MuscleMeat

Nieuws Ik ben terug (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb met veel interesse je anavar logs gelezen:)..ben zelf nog altijd aan het twijfelen of ik het ook ga doen. Hoe kijk jij er achteraf op terug? Spijt? Of voor herhaling vatbaar?
 
Die stats zijn van nu, ik heb het aardig bij kunnen houden. Alles is iets meer zuidwaarts gezakt maar overall genomen is mijn lichaam in hele goeie shape.

Die Anavar cycles heb ik geen seconde spijt van gehad. Het was erg leuk en leerzaam om mee te maken. Het is mooi om te zien hoe ver je met een lichaam kunt gaan en waar het toe in staat is. Ik zou het waarschijnlijk niet nog een keer doen. Ik wilde weten hoe ver ik kon komen en dat weet ik nu. Ik wil nu gewoon lekker recreatief bezig zijn.

Maar ik zeg nooit nooit. Dat leer je wel af :p

Wat ik wel kan zeggen is dat ik nooit meer zo extreem een dieet/train regime ga volgen. Ik zat aan het einde met een volledig overspannen CNS en een hormonale warboel. Door het langdurig extreem lowcarb wist mijn lichaam ook niet meer hoe met carbs om te gaan. Dat heeft lang geduurd om te herstellen.
 
good to have you back !
 
Nu dus eindelijk echt terug, welkom terug Dani.
 
Dat was een korte come-back...
 
Ben er nog steeds, no worries
 
Ok, zolang we maar ijzer vreet'n ist goed.
 
Haa, nog iemand van de oude garde!
 
Oude liefde roest niet ;-)
 
Dani, geen zin om een log bij te houden?
Mis hier een beetje vrouwen die al langer trainen. :( Is altijd fijne inspiratie en kan ik veel van leren.
 
Ik speel nog met het idee :)
 
Hoe meer vrouwen ... hoe gezelliger het is
 
Back
Naar boven