Fitness Seller

Ik ben Thomas, 37 jaar en ik doe een bodybuilder na (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Thomas

Dutch Bodybuilder
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
12 nov 2002
Berichten
302
Waardering
94
Welkom!
Op de valreep mijn log geopend.

Ik ben Thomas, 37 jaar en kom al ruim 25 jaar 5 a 6x per week in de sportschool. Momenteel weeg ik dik (hihi) 100 kg en ben 1 meter 83.
In 2001 heb ik eenmalig een junioren wedstrijd gedaan en derde geworden. Toen daar niet mee doorgegaan.
Ik werk al 15 jaar vanuit huis hele dag achter computer, kan dus hele dag aan het infuus (koelkast).

Momenteel sport ik 6x per week 2 a 2,5 uur, elke spiergroep 1x per week.
Wat betreft voeding probeer ik veel verschillende soorten groenten, fruit, granen & ruist te eten. Het komt nu neer op zo'n 500 gram vers fruit, 1 kg rauwkost dagelijks en natuurlijk de meer standaard zaken (rijst, granen, eieren, kip, kwark). Nodige supplementen en kruiden die superkrachten geven ontbreken niet.

Al in 2002 heb ik hier een account aangemaakt, nooit enorm actief geweest, periodes de site helemaal niet bezocht, maar dit jaar weer wat fanatieker aanwezig.

Ik wil proberen komende weken nog wat meer te vertellen over training en voeding en wellicht andere zaken.
Zal proberen het wat bondig te houden, want ik heb soms de neiging om te veel op te schrijven.

Hoe diep ik ga met vetpercentage verlagen aan het eind van de rit weet ik nog niet. Ik val nu netjes gestaag af en ben niet ontevreden, alleen op mijn rug zit net wat meer dan mij lief is. Het liefst ga ik wel goed laag maar goed beheersbaar, dat ik eigenlijk de vorm min of meer zonder grote wijzigingen kan vasthouden.
We gaan het zien!

Voor de leuk een foto die redelijk gelukt is afgelopen week ('s avonds, geen pomp of wat dan ook).
Veel ervaring met schaamteloze zelfpresentatie heb ik (nog) niet, maar deze vond ik net goed genoeg :D

DSC02785.JPG

DSC02785.JPG
 
Laatst bewerkt:
Succes man, flink wat ervaring.
 
Nice fysiek. In
 
Goeie imitatie. Lijkt net een echte bodybuildert.
 
Goed fysiek, wat voor werk doe je?
 
Uiteraard in.
 
elke dag thuiswerken, goed geregeld lijkt me!
 
succes ,top 3 lijkt me zeker haalbaar
 
succes ouwe!
 
Nice nog iemand extra! In!
 

Waarom denk je dat ik zo veel fruit verwerk? Je moet je publiek elke dag wat nieuws bieden!

Ik ben 15 jaar geleden een website gemaakt en dat wat uitgebouwd. Draait nog steeds, velen zullen het hier wel kennen. Maar de functie is met het doorbreken van Facebook een beperkter geworden. Het sociale aspect is wat op de achtergrond geraakt en het is nu meer een 'discovery' dienst geworden. Vroeger associeerden de bezoekers zich nog met bepaalde subgroepen van de maatschappij. Tegenwoordig is het onderdeel van de gehele jeugd/jongvolwassenencultuur.
Het loopt dus moeilijker. Vandaar ook dat ik de naam hier niet zelf noem, dan wordt het iets minder snel via Google aan mij gekoppeld. Ik heb mijn nick hier ook recentelijk even laten wijzigen.
Misschien moet of wil ik die jaar dus wat anders. Ik zit niet meer in de scene, ben niet zo betrokken, ook al is het onderhouden en werken aan het project nog steeds leuk. Ik weet ook niet hoe persoonlijk ik hier wordt. Ik kan makkelijk relatief veel vertellen, heb daar in principe geen problemen mee, maar Google vergeet niet!


Ja, de jonkies hier, die er elke keer met de prijzen vandoor gaan!! *zwaait met wandelstok en maakt obscene gebaren*
 
Nice fysiek al, succes!:D

Bijna iedereen is al shredz en abs, ik mag hard gaan zakken:o
 
Ben je toevallig Ruben baars?
 
Nee, maar ik eet soms wel ananas. Is dat ook goed?
Oh nee, maakt mij niet uit hoor. Begon een belletje te rinkelen toen ik iets las over website en de naam niet willen noemen. Ik zou me ook kapot schamen als ik die vent was en hier op t forum kwam, vandaar!
Je ziet er verder goed strak uit, succes ;).
 
in, je kan het allemaal leuk vertellen. me like
 
succes man!!
 
Back
Naar boven