaat benchen a 55 setjes per keer.
 
Je bent een hardcore fitnessinstructeur als je mensen verteld dat ze neck press moeten doen voor achterkant schouders, de stang zit immers achter je nek (mij laatst overkomen)
 
Extreme Genes zei:
Je bent een hardcore fitnessinstructeur als je mensen verteld dat ze neck press moeten doen voor achterkant schouders, de stang zit immers achter je nek (mij laatst overkomen)

Daar is de oefening ook gedeeltelijk voor.. :o
 
je bent pas echt hardcore als je je longen uit je lijf schreeuwt tijdens een wrist curls. woehoe! En natuurlijk 8 setjes plat bankdrukken, 8 incline en 8 decline, 6 sets dumbbell flyes, en dat dag in dag uit. En dan heeeeel stoer kijken natuurlijk met je extreme grote borst. :cool:
 
ik heb echt kromgelegen van al die reacties :roflol:


Je bent pas echt echt hardcore als...

je tijdens een avondje stappen een paar dumbbells meeneemt om wat curls te kunnen gaan doen.
je tijdens dat zelfde avondje stappen een glas melk besteld zodat je je shake kan gaan maken.
 
je bent hardcore als je voor je setje squaten ff een flinke trek van je peuk neemt.
 
je bent pas echt hardcore als....

je in de kleedkamer voor de training je mastrubeert omdat onderzoeken uitwijzen dat dit een positief effect heeft op je groei.
 
boogie zei:
je bent pas echt hardcore als....

je in de kleedkamer voor de training je mastrubeert omdat onderzoeken uitwijzen dat dit een positief effect heeft op je groei.

en dan ook goed schuin voor de spiegel gaan staan zodat je het goed kan zien
 
Je bent pas echt hardcore ...

als je een vriendin hebt waarbij de clit tijdens de coïtus omhoog gaat staan
 
Je bent pas echt hardcore als je zo verzot bent op het ijzer dat je gaat dumbbell****en (je leuter tussen 2 dumbbells schuiven)..

Je bent pas echt hardcore als je vriendin liever je vleestaaf in haar heeft dan een olympische haterstang..

Je bent pas echt hardcore als je leuter cable curls met 5 kg kan doen (je staafmixer wel eerst aan een lowpully vastmaken)..

Je bet pas echt hardcore als je leuter je kan spotten bij barbell shrugs..
 
Je bent pas hardcore als je deze onzin kan lezen zonder te moeten lachen in de gym bij het zien van een stel natuurlijk rond gevormde dumbbells :P

GO ECTO!!
 
Je bent pas echt hardcore als je liever dumbbells in je hand hebt dan een mooi stel vrouwenborsten
 
je bent pas echt hardcore, als je na een setje crunches je shirt gaat wassen op je buik......
 
Back
Naar boven