MuscleMeat

Ik ben nu 1 jaar bezig.

Bezoekers in dit topic

Brecht999

Cool Novice
10 jaar lid
Lid sinds
9 aug 2008
Berichten
56
Waardering
0
Hoi

Ik ben nu al een jaartje bezig met fitnessen, en al een paar maanden mij proberen te richten op PL
Ik heb onderweg veel nuttige dingen geleerd.
Ik begon eerst met een pak per dag te roken en 15 pinten per week.
Toen begon ik minder te roken en minder uit te gaan.
Nu rook ik nog altijd ( 4-10 cig's / dag ) , drink veel gematigder, drink ik veel Whey Shakes, En probeer bij elke maaltijd zoveel mogelijk voedsel in mijn maag te pompen (Ik eet wel maar 3x / dag) [Exclusief Shakes]
Ik probeer wel gezondere voeding te eten en ik eet meer dingen waarvan ik weet dat het goed is voor mijn PL (vb rijst, Eieren, bananen, rooie bonen,...)maar ik volg totaal geen schema. Oh ja en ik ben vegetarisch (uit principe)
Nu is mijn vraag zou ik beginnen met mijn voeding en andere gewoontes wat aan te passen of is dit nog niet nodig op mijn niveau?
En die kleine hoeveelheden cig's die ik per dag rook heeft dit veel tegenslag ivm Lifting dan?

Alvast bedankt voor reacties :cool:
 
Zolang je vooruitgang boekt zou ik niet te veel veranderen, tenzij je er zelf aan toe bent psychisch dan.
En die sigaretten zijn idd niet goed. Gezien jouw leeftijd kan ik je van harte aanraden om ermee te stoppen, enorm verslaafd ben je echt nog niet, en veel rook je niet meer ook. Dus stop ermee nu het nog doenbaar is..
 
stoppen met rooken en voeding die gezond is kan je altijd nuttigen dus waarom niet? Als je een schema kan gebruiken stel er 1 samen en wij zullen et wel bekretiseeeeren
 
Je moet niet veel whey shakes drinken maar veel eten.
 
Eiwit shake's zijn verwaarloosbaar voor een powerlifter.
Powerlifters eten vast voedsel met veel caloriën... een shake van 25gr eiwit en 100 kcal is een beetje weggegooid geld eigenlijk. (tenzij je er 5 per dag drinkt en een dikke beurs hebt)
 
Back
Naar boven