Fitness Seller

Ik ben hier weg! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

SHREDDEDBRAH

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
2 apr 2011
Berichten
2.385
Waardering
221
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
12%
Beste BBers

Na al dat gezeik ben ik hier weg , je mag geen post zetten of je krijgt al een kaart
ik vroeg dus aan T of hij mijn acount niet wou verwijderen , Eric doet toch maar alles om mij hier weg te krijgen (Die vuile Choco)

k*t HOMO'S! en KANKER JODEN ze verpesten toch altijd alles en overal , het is hier genoeg geweest , er zijn genoeg forums waar men enkel over Bodybuilding kan praten en kennis delen met seriues volk! DBB Blijf maar lekker tussen all die trolletjes;)

EricR deel nu maar zoveel kaarten , en steek je k*t hond waar ik het peis met een KANON fototoestel die al in jouw reet zit ;)
Tbeest Vieze ocmw/uitkering profiteur de k*t van jouw KANKER moeder ,ik hoop dat ik je is tegenkom, je gaat seriues tegen de lamp vliegen Mongool

Voor die Onder ons die nog liften en nog wel normaal zijn in hun kop.


Bryce1974 krijg de tering ****ing Homo
 
Laatst bewerkt:
  • Heart
Waarderingen: ak
Oke man. Jammer dat je gaat.
 
Kerel je neemt internet wel heel serieus, krijg griep en sterf met je beta gedrag.
 
Laatst bewerkt:
wat is een vuile choco?
 
Een choco is een homo. Choco ziet bruin en lijkt wat op poep, vandaar.

zit nog een soort van logica in ook. Dacht weer een nieuw soort straattaal woord. Ik versta geen bal meer van de boy's uit mijn buurt tegenwoordig.
 
wat een taferelen de laatste tijd hier.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Mar 2013 om 18:09 ----------

zit nog een soort van logica in ook. Dacht weer een nieuw soort straattaal woord. Ik versta geen bal meer van de boy's uit mijn buurt tegenwoordig.

komt omdat je oud bent :lol::lol:
 
veel topics veranderen "opeens" in homo topics dankzij enkele individuen en het klopt dat je er inprincipe niks van mag zeggen ...vind het erg zonde allemaal
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
29063667.jpg
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Haha ik ben tijdje niet aanwezig geweest en zie gelijk dit. wasssaaapp bitchesss!!!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
THE internet, serious business jwzt.

Edit; hij is heulemaal nie weg :cool:

Momenteel bekijken: 13 gebruiker(s) (10 leden en 3 gasten) dit topic
bas94, popey88, Valandinz, Rogaran, KIKO, MaxB, Nosje, SHREDDEDBRAH, swagger, Pl0xs
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Agressief baasje ben je toch ook, doei dan maar.
 
Geweldige post :roflol:
 
Momenteel bekijken: 18 gebruiker(s) (17 leden en 1 gasten) dit topic
KIKO, Briekie, Xto, SHREDDEDBRAH, EricR, Bryce1974+, Punjab, killingmen, DutchLifter, Sayer, rope, thijs123, barebald, bas94, Nosje, swagger, Pl0xs

Ohhhohhhhh!
 
Wow :p

1.jpg


Nee maar ff serieus man, what's up? Waarom die hevige reactie?
 
Opgeruimd staat netjes. Racistische buitenlanders: :kots:
 
Welkom op dutchbodybuilding, wat zijn jou doelen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven