Fitness Seller

Ik ben een man van 55 en ik wil graag en testosteron kuur ondergang maar mijn huisarts is niet thuis

Bezoekers in dit topic

Gast 168576

Novice
Lid geworden
21 dec 2019
Berichten
13
Waardering
1
Lengte
1m73
Massa
66kg
Ik heb recent een complete lichaam onderzoek laten doen en ik ben 100% in orde alleen maar met de testosteron level zijn onder en omdat ik sport en voel mij heel goed wil toch graag mijn testosteron laten verhogen Ik ben op zoek naar iemand die hier bij mij kan begeleiden of adviseren in Arnhem Alvast bedankt
 
Hoe bedoel je “verhogen“ ? Met welk doel? En waarom wil je dokter niet helpen? Ziet hij geen noodzaak?
kuren is huren en na het kuren gaat je eigen aanmaak ook nog wel eens verder omlaag.
 
mijn huisarts doet gewoon niks van weten zonder enige uitleg
 
Maar heb je klachten dan? Of wil je gewoon AAS om harder te groeien? Of heb je libido problemen? Wat is je doel?
 
mijn gedachten gaan om eenmalige kuur te doen en daarna zelfde onderhouden met supplementen sporten en gezond eten
 
k train regelmatig maar ik krijg niet resultaat maar is natuurlijk normaal gezien mijn leeftijd maar ik wil niet opgeven
 
Wat is je testosteron waarde dan?
Heb je een voedings en trainings schema?
Welk resultaat blijft uit?
Gezien je lengte en gewicht lijkt me spieropbouw? Dan moet je we je voeding op orde hebben om spieren te bouwen en dus aan te komen.
 
k train regelmatig maar ik krijg niet resultaat maar is natuurlijk normaal gezien mijn leeftijd maar ik wil niet opgeven
Resultaat = verwachtingspatroon = referentie
wat is jouw reële referentie voor resultaat? beetje toning? Of hulk?
 
Ik heb een vaste schema training en ik eten gevarieerd meer dan genoeg inclusief aanvullende supplementen
 
Post je training en voeding dan eens met alle macro's en wat je resultaat is. kg aankomen per week bijvoorbeeld.
 
beetje toning maar wel goed gevormd en strak
 
ik ben al half jaar bezig maar open bepaalde moment kom ik niet vooruit vandaar mijn beslissing
 
Slappe huid gaat test bijv echt niet voor werken, maar luister naar Marina, deel wat je doet en dan kunnen we daar inhoudelijk wat over zeggen.
 
ik ben al half jaar bezig maar open bepaalde moment kom ik niet vooruit vandaar mijn beslissing
De meesten zijn hier 10+ jaar bezig en maken kleine stappen, het is een marathon, geen sprint, 50+ in 6mnd een instagram body van een millenial is NIET realistisch
 
aahahahahaahah ok Oké ik ga proberen om alles op papier te zetten
 
Doel?
Trainingsschema?
Voedingsschema met macro's?
Goed advies kan je pas krijgen als je meer info geeft. Dan kan t advies gericht zijn op je doel en niet "zomaar wat". Snap je?
 
ok Ja het is moeilijk omdat ik ben een eenzaam Wolf en ik wil allemaal zelf doen en dat gaat niet
 
Ik heb laatste tijden wat problemen met slapen Misschien zou daaraan liggen toen ik nog jong was gingen stuk makkelijker
 
Post nu eerst alles eens.... en ook je doel erbij.

Teveel trainen kan je ook slecht van gaan slapen...
kortom geef eerst alle info!
 
Back
Naar boven