Fitness Seller

Ik ben een man van 55 en ik wil graag en testosteron kuur ondergang maar mijn huisarts is niet thuis

Bezoekers in dit topic

indien je met een dergelijke shape en enkele maanden trainingservaring geen progressie maakt moet je het gaan zoeken in je voeding en training, niet in AAS. Of je test moet dusdanig laag zijn dat trt een optie kan zijn. Maar goed, volgens de doc is dat dus het geval.
 
Mocht het met testo ook niet lukken zou ik je een cursus Nederlands aanbevelen .. man man man ..
 
Op leeftyd van 50+ kun je beter de ca 20 sets per spiergroep per week verdelen over 3 dagen per week.
Om op een natuurlijke manier je testosteronniveau te verhogen doe je voornamelijk compound-oefeningen.
Train ook niet langer als een uur, zodat je cortisol laag blijft.
Verder eet veel groenten met name brocolli en noten en vis, vitamine B en D.
Zink em Magnesium.
Eet eiwitrijk en slaap voldoende.

Succes
 
Op leeftyd van 50+ kun je beter de ca 20 sets per spiergroep per week verdelen over 3 dagen per week.
Om op een natuurlijke manier je testosteronniveau te verhogen doe je voornamelijk compound-oefeningen.
Train ook niet langer als een uur, zodat je cortisol laag blijft.
Verder eet veel groenten met name brocolli en noten en vis, vitamine B en D.
Zink em Magnesium.
Eet eiwitrijk en slaap voldoende.

Succes
Bedankt voor het advies.
 
hij wil een eenmalige kuur, wat doet dit topic dan in deze sectie?
 
Op leeftyd van 50+ kun je beter de ca 20 sets per spiergroep per week verdelen over 3 dagen per week.
Om op een natuurlijke manier je testosteronniveau te verhogen doe je voornamelijk compound-oefeningen.
Train ook niet langer als een uur, zodat je cortisol laag blijft.
Verder eet veel groenten met name brocolli en noten en vis, vitamine B en D.
Zink em Magnesium.
Eet eiwitrijk en slaap voldoende.

Succes
Ja dat is precies wat ik nu mee bezig ben maar nu heb ik uitgebreid van 3 dagen naar 5 dagen aangekomen Ik ben nu op 70 kilo mijn grootste probleem is slapen
 
Laatst bewerkt:
aahahahahaahah ok Oké ik ga proberen om alles op papier te zetten

Hier wachten wij nog op, zodat we je een goed advies kunnen geven.
Stel, je gaat met je auto naar de garage, en het enige wat je tegen de monteur verteld is, dat de auto het niet goed doet. Dan weet de monteur niet waar hij moet beginnen.

Zo werkt dat ook met groeien. Vertel wat je doet, in de sportschool en vertel wat je eet. Dan vertellen de bodybuilders hier wat je goed doet en wat je misschien anders kunt doen.
 
Back
Naar boven