MuscleMeat

Ik ben hier weg! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

discussies met angelus
dis gon b gud
 
Oeh, zoveelste wending in het topic :)
 
neen, het is een vereiste in de wetenschap om referenties op te geven van je verslagen, wat ben je toch een retard:roflol:

geen wonder dat je zoiets als de kingsley schaal als echt argument durfde aan te voeren tegen calyptus:roflol:

De enige retard hier ben jij. Ik merk op dat als je inziet dat je stomme dingen gezegd hebt, dat je dan daarna opeens met woorden als "retard" en "mongool" begint te gooien. Dat pleit niet voor je, Angelus.

Zeker is het een vereiste in de wetenschap om "referenties" te geven, maar het betreft hier geen wetenschappelijk tijdschrift, enkel een populair-wetenschappelijk tijdschrift, maar blijkbaar ontgaat jou dat.

Terzijde: in het Nederlands noch in het Vlaams spreken we van "referenties" in deze context: het juiste woord is "verwijzingen" of "bronnen".
 
Zegt noppes niks. Er zijn al eerder homomannen getrouwd met de knapste vrouwen, dus da's niet echt een bewijs.

Weet je wat het is, het heeft helemaal niks met jouw homo zijn te maken, je bent gewoon uit op conflicten, als het niet het homo gedoe was dan had je wel wat anders gevonden.
Waarom doe je zo moeilijk?

Het is geen punt dat je homo bent, wel dat je vervelend en opdringerig bent.
Dat homo zal je nooit kunnen veranderen, die andere twee dingen wel.
 
Spijtig dat je op zo een manier wilt vertrekken.

Desondanks je onvriendelijke woorden naar anderen toe ,
hoop ik dat je vrede met je leefmilieu en jezelf vind.


Het ga je goed .
 
Ik dacht dat bryce en angelus eerst vriendjes waren, waar is het fout gegaan? Kom op jongens zand er over en knuffel het is gezellig uit.
 
Een hoop members zouden allang geband zijn vanwege de constante lul onderwerpen maar omdat het onderwerp bij Bryce natheid is is dat een vorm van discriminatie en daarom blijft hij hier denk ik.
 
bryce werd vriend met angelus toen ie die mooie pen0r pic van angelus zag
 
Hoe kon ik dit topic hebben gemist?
 
De enige retard hier ben jij. Ik merk op dat als je inziet dat je stomme dingen gezegd hebt, dat je dan daarna opeens met woorden als "retard" en "mongool" begint te gooien. Dat pleit niet voor je, Angelus.

Zeker is het een vereiste in de wetenschap om "referenties" te geven, maar het betreft hier geen wetenschappelijk tijdschrift, enkel een populair-wetenschappelijk tijdschrift, maar blijkbaar ontgaat jou dat.

Terzijde: in het Nederlands noch in het Vlaams spreken we van "referenties" in deze context: het juiste woord is "verwijzingen" of "bronnen".

dat jij als legit bron durft aan te halen om je punt te bekrachtigen. Zie je nu echt niet in hoe volkomen achterlijk dat is?
Het is niet de taak van de tegenpartij in een debat om louche bronnen te gaan checken op hun legitimiteit, iemand die louche bronnen aanhaalt is per definitie al verloren:eyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven