XXL Nutrition

Ik ben een hardcore bodybuilder verdorie!!

Bezoekers in dit topic

Je bent pas hardcore als tijdens cardio een stijve hebt. En ja dat heb ik vaak. vet cool. :cool: Ben hardcore :p
 
Je bent pas hardcore als je handen in een gekromde (o-vorm) blijven staan van de barbells/dumbbells ipv de mast tussen de benen
 
jopiepoekie zei:
Je bent pas hardcore als tijdens cardio een stijve hebt. En ja dat heb ik vaak. vet cool. :cool: Ben hardcore :p

Cardio? - Als je echt harcore bent train je gewoon door en doe je geen cardio .. dan verlies je namelijk massa .. potverdomme! (of natuurlijk je shakie nemen he :D)
 
echt hardcore ben je wanneer je je eigen oefeningen verzint. Bij mij een gast in de gym die dat dus doet en bij iedere oefening gebruikt ie zowat heel zijn lichaam. Werkelijk alle kanten zwabbert hij op wat natuurlijk ook gepaard moet gaan met het nodige geschreeuw.

Wat ook erg hardcore is is gewoon trainen in een spijkerbroek. Geeft net dat extra ruige effect..
 
Wat de neuk is hardcore? Klinkt te veel als een term die gebruikt wordt door jochies in getunede Honda Civics, you know the ones....

Ik train zwaar en leef gedisciplineerd. Ik ga erg ver om mijn doel te behalen en twijfel er geen seconde aan dat dat gaat lukken. Ik maak keuzes, stel mijn prioriteiten en aanvaard de consequenties. C'est ca.

Hardcore zegt me niets.
 
Tractortje zei:
Cardio? - Als je echt harcore bent train je gewoon door en doe je geen cardio .. dan verlies je namelijk massa .. potverdomme! (of natuurlijk je shakie nemen he :D)

:roflol:
 
Je bent pas hardcore als je een 20 kilo schijf om je stijve kan schuiven zonder dat die er weer af valt. (die schijf dan he) :rolleyes:
 
wel een olympische halterschijf, he?
 
Je bent pas hardcore als je spierpijn hebt in je onderrug de volgende dag na een paar setjes zwaar barbell curlen!
 
je bent pas hardcore als je JimmyH heet :P
 
Centaur zei:
Je bent pas hardcore als je een 20 kilo schijf om je stijve kan schuiven zonder dat die er weer af valt. (die schijf dan he) :rolleyes:

t-bar rows met je pik..dat is hardcore!!
 
Back
Naar boven