MuscleMeat

ik ben nieuw. hulp gevraagd

Bezoekers in dit topic

k-girl

Novice
+15 jaar member
Lid geworden
11 sep 2005
hallo allemaal,
mijn vriend is al een tijdje lid hier, hij steunt mij goed met fitness, maar ik wil toch ook wat vrouwelijk advies!

Ik doe nu ongeveer 3 jaar aan fitness, en train 2 á 3 keer per week. Ik let op mijn voeding, maar ik behaal nog niet de gewenste resultaten. 1.68m, 59kg.
mijn doel is rond de 54kilo met een mooi strak figuur!
mijn vragen zijn:

is 2 a 3 trainingen genoeg per week?
kan ik het beste het hele lichaam trainen in een keer,gecombineerd met cardio?
Waar moet ik op letten bij het eten{met name na 8uur}
ik ben pas 19 dus mijn lichaam is nog in ontwikkeling,ik heb aanleg om vet vast te houden op mijn heupen. mijn buik en armen zijn vrij droog en daar ben ik blij mee! :)
Waar moet ik mijn aandacht op vestigen, moet ik 3 keer dag eten of meerdere malen kleine beetjes?

groetjes!
en alvast bedankt

angela

Ano_1982_9

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
30 nov 2004
Lengte
1m79
Massa
112kg
Je wilt dus afvallen..

dan is sowieso cardio en je dieet belangrijk.

Pas eerst je dieet aan: schoon gaan eten en 500 Kc onder je onderhoud. Cardio 3x per week, 40-60 min.

Naarmate je dieet verloopt kun je je cardio uiteindelijk verhogen tot 5x per week 40-60 min.

Verder kun je altijd krachttraining erbij doen. 2 a 3 keer in de week is prima als je doel afvallen is ipv spiermassa!

Succes!

Esperantisto

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
11 okt 2002
KT erbij doen?? KT hoort voorop te staan..

Begin eerst maar met KT , zo nodig schrap je de cardio als je dat niet kan bolwerken, doe er dan extra cardio bij en ga dan pas evt in de kcals schrappen.
Grote kans dat dat laatste niet eens nodig is.
Sowieso vind ik het een heel net gewicht waar een hypocalorisch dieet waarschijnlijk niet eens nodig is, op onderhoud eten (isocalorisch) moet voldoende zijn.

Naar boven