Fitness Seller

Ik ben een hardcore bodybuilder verdorie!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by wateengedoe2
Net terug van de sportschool, en een BEKIJKS dat ik had met die nieuwe gewichten joh! Ik kan het iedereen aanraden! Mike, it's amazing! :D


huh watte...riep je me ?? :D
 
Originally posted by wateengedoe2
ROFLMAO! Avg, als je nep-AS spuit, kun je die nep-gewichten binnen notime omhoog krijgen!

Bedankt voor de tip weg2.
Ik heb gelijk een sticker gemaakt met erop AS (groot lettertype!)en die over mijn potje vitamine C pilletjes heengeplakt, zodat iedereen kan zien dat ik gebruik. En natuurlijk doe ik net alsof ik me verslik de eerste keer en hoest een enkele malen hard om aandacht te trekken. Vervolgens slik ik ze daarna en vraag aan iemand anders of ie me AS weg wil leggen, op harde toon uiteraard. Nog nooit heb ik zoveel bekijks gehad.

En de tip om ipv piepschijm gewichten opblaasgewichten te gebruiken heeft ook enorm geholpen. Ik begin nu te tellen van 20, 21 en stop pas bij de 25.

Thanks ik voel me nu veel beter.

Iemand nog meer tips? Ik ga de volgende keer proberen helium in de opblaasgewichten te stoppen zodat ik nog meer van die dingen omhoog krijg.
 
Ja, dat van die helium ontbrak nog. Ik zou waterstof nemen als ik jou was, dat is nog lichter en voor een extra effect kun je het nog aansteken ook! :)
 
Ik heb net ook nep-eelt op mijn handen gemaakt van klei en was, en met viltstift heb ik op mijn schouder een hele grote tattoo gemaakt van een barbell met de tekst I can benchpress 600 pounds eronder, het nadeel is alleen dat ik nu mijn truien allemaal uit moet doen omdat anders niemand mijn tattoo ziet, iemand een oplossing daarvoor?
 
Waarom maken jullie je zo druk hoe je er nu uitziet?
Ik vind het net zo belangrijk hoe ik er vroeger uitzag.
Ik was net zo groot als Dorian (met wie ik regelmatig trainde) en ik kon meer als 280 kilo bankdrukken.
Nu heb ik daar geen tijd voor en ik train wat lichter door blessures.
Punt is dat ik de sterkste en grootste was in de sportschool en ik zou het zo weer kunnen zijn als ik wilde.

Zo is er ook een jongen die hier rondloopt met terminale ILS en die ook 4 cm squats doet met 4 schijven aan elke kant en dat kleine blauwe plastic ding op je schouders wat je zou moeten helpen om de stang vast te houden (mantra ray of zoiets?)
IK ben opgewarmd en klaar, hij is net klaar met zijn verschrikkelijke sets.
Ik start mijn sets met 1 schijf (reet tot kuiten) en werk mezelf naar 3 schijven.
Maak wat geluiden bij de 3 schijven natuurlijk maar het lukt wel.
Komt spuit 11 aangerend zonder uitnodiging, gaat achter me staan en besluit mij te proberen te helpen!!! Voordat ik hem kan zeggen dat hij op moet rotten, zegt hij: "dude-you better not go that far down. I'LL SHOW YOU WHERE TO STOP SO YOU DON"T HURT YOURSELF"
Ik zet het gewicht terug en ga helemaal uit mijn dak, schreeuwen, andere jongens die me tegen moeten houden, mensen schreeuwen, groot drama daar.
Ik heb die gozer nooit meer daar gezien...

Geluk gehad dat hij niet zijn handen op mijn heupen heeft geplaatt en dingen zei als: "C'mon puuussshhh it , for me. C'mon give it to me. 2 more and we can hit the shower". [afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
Oh ja, had ik nog niet verteld .. Die jongen die buikspieroefeningen aan dat hangapparaat aan het doen was (hanging hip raise), nou die zwabberde zo hard heen en weer. Leek meer op schommelen dan op een goed uitgevoerde buikspieroefening. Nou ja, het voordeel is natuurlijk wel dat je de show steelt en er ook nog eens geen spierpijn aan overhoudt! Ik ga dat volgende keer ook zeker zo doen!
 
Ik train nu bijna 2 maand en heb de ultieme oplossing gevonden: baseball-caps. Leg de baseball-caps op je schouders met de klep naar beneden. Buig de klep in het gewenste formaat en huup-huup-barbatruc, je hebt schouders als voetballen en bovenarms als een pro. En natuurlijk wel een trui met lange mouwen aan he!!
 
Gisteravond was er een oude vent in de sportschool, jaar of 80 ofzoiets.
Ik wilde gaan deadliften en vond het makkelijker om dat in het squatrek uit te voeren aangezien daar alle schijven dichtbij zijn.
Komt die vent naar me toe en hij zegt: "I'm using that area" :rolleyes: .
Ik: "Oh ok, sorry, go ahead".
Dus ik al mijn schijven naar een ander gedeelte sjouwen om daar te deadliften.
Kijk 3 minuten later in de richting van die ouwe, staat/zit/ligt hij daar te stretchen en dat was alles dat hij deed voor ongeveer 25 minuten!!!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben een gare haan verdorie!!
 
:D Ik heb echt dubbel gelegen om deze thread!!! :D

Ik zie wel eens een die komt af en toe... hij is wel groot okay, maar dan gaat hij wat praten met wat vrienden, doet een paar squats en gaat weer weg na een half uur..

Hardcore :p
 
LOL!!

He BOS beetje gefrustreerd door al die hardcore-gasten op je sportschool.:D ;)
 
Gisteren was ik aan het benchpressen, kwam zo een brede gozer zeggen dat ik het fout deed! Groot was de instructeur zijn verbazing toen ik hem de mond snoerde met een rake kopstoot!!
 
Dat maakt jou nou echt... Een ware hardcore bb'er
Dacht dat je gestopt waard met vechten??

:thumbs: Way 2 go!!
 
Helemaal super bos, heb hem weer eens goed doorgelezen en of die gozer in ze legerkleuren outfit nou fake of real is maakt niet uit. ik heb zitten janken net!

Deze threat rulez
 
Die gozer is helaas real (dat hij pas na een 1/2 uur uit de kleedkamer komt is wat overdreven maar hij blijft altijd verdacht lang daarbinnen) en die gasten die probeerden biceps te doen op de leg curl machine zijn ook real (ze deden het maar een weekje hoor)
En die gasten die doen alsof ze schaduwboxen voor de spiegel of op de lopende band zijn ook real :(

Ja je moet blijkbaar hier wonen om dat soort mensen te zien.

Zo was er in '98 ook een toerist in de sportschool, ook een ouwere vent, jaar of 70-75 denk ik, een beste buik en dan een korte broek met van die witte tennissokken om passend te blijven bij zijn huidskleur die blijkbaar nooit de zon had gezien.
Iig, die vent ging altijd in de cardio room wat van zijn levensgevaarlijke kata's lopen.
Levensgevaarlijk voor de omstanders en voor hem zelf helaas. Verloor meestal zijn balans met een stap of 3 waardoor het oude vrouwtje naast hem op de fiets bijna een hartaanval kreeg als hij naar haar toe kwam zwengelen.
Ademoefeningen met langzame arm/hand bewegingen gevolgd door snelle wendingen, wat rake stoten en messcherpe slagen in de lucht en high kicks die zeker tot kniehoogte kwamen, die blijkbaar allemaal gericht waren op balans/coordinatie training want daar kon hij nog duidelijk aan werken.
Hij was altijd kapot na zijn training en begon dan luidruchtig te praten met anderen om hem heen over zijn gruwelijke combat trainingen/gevechten in Vietnam (no joke).

Het is een wonder dat deze man nog leeft met die technieken die hij liet zien, als hij niet in de vietnam oorlog met een hand to hand combat was vermoord, dan zal het eens gebeuren met zijn balansstoornissen terwijl hij vrolijk in de lucht rondtrapt.

Ken je Jean Frenette? Die canadese wereldkampieon karate die nu nog alleen demo's doet? Zijn handelsmerk is toch voet verticaal in de lucht en dan rond trappen in de lucht terwijl je op je standbeen ronddraait?
Don't worry: onze vriend kan dat ook op kniehoogte en tegelijkertijd een paar andere dames de paniek van hun leven bezorgen met zijn balansverstoringen.

M'n ex vriendin kwam me altijd even roepen als hij weer aan zijn routine begon om hem te bewonderen en ze was meesterlijk in de imitatie van hem als we weer thuis waren.
Hardcore is the word here!!
 
Dat je daar nog serieus kan trainen joh met al die mafkezen.:D
 
Wow, je woont in de tropen, je hebt elkedag zon, zee en strand en je zit in een gym waar je helemaal stuk gaat van het lachen. welk eiland woon je? Ik denk dat ik daar ook maar heen ga verkassen. :cool:
 
Daar zou ik ook wel willen trainen!! Kun je nog een trainingspartner gebruiken, BOS? LOL trappen en hardcore trainen in 1 klap!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Naar boven