MuscleMeat

Ik ben op zoek naar een aantal ingredienten wie kan me helpen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

badg0r

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
17 dec 2004
Berichten
22
Waardering
0
Ik ben op zoek naar deze ingredienten:

-GBL (gamma butyrolactone)
-Sodium Hydroxide of Potassium Hydroxide
Papiertjes om PH te testen
 
Oftewel je bent op zoek naar GHB?
 
ik wil het zelf gaan maken
 
Probeer t is bij de gamma. Daar hebben ze best veel voor doe-t-zelfers ;)
 
Ph waarde strips haal je gewoon bij de apotheek.
 
badg0r zei:
ik wil het zelf gaan maken

PM mij ff als je een litertje goeie stroop heb liggen :rolleyes:
 
badg0r zei:
Ik ben op zoek naar deze ingredienten:

-GBL (gamma butyrolactone)
-Sodium Hydroxide of Potassium Hydroxide
Papiertjes om PH te testen

ROT OP MAN!... DIT IS EEN BB FORUM :shoot:
 
hardgainers zei:
ROT OP MAN!... DIT IS EEN BB FORUM :shoot:

ja maar hij wil gebruiken maken van de verhoogde afgifte van groeihormoon die vrijkomt dankzij de GHB :p
 
gaat je niet lukken gozer. Gbl wordt vrijwel nergens meer verkocht, en als t wordt verkocht is het een gecontroleerde stof. Alleen de zwarte markt vind je het nog..
 
remarxxx zei:
gaat je niet lukken gozer. Gbl wordt vrijwel nergens meer verkocht, en als t wordt verkocht is het een gecontroleerde stof. Alleen de zwarte markt vind je het nog..

Wrong! GBL is niet verboden in Nederland, wel wordt evt invoer vanuit China en dergelijke goed in de gaten gehouden, en als particuliertje krijg je het spul het land niet makkelijk binnen.

Ik heb onlangs in NL nog een litertje gekocht, maar uiteraard geef ik mn bronnen niet vrij ;)

GHB productie zijn ze bij het OM (daar heb je ze weer!) niet erg blij mee. Nu is het in mijn geval voor eigen gebruik.


Zuivere natriumhydroxide kun je bij de drogist of bouwmarkt krijgen (gootsteenontstopper).
 
Leviathan zei:
Wrong! GBL is niet verboden in Nederland, wel wordt evt invoer vanuit China en dergelijke goed in de gaten gehouden, en als particuliertje krijg je het spul het land niet makkelijk binnen.

Ik heb onlangs in NL nog een litertje gekocht, maar uiteraard geef ik mn bronnen niet vrij ;)

GHB productie zijn ze bij het OM (daar heb je ze weer!) niet erg blij mee. Nu is het in mijn geval voor eigen gebruik.


Zuivere natriumhydroxide kun je bij de drogist of bouwmarkt krijgen (gootsteenontstopper).

Waarom zijn de bedrijven die dit verkochten opgedoekt en de eigenaars gearesteerd? Ik ken ook nog sites die het verkopen onder het mom van inkt/graffitiverwijderaar..maar maakt dit t legaal?
 
Waarom in godsnaam recreatieve drugs zelf gaan maken of er mee rotzooien :eek:
 
remarxxx zei:
Waarom zijn de bedrijven die dit verkochten opgedoekt en de eigenaars gearesteerd? Ik ken ook nog sites die het verkopen onder het mom van inkt/graffitiverwijderaar..maar maakt dit t legaal?

Ja als zijnde schoonmaakmiddel is het legaal. Uiteraard niet voor de meest gewilde toepassing ;)

Ik koop hetzelf nu tegenwoordig in NL, maar ik heb maar eens per 4 maanden 1 of 2 liter nodig ofzo.

Eerder bestelde ik het uit Groot Brittanie en dan per 5 of 10 liter ineens. Geen idee of dat nu nog werkt, want 1 bestelling van 5liter is nooit bij me aangekomen. Heb wel een gratis resent gehad.
 
gbl word op internet als inkt verweideraar verkocht... moeilijk te vinden ...maar het is te doen... maar wel ontzettend duur... kortom mislukt het ben je gaar... maar goed gbl omzich werkt beter als ghb... het word in het lichtaam omgezet naar ghb... en is alleen niet echt ph neutraal daarvoor maken ze er meestal ghb van...

grt eddy
 
Infinity zei:
Waarom in godsnaam recreatieve drugs zelf gaan maken of er mee rotzooien :eek:

Tja...het is simpel om te maken, alleen goeie GHB maken is een heel ander verhaal. Iemand heeft onlangs een sample van mijn spul laten testen en daar kwam volgens het lab bijna het hoogst haalbare rendement Na-GHB uit (50%).

Als je de boel verdoet blijft er veel vrij NaOH in de oplossing en dat is niet gezond.
 
Dat bedoel ik straks loopt het fout en dan loop je voor het rotgeld van kant klare ghb met de schadelijke gevolgen
 
Leviathan zei:
Als je de boel verdoet blijft er veel vrij NaOH in de oplossing en dat is niet gezond.

Klopt als een bus! Heb weleens zulke dikke g gezien dat er nog kleine korrels Na zout in zweefden. Niet best, spul was zwaar overdosed..
 
eddycaminos zei:
maar goed gbl omzich werkt beter als ghb... het word in het lichtaam omgezet naar ghb... en is alleen niet echt ph neutraal daarvoor maken ze er meestal ghb van...

grt eddy

Das ook weer zo'n mooi verhaal was je op forums leest :rolleyes: Heb je ooit weleens een slok(je) GBL geproefd? :D
 
Ik neem regelmatig GBL (dus géén ghb!!) pak zo'n 1,5ml per keer. het is inderdaad ontzettend smerig spul!! Vaak meng ik een paar ml door een fles fris en ga dan met een maat of een chick in het park ofzo hangen. Soms uit verveling in de trein etc etc etc.
Is wel een goedje waarvan de dosering ontzettend nauw luistert, iets teveel en je gaat gegarandeerd out en/of kotsen. Ik doseer het altijd met een injectienaald.
Tot nu toe nog nergens bewijs kunnen vinden dat gbl toxischer is dan ghb en het werkt op dezelfde manier in je lichaam: via de neuro-transmitter GABA. GABA, ja dat is inderdaad dezelfde als bij alcohol... Daarom is de combinatie ook zo héérlijk, ik bedoel dodelijk ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven