AndroidHealthClinic

Ik ben verkeerd bezig? Volgens ervaren iemand

Bezoekers in dit topic

klinkt volgens mij ook als een beetje een jaloerse statement van die gast...jouw trainings en voedingsschema is waarschijnlijk doordachter dan dat van hem en probeert jou achter te houden omdat hij schrik heeft dat je hem op lange termijn voorblij zal gaan....**** em! :D
 
3x per dag een beetje eten? :rolleyes: Laat hem lullen man
 
@ Wazzup: Hij heeft gelijk, ALS je hem volgt dat je niet zo vlug moet groeien ... big bullshit dus wat die kerel uitslaat, is weer zoiets van, ik wil eruit zien als brad pitt, maar niet zoals een bodybuilder hoor ;)
 
te snel groeien? wtf, IMO bestaat te snel groeien niet en striae kan je moeilijk tegenhouden. Sommige krijgen het gewoon terwijl andere, waaronder ik het niet krijg ivm de dikte van mijn huid.

Het nog iets 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht is IMO veel te weinig. Ik zit boven de 300 gram en ga hier het beste op.
 
Smoothmold zei:
te snel groeien? wtf, IMO bestaat te snel groeien niet en striae kan je moeilijk tegenhouden. Sommige krijgen het gewoon terwijl andere, waaronder ik het niet krijg ivm de dikte van mijn huid.

Het nog iets 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht is IMO veel te weinig. Ik zit boven de 300 gram en ga hier het beste op.

Ik heb ook striae, don't give a **** :)

en heb zelf al rond de 450 à 500 gram gezeten, works for me :)
 
Smoothmold zei:
te snel groeien? wtf, IMO bestaat te snel groeien niet en striae kan je moeilijk tegenhouden. Sommige krijgen het gewoon terwijl andere, waaronder ik het niet krijg ivm de dikte van mijn huid.

Het nog iets 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht is IMO veel te weinig. Ik zit boven de 300 gram en ga hier het beste op.

Ik heb eerst een tijd (half jaartje) mn eten opgebouwd, steeds meer gaan eten...tot ong. 3900 K.cal En nu ik wat massa erbij heb ben ik bezig heel langzaam mn k.cal te verminderen....en doe wekelijks cardio...om wat strakker in t vel te komen....

Nu neem ik dagelijks
222,40 gr eiwit
501,59 gr koolhydraten
57,15 gr vetten
3551,43 K.cal


Mijn doel is niet om 6 bij 6 te worden...maar wel om gewoon een goed uitziend fysiek te creeren (Jean-Claude van Damme achtig ofzo :D of ietsjes groter....)
 
Johnny83 zei:
Ik heb eerst een tijd (half jaartje) mn eten opgebouwd, steeds meer gaan eten...tot ong. 3900 K.cal En nu ik wat massa erbij heb ben ik bezig heel langzaam mn k.cal te verminderen....en doe wekelijks cardio...om wat strakker in t vel te komen....

Nu neem ik dagelijks
222,40 gr eiwit
501,59 gr koolhydraten
57,15 gr vetten
3551,43 K.cal


Mijn doel is niet om 6 bij 6 te worden...maar wel om gewoon een goed uitziend fysiek te creeren (Jean-Claude van Damme achtig ofzo :D of ietsjes groter....)

Kijk wat wil je, dat je met zo'n tips als die kerel er 20 jaar over doet om die fysiek te behalen of dat je met een bodybuilding schema binnen een jaar of 5 je doelt hebt behaald? Eens je doel bereikt is kan je altijd gaan trainen/eten op onderhoud, dus de keus is aan jou ;)
 
Johnny83 zei:
ik lach die gasten die zo superbreed zijn gewoon midden in hun gezicht uit hoor
dat denk ik niet :D

Edit: @ Jonhy83: die kerel op jouw sportschool is een verwarde zielige man. Waarschijnlijk heeft een bodybuilder ooit eens zijn vriendinnetje afgepakt ofzo. Dat blijkt wel ooit compleet zinloze opmerkingen als ‘wil je heel breed worden ofzo’ Kolere vent! Waarom denk je dat iemand traint? Omdat hij met iedere rep wil testen of de zwaartekracht nog wel werkt?
 
Laatst bewerkt:
MonsterStrength zei:
Kijk wat wil je, dat je met zo'n tips als die kerel er 20 jaar over doet om die fysiek te behalen of dat je met een bodybuilding schema binnen een jaar of 5 je doelt hebt behaald? Eens je doel bereikt is kan je altijd gaan trainen/eten op onderhoud, dus de keus is aan jou ;)
Ja precies! Hij denkt misschien dat ik door blijf vreten tot mijn 70ste ofzo....
Maar ik groei nu totdat ik heb wat ik wil, en dan blijf ik op onderhoud....
 
Lauw zei:
Edit: @ Jonhy83: die kerel op jouw sportschool is een verwarde zielige man. Waarschijnlijk heeft een bodybuilder ooit eens zijn vriendinnetje afgepakt ofzo. Dat blijkt wel ooit compleet zinloze opmerkingen als ‘wil je heel breed worden ofzo’ Kolere vent! Waarom denk je dat iemand traint? Omdat hij met iedere rep wil testen of de zwaartekracht nog wel werkt?
hahahaha ja wij zijn zwaartekracht-testers
 
Die gozer verdient gewoon een shakie :D
Ennuuh fotos zeggen niks, hoeveel meten die supergrote armen van je nu?
Mag ook wel zeggen dat voor een half jaar trainen het resultaat er zeker mag zijn :thumbs:
 
Justifire zei:
Die gozer verdient gewoon een shakie :D
Ennuuh fotos zeggen niks, hoeveel meten die supergrote armen van je nu?
Mag ook wel zeggen dat voor een half jaar trainen het resultaat er zeker mag zijn :thumbs:
Ik train al veel langer dan een half jaar hoor (5 jaar ofzo), alleen sinds een half jaar houd ik mij ook met voeding bezig...daarvoor had ik geen flauw benul dat voeding zo belangrijk was :D

Als ik mn biceps aanspan meet ik +/- 38 cm
 
Dat lichaam van van Van Damme krijg je niet cadeau hoor. Daar moet je zeker 4 jaar hard voor trainen. En eten en rust optimaal zijn. Met het voedingsschema van die kerel zal je dat doel misschien in 2020 behalen of helemaal nooit. Want om massa aan te komen moet je in ieder geval boven je onderhoud zitten en als je dat niet meer doet dan kan je trainen tot je een ons weegt maar zal je geen gram massa aankomen ;)
 
Back
Naar boven