AndroidHealthClinic

Ik ben een jongen van 15 jaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Voetballerke

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 mrt 2006
Berichten
139
Waardering
0
Dag iedereen dit is mijn eerste post hier
Ik ben dus 15 jaar en zou graag mijn armspieren wat kweken zouden jullie mij enkel oefeningen willen zeggen die niet al te intensief zijn (gezien mijn leeftijd mag ik niet al te intensief bezig zijn) en waarbij ik in een paar weken of maanden wat meer armspieren mee zou krijgen
Alvast dank
 
Beste jongen van 15,

www.fitness-island.com < voor de oefeningen.

Meldt je aan bij de eerste de beste sportschool, loop naar de eerste de beste brede beer en maak een praatje... the rest is history....

Als dat niet lukt wordt het niks
 
:rolleyes:

och menneke
 
bedankt voor u antwoord maar zijn er geen oefeningen om thuis te doen want fitnesszalen en sportscholen zie ik voorlopig niet zitten
bv.push-ups is dat een goede oefening?
 
Waarom mag jij niet intensief bezig zijn en waarom ga je enkel je armen trainen?
Ga een potje rukken (y)
 
Dit soort threads komen echt steeds vaker langs he? :p
Is dat altijd zo rond de zomer?(voor de mensen die hier al langer zitten)
 
Christopher zei:
Waarom mag jij niet intensief bezig zijn en waarom ga je enkel je armen trainen?
Ga een potje rukken (y)
Het is namelijk zo dat intensief en veel trainen van je spieren niet goedis voor je botten enzo als je nog aan het groeien bent
 
j354j4 zei:
Dit soort threads komen echt steeds vaker langs he? :p
Is dat altijd zo rond de zomer?(voor de mensen die hier al langer zitten)


ja..

om dan nog maar te zwijgen over de AS sectie ;)
 
j354j4 zei:
Dit soort threads komen echt steeds vaker langs he? :p
Is dat altijd zo rond de zomer?(voor de mensen die hier al langer zitten)

ik denk dat de meesten als newbie zijn begonnen :rolleyes:
 
ik ben ook in de zomer begonnen met trainen, maar niet met reden om groot de zomer door te gaan.. het was gewoon een moment waarop ik dacht: naja ik ga maar eens trainen .. ik moest toch wat met mn tijd :p
 
breezah powa ! :unsure:

:D

je wilt dus enkel je armen trainen?

nou, geen tips van mij dan :D
 
He gasten bedankt voor de reacties(sarcastisch bedoelt);)
 
Welkom allereerst.

Zelfs al wil je alleen je armen trainen dan lijkt me de aanschaf van een eenvoudig dumbbell setje geen overbodig luxe.

Anders blijf je een beetje beperkt tot smalle push-up, dippen tussen 2 stoelen, onderhands optrekken en curlen met emmers zand.
 
Voetballerke zei:
Het is namelijk zo dat intensief en veel trainen van je spieren niet goedis voor je botten enzo als je nog aan het groeien bent

is onzin hoor, google maar is, krijg je genoeg betrouwbare sites waar daar dingen over staan. Train zelf ook redelijk intensief als 14-jarige:D
 
AlexT zei:
is onzin hoor, google maar is, krijg je genoeg betrouwbare sites waar daar dingen over staan. Train zelf ook redelijk intensief als 14-jarige:D
Ja?Iemand had mij wijsgemaakt dat dat zo was maar tschijnt dat in vele fitnesszalen onder de 16 niet aan de fitnesstoestellen mogen zitten dat zal ook wel een reden hebben???
 
Voetballerke zei:
Ja?Iemand had mij wijsgemaakt dat dat zo was maar tschijnt dat in vele fitnesszalen onder de 16 niet aan de fitnesstoestellen mogen zitten dat zal ook wel een reden hebben???
Euuh nee toch niet:p
het is een fabeltje dat het slecht is voor de "groei" het is zelfs beweerd in sommige artikels dat het goed is voor de botdichtheid
en als je het dan toch gelooft dat het slecht voor je is doe dan zoveel mogelijk push ups, sit ups en trek jezelf zoveel mogelijk op op een dag:D
 
Jonge doe lekker wat je wil, maar aan je plannen te lezen ga je er toch nix van bakken. Het is de harde waarheid maar met jouw instelling zal er niet veel groeien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven