MuscleMeat

Nieuws Ik ben terug (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dani

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
3 sep 2003
Berichten
6.967
Waardering
50
Lengte
1m64
Massa
58kg
Vetpercentage
16%
Met trillende handjes tik ik dit; ik ben terug. Na een aantal jaren pauze blijkt het bloed te kruipen etc... Vandaag voor het eerst in zeker vijf (!) jaar wezen trainen. De geur van zweet, de aanblik van bezweette lijven en glimmend staal... Alsof ik nooit ben weggeweest...

Nu eerst maar even rustig opbouwen. SQ ging als vanouds lekker, maar gewicht van een meisje, BP als vanouds maar gewicht... nouja je krijgt het idee :p.

Voor mijn inmiddels 40 lentes ben ik in prima shape, maar het sterkste meisje van de sportschool, dat gaat even duren voor ik dat weer ben.

Welkom terug aan mij dan maar :D

kus D.
 
Succes met de comeback
 
Met trillende handjes tik ik dit; ik ben terug. Na een aantal jaren pauze blijkt het bloed te kruipen etc... Vandaag voor het eerst in zeker vijf (!) jaar wezen trainen. De geur van zweet, de aanblik van bezweette lijven en glimmend staal... Alsof ik nooit ben weggeweest...

Nu eerst maar even rustig opbouwen. SQ ging als vanouds lekker, maar gewicht van een meisje, BP als vanouds maar gewicht... nouja je krijgt het idee :p.

Voor mijn inmiddels 40 lentes ben ik in prima shape, maar het sterkste meisje van de sportschool, dat gaat even duren voor ik dat weer ben.

Welkom terug aan mij dan maar :D

kus D.

welkom terug!
we hebben dezelfde hobby:)
 
Leuk!
Wel eens wat van je gelezen in oudere topics en volgensmij een aanwinst om je weer terug te hebben. Succes.

---------- Post toegevoegd Thu 17 Nov 2011 om 15:59 ----------

Waarom trouwens zo lang gestopt?
 
Zo lang gestopt omdat ik er geen zin meer in had echt serieus tijd te investeren. Plus een paar maal veranderd van sportschool en niet meer echt mijn draai kunnen vinden. Samenloop van omstandigheden dus :)

Bedankt voor het warme welkom. Wel heel benieuwd wat er op DBB allemaal veranderd is en wie er van de 'oude' ploeg nog over zijn.
 
Zo lang gestopt omdat ik er geen zin meer in had echt serieus tijd te investeren. Plus een paar maal veranderd van sportschool en niet meer echt mijn draai kunnen vinden. Samenloop van omstandigheden dus :)

Ja lach er maar om, wat heb je in de tussentijd gedaan ? Bankhangen, zumba, een kind baren ?

Bedankt voor het warme welkom. Wel heel benieuwd wat er op DBB allemaal veranderd is en wie er van de 'oude' ploeg nog over zijn.

Ik geloof niet dat er heel veel veranderd is, maar desondanks, welkom terug !
 
Hey welkom (terug)

Je naam kwam me al bekend voor, ff nagezocht; heb wel eens in je anavar log gelezen!
 
welcomeback30.jpg
 
Ja lach er maar om, wat heb je in de tussentijd gedaan ? Bankhangen, zumba, een kind baren ?

Bijster weinig interessants; kids opgevoed, verhuisd, carrière gemaakt, bankgehangen.... You name it, I did it. Alles behalve trainen dus :cool:.
 
Bijster weinig interessants; kids opgevoed, verhuisd, carrière gemaakt, bankgehangen.... You name it, I did it. Alles behalve trainen dus :cool:.

Alleen op DBB valt dat alles onder "niets interessants" :)
 
Leuk dat je er bent.
Weet je al een beetje weer wat je wilt?
Je foto's zagen er heel goed uit:D
 
Gewoon weer wat massa pakken en kracht opbouwen. Verder gewoon lekker bezig zijn.
 
Oude liefde en een dumbbell roest niet :)
Je zal wel lekker spierpijn krijgen als je de motor weer op gang moet krijgen
 
Laatst bewerkt:
welkom terug.
Ik heb je regelmatig gezien in oude topics.
Hoe is het met de spierpijn?
 
Hoe is het met de spierpijn?

Hou op, schei uit..... Kan sinds vandaag weer normaal opstaan (benen) maar er mag niemand aan me komen.. Heul veull erg zeer :D
 
aahhhh, ja dat doet zeker pijn. sterkte:(:D
 
Zijn t trouwens je oude stats die er nog staan? Wat zijn ze nu?
Ben wel benieuwd hoe makkelijk je dat weer haalt, vanwege spiergeheugen en omdat je wel weet wat voor jou werkt.
 
Back
Naar boven