Fitness Seller

Ik ben niet de enige die er gek van wordt! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat een k*tburen heeft die gast, sneu voor hem.
 
hehe zo'n truckrun komt ook altijd door ons dorp rijden langs ons huis.
die foto dan ook he op geensT lol
 
Ik vind, dat die mensen niet zo moeten zeiken. Als het maar 1 uurtje is......:rolleyes:
 
Beetje relaxed man! Wij hebben ze hier ook, van die gasten die altijd op het kruispunt staan alsof ze het verkeer regelen. Of bij het voetbal altijd bij de trainer op de bank zitten alsof ze reserverspeler zijn. Prima toch, en zo'n truckrun is een onwijs goed initiatief om voor mensen die niet veel anders zien dan andere debielen, ook eens mee te mogen op een grote truck. Blijft indrukwekkend. En dan duurt het drie kwartier, daar ga je niet dood aan.

't wordt wat anders als ze het wekelijks zouden doen.

Oh trouwens, als je geen last van een weg wilt hebben moet je er niet in de buurt gaan wonen.
 
dan rijden ze em toch gewoon naar een stukkie waar geen mensen wonen, beetje sociaal denken hoor, ik zou het ook niet leuk vinden als de hele dag lang er vrachtwagens toeteren.
 
Ben het wel eens, een keertje toeteren om dat menneke een pleziertje te doen oké. Maar toch gvd niet de hele dag man? Dan moeten ze dat menneke maar iets anders aanleren waarmee ie zichzelf kan vermaken. Geef em een treintje of leer em pokeren ofzo :D
 
een hele dag zou ik ook gek van worden maar als het een uurtje is, ach laat die mensen maar een keer plezier hebben in hun leven.
 
als die kerel in mijn straat heel de dag chauffeurs loopt uit te dagen om te toeteren zou ik er ook niet blij van worden :P
 
Zo erg is het toch niet? Als het nou een uur doorgaat is het wat anders, maar dat zal nooit gebeuren.
 
Ik toeter elk jaar gezellig mee, zo leuk is dat :)
 
Ik zou zo graag willen toeteren, maar ik heb geen mooie toeter
 
Gun die gasten ook een pleziertje man.
 
Whaha tering je zal der maar naast wonen. Elke paar tellen een teringherrie.
 

waar kan jij al om janken zeg, 1uur per jaar hoor je getoeter en dan flip je al?
want dit voorbeeld van geensT.nl is een voorbeeld in een andere buurt, daar heb jij niks mee te maken.
mischien dringt het niet helemaal tot je door, maar die gast heeft niks anders denk ik, dat jij een ander leven leid waarin geen plaats is voor begrip voor zulke dingen is niet zijn schuld.
stop met janken, ga wat nuttigs doen, ga trainen ipv zitten zuipen :rolleyes:
 
Gun die gasten ook een pleziertje man.

Ik ben benieuwd of je dat nog zegt als je zelf aan die straat woont. Waar je elke minuut wel weer zo'n dikke toeter hoort. Iedere dag, uren achter elkaar.

Ik kan me heel goed voorstellen dat die mensen dat kotsbeu worden.

Dan kun je wel heel lief zeggen: Gun die gasten ook een pleziertje. Maar er zijn vast andere dingen waar ze zich mee kunnen vermaken, zonder anderen lastig te vallen.

Oh wee als er een of andere kampsjonnie in zijn omgebouwde BMW met 2000RMS voor je huis aan het blazen is om zijn installatie te testen. Dan is het opeens niet meer zo lief.
 
Back
Naar boven