MuscleMeat

Ik ben God! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Daarom ziet 95kg bij 1,93 dr uit als een magere lat en 95 kg bij 1,74 bruut.

Ik ben 104KG bij 1.91, en zelfs dat ziet er nou nog niet echt spectaculair uit ofzo. Ik denk dat je boven de 1.90 echt minimaal een kilo of 130 moet zijn om de monden open te doen vallen.
 
Ik voorzie een Eindhoven bierzuip meeting. Beter dan die k*twok.

Kun je niet over oordelen. Je bent nooit meegeweest. Je mag wel mee hoor:D
Echter durf je jouw imposante ecto uiterlijk wel te tonen aan de rest?
IRL ziet het er natuurlijk een stuk woester uit:D
Trouwens, ik denk dat je ook helemaal niet zo veel bier drinkt:p
 
ik ben 1m96 en zie er nu met mijn amper 92kg niet echt gespierd uit hoor in mn normale kleren ... enkel als ik in mn slip sta zie je enige vorm van spierontwikkeling, maar inderdaad tegen dat ik wat vol eruit ga zien denk ik dat ik minimum 110 moet wegen
 
Kort samengevat: Elk leuk verhaal van jou, en elke post van jou resulterend in een leuk verhaal, of inmengend in een leuk verhaal, is een leugen?

Nu alleen nog de defenitie van "leuk verhaal" zien te vinden. :D

Mijn leven is 1 grote leugen. Het is een troosteloos schijnbestaan in de marge, een aaneenschakeling van halve pogingen en hele mislukkingen. Het enige vertier in mijn leven, de strohalm waar ik mij doodsbang aan vastklamp, is DBB.

Nee, eigenlijk lieg ik nauwelijks op DBB. Dit is het internet, de mensen op het internet hebben weinig tot geen invloed op mijn leven, zelfs niet als ik mij heel kwetsbaar opstel, want 1 druk op de log-out knop is voldoende. Dat is ook het mooie aan internetboards, je kan hier doen en laten wat je wilt. Een beetje slap ouwehoeren, wat mensen beledigen en als je er zin in hebt kan je posten wat jij denkt dat de waarheid is (of het nu gaat over trainen of vrouwen en alles daar tussen in).

Als ik lieg in mijn posts dan ligt dat er meestal wel dik bovenop, dus wees gerust. Als je twijfelt mag je het vragen. :D
Ik vind trouwens wel dat je een mooi verhaal, omwille van het mooie verhaal mag opdirken met zelfverzonnen feiten.
Zolang je er niemand mee schaadt mag je alles bij elkaar verzinnen vind ik, zolang het maar een prrrrachtig verhaal oplevert natuurlijk.:)

Ik heb niet zoveel verhalen hier gepost, de enige waarin ik mij wat dichterlijke vrijheid heb veroorloofd was mijn kuurverslag van 2004 en mijn kunstacademiehertje verhaal. :D

Maargoed, o.t. maar weer.

Ja, bij 1,95m en 94 kg ben je geen monster. Maar ik heb wel een leuke beachboy fysiek (ja dat is gelogen), in ieder geval voldoende voor veel aandacht (inderdaad, dat ook).
 
Kun je niet over oordelen. Je bent nooit meegeweest. Je mag wel mee hoor:D
Echter durf je jouw imposante ecto uiterlijk wel te tonen aan de rest?
IRL ziet het er natuurlijk een stuk woester uit:D
Trouwens, ik denk dat je ook helemaal niet zo veel bier drinkt:p

dat jij er nou zo geil uit ziet kunne wij ook niks aan doen he:rolleyes:
 
Wow Splendid, zo te lezen moet jij én een monster én uitzinnig slim zijn. Je doet vast de moeilijkste studie ever.
 
Wow Splendid, zo te lezen moet jij én een monster én uitzinnig slim zijn. Je doet vast de moeilijkste studie ever.
 
dat jij er nou zo geil uit ziet kunne wij ook niks aan doen he:rolleyes:

Je bent vrij nieuw dus je weet niet wat de verhoudingen zijn. Komt goed.

Bench is Pro ecto anti alles wat anders is.
Ik ben anders en anti ecto. Zo liggen de verhoudingen dus:D

Je bent best lief hoor knullie:D
 
Denk dat ik in Januari ook als GOD over de Braziliaanse stranden loop :D
 
Wow Splendid, zo te lezen moet jij én een monster én uitzinnig slim zijn. Je doet vast de moeilijkste studie ever.
Ga jij nu maar écht beginnen met studeren he en niet morgen, kom ik je misschien wel een kopje thee en een lekkere keks brengen.
 
Je bent vrij nieuw dus je weet niet wat de verhoudingen zijn. Komt goed.

Bench is Pro ecto anti alles wat anders is.
Ik ben anders en anti ecto. Zo liggen de verhoudingen dus:D

Je bent best lief hoor knullie:D

hoe kun je nou pro of anti ecto zijn.. jullie zijn allebei gewoon dom bezig denk ik ;)
 
Back
Naar boven