MuscleMeat

Ik ben niet de enige die er gek van wordt!

Bezoekers in dit topic

Whaha masterlijke avatar Benchmark :roflol: :roflol:

Hier heb je 't gelukkig maar 1 keer per jaar. Mij boeit t niet veel 1x per jaar. Alleen beetje jammer dat het dan wel op zaterdagmorgen om 10 uur al is (dan snurk ik nog) en ik woon dan ook nog precies in de straat waar ze allemaal doorheen rijden. Heb echt medelijden met de mensen die daar naast dat mannetje in de straat wonen.
 
Gewoon tegengas geven
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik ben benieuwd of je dat nog zegt als je zelf aan die straat woont. Waar je elke minuut wel weer zo'n dikke toeter hoort. Iedere dag, uren achter elkaar.

Ik kan me heel goed voorstellen dat die mensen dat kotsbeu worden.

Dan kun je wel heel lief zeggen: Gun die gasten ook een pleziertje. Maar er zijn vast andere dingen waar ze zich mee kunnen vermaken, zonder anderen lastig te vallen.

Oh wee als er een of andere kampsjonnie in zijn omgebouwde BMW met 2000RMS voor je huis aan het blazen is om zijn installatie te testen. Dan is het opeens niet meer zo lief.

Ik heb het over dat ene uurtje pik. Als het veel langer gaat duren, kan ik me idd voorstellen dat het vervelend wordt. Sterker nog, ik zou er para van worden. Maar dat ene uurtje.... boeiuh.
 
Tja als je in een dorp woont waar het enige wat er gebeurt per jaar is dat er een paar Josti's toeterend voorbij komen moet je eigenlijk gewoon blij zijn met die gasten. Anders gebeurt er helemaal niks in dat gehucht van je bench, of het moeten jouw zuipavonturen zijn. Maar denk dat het hele dorp aan de zuip zit om de ellende te vergeten. Zou ik ook doen als ik in zo'n k*tdorp zou wonen, het zij je vergeven.
 
Goed topic dit! :D
 
Ik heb het over dat ene uurtje pik. Als het veel langer gaat duren, kan ik me idd voorstellen dat het vervelend wordt. Sterker nog, ik zou er para van worden. Maar dat ene uurtje.... boeiuh.

Daar gaat dit topic om. Die gasten die daar wonen en die hem freaken doordat die kerel daar iedere dag vrachtwagens laat toeteren ;)
 
Ben jij dat op de avater bench ???
 
Haha zeker dat ik daar minstens een minuut lang ga blijven staan als ik er ooit kom :D
 
Ik zou dat heel slecht trekken.
 
Ik zou helemaal gek worden van die knaap.
 
Relax kerel , tzal wel meer overdreven worden dan er werkelijk getoeterd wordt zeker :D
 
’Zelfs getoeter bij dodenherdenking’

Gepubliceerd op 27 oktober 2006, 18:40
Laatst bijgewerkt op 30 oktober 2006, 16:27

velsen-zuid -
,,Een uurtje getoeter per dag? Was het maar waar'', zeggen omwonenden van het 'Toonplein' nabij de hoek van de Parkweg en 's Gravenlust in Velsen-Zuid. Als het mooi weer is, zit hun buurtgenoot Toon tot het donker wordt naar vrachtwagens te zwaaien. Het claxonconcert dat hij als dank krijgt is voor hem een genot, maar voor zijn buren een bron van grote ergernis.

Bij de familie Klepper aan de Meervlietstraat ligt een woonmagazine op de achtertafel. Het ligt opengeslagen op een pagina met huizenadvertenties. ,,Ik kan er niet meer tegen'', vat Nico Klepper met trillende mondhoeken samen. ,,Als Toon langs de weg zit, gaan wij fietsen of boodschappen doen. We ontvluchten het getoeter. Maar soms kun je het gewoon niet ontlopen. Mijn kleinkinderen kunnen niet meer bij ons logeren. De jongsten schrikken steeds wakker als er weer een vrachtwagenbestuurder secondenlang op zijn claxon drukt'', zegt hij. ,,In de zomer zit Toon er uren. Tegen zessen gaat hij naar huis om te eten, rond half zeven is hij terug. Soms gaat het getoeter door tot na tienen. Iedere zaterdag de hele dag, 's zondags vanaf half twee. Ik kan er niet meer tegen. We gaan verhuizen'', zegt hij met tranen in zijn ogen.

Ook A. de Vries die naast advocaat Schreuder woont baalt van het getoeter. ,,Zelfs politieauto's toeteren naar die knaap. De gemeente doet er niets aan, de politie niet en ook bij de milieudienst krijg ik geen gehoor. Voor mij was de druppel de avond van vier mei, acht uur. Voor veel mensen een belangrijk moment vanwege de dodenherdenking. Maar hier ging het getoeter onverminderd door. Ongelooflijk.''

IJmuider Courant


K*tmongolen ook altijd. :thumbup:
 
IJmuider Courant


K*tmongolen ook altijd. :thumbup:

Ja, de hufters!

Ik kan me best wel voorstellen dat het serious shit is voor die omwonenden. Als het niet zo erg was zouden ze niet klagen, en vooral niet met 30 man.
 
Tijd om zn rolstoel op te blazen, ala Sheik Yassin :D

_39948569_wheelchair.jpg

j/k
 
Back
Naar boven