XXL Nutrition

Ik ben God! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Btw, jij woonde toch in Eindhoven ofzo? Keer wat pilsen pakken?
 
ik was ook een god he afgelopen vakantie.
 
miss een leuke tip om volgend jaar eens heen te gaan!
 
I'm in ! Hertog Jan graag ! :lick:
 
Wat je gewoon niet kunt ontkennen is dat als iemand van 1m74 en 1m93 op dezelfde proporties zijn volgebouwd, dat die van 1m93 er imposanter uit zal zien dan die van 1m74...

Punt is gewoon, probeer eens met zo'n lang frame de boel vol te krijgen.
rotklus, vergeleken bij een kleiner iemand:mad:
 
Tja, bekijk de kinderen eens van tegenwoordig en zij zijn pas 11 jaar ofzo en al moddervet, uiteraard zijn er uitzonderingen.
 
|Gefeliciteerd dude!
 
Laat ik het zo zeggen...ik vind 95kg op 1m93 niet imposant. Maar dat is natuurlijk ieder zijn mening.

ik was afgelopen zomer 94 kg op 1,95m
Dat is op dbb verre avn indrukwekkend.

Maar in het echte leven is het een ****ing ego-trip.
Je loopt op het strand met het idee van, ja ik ben in vorm, maar meer naam mag het niet hebben. Maar je krijgt respons van het vrouwvolk alsof je Brad
Pitt himself bent.
En ik vrees dat Splendid wel eens gelijk zou kunnen hebben, dat komt niet omdat ik zo'n goddelijk gespierd lijf heb (want dat heb ik niet). Maar dat komt omdat ik meestal echt de enige ben zonder een pens. Ik ben zo'n enorme strandbink omdat het vergelijkingsmateriaal eruit ziet alsof ze ieder moment met een hartinfarct ter aarde kunnen storten, en dat vinden vrouwen niet echt sexy.
Ik stoor me dan ook niet aan mannen die achterlijk veel junkfood naar binnen schuiven, ik zie dan glimlachend hoe de concurrentie zichzelf uitschakeld.:thumbup:

Het is wel jammer dat de meeste vrouwen ook steeds vetter worden....:(
 
Jep het leven op de All inclusive resorts is voor een bodybuilder een bestaan dat alles behalve onopgemerkt blijft.
Nu kan je diverse redenen aandragen voor je opmerkelijke gedrag, namelijk dat een t shirt dragen in de gym onzin is als het 40 graden is. Of dat die kip met rijst je gisteren goed gesmaakt heeft en je bang bent van ander voedsel aan de schijterij te gaan. En waarom je elke ochtend een goede pomp zet voor je aan de poolside verschijnt? Je bent tenslotte op vakantie en hebt alle tijd van de wereld!

Whehe, herkaanbaar bro. Die resorts (all inclusives wel te verstaan) trekken echt smakeloos dik klootjesvolk aan. Gelukkig komen er niet louter West Europeanen in landen als Turkije en Egypte, dus valt er zowaar ook nog eens wat schoon oosteuropees vlees te bewonderen :D
 
Maar dat komt omdat ik meestal echt de enige ben zonder een pens. Ik ben zo'n enorme strandbink omdat het vergelijkingsmateriaal eruit ziet alsof ze ieder moment met een hartinfarct ter aarde kunnen storten, en dat vinden vrouwen niet echt sexy.
Ik stoor me dan ook niet aan mannen die achterlijk veel junkfood naar binnen schuiven, ik zie dan glimlachend hoe de concurrentie zichzelf uitschakeld.

:D hehe

Het is wel jammer dat de meeste vrouwen ook steeds vetter worden....

:mad: idd
 
Whehe, herkaanbaar bro. Die resorts (all inclusives wel te verstaan) trekken echt smakeloos dik klootjesvolk aan. Gelukkig komen er niet louter West Europeanen in landen als Turkije en Egypte, dus valt er zowaar ook nog eens wat schoon oosteuropees vlees te bewonderen :D

Griekenland, in ieder geval het eiland Zakynthos want daar ben ik geweest, is ook erg in trek bij israelische toeristen. En ik moet zeggen, die zijn soms best mooi. Alleen liggen ze enkel maar aan het zwemband en komen ze niet op het strand.
 
Lauw jij 94 kilo??? :rolleyes:
 
op de dbbq 92kg :)
Er is geen kg aan gelogen. Ik lieg alleen tegen mensen in het echte leven, hier alleen als het een leuk verhaal oplevert. :D
 
op de dbbq 92kg :)
Er is geen kg aan gelogen. Ik lieg alleen tegen mensen in het echte leven, hier alleen als het een leuk verhaal oplevert. :D

Kort samengevat: Elk leuk verhaal van jou, en elke post van jou resulterend in een leuk verhaal, of inmengend in een leuk verhaal, is een leugen?

Nu alleen nog de defenitie van "leuk verhaal" zien te vinden. :D
 
Wat je gewoon niet kunt ontkennen is dat als iemand van 1m74 en 1m93 op dezelfde proporties zijn volgebouwd, dat die van 1m93 er imposanter uit zal zien dan die van 1m74...

Punt is gewoon, probeer eens met zo'n lang frame de boel vol te krijgen.

Daarom ziet 95kg bij 1,93 dr uit als een magere lat en 95 kg bij 1,74 bruut.
 
Back
Naar boven