MuscleMeat

Ik ben verliefd op het meisje van de Edah

  • Topic starter martie
  • Startdatum
  • Reacties 572
  • Weergaven 38K
  • Volgers 9

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

martie

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 okt 2005
Berichten
3.062
Waardering
1
He, Ik ben dus verliefd:D op het meisje van de Edah. Ze is er elke maandag en kom dus extra vroeg mijn bed uit zodat ik nog eerst langs de Edah kan gaan.

Ik heb zo'n idee dat het wel klikt tussen ons de manier hoe ze naar me kijkt etc. Maar damn, hoe moet ik dit nou aanpakken ik vind het ook zo raar om dingen te gaan vragen terwijl zij mij helpt.

Dus ik dacht, laat ik het maar hier vragen :D volgens mij hebben de meeste hier wel wat tips.
 
Pfffffffff.......... Maargoed, je doet al iets goed.. het is wetenschappelijk bewezen dat mensen elkaar leuker vinden als zij elkaar vaker zien (proximity)
 
Vraag haar mee uit de eerstvolgende keer dat je haar ziet..............toon initiatief, daar kicken wijven op; een verlegen jongen die een dame mee uitvraagt------100% kans van slagen!!!!:cool:
 
Vragen of je jou winkelwagentje in haar gangpad mag parkeren?
 
Jezus, zo snel en zoveel bezoekers verwachte ik niet. Ehm, nou ik was dus niet van plan mijn lul op de toonbank te leggen, ik kom altijd keurig wat sportspulletjes op de toonbank leggen :D Moet natuurlijk wel beetje pimpen he.

Maar ik ben absoluut niet preuts maar dit is echt moeilijk hoe ik dit ga aanpakken :D
 
Die Lange zei:
Vraag haar mee uit de eerstvolgende keer dat je haar ziet..............toon initiatief, daar kicken wijven op; een verlegen jongen die een dame mee uitvraagt------100% kans van slagen!!!!:cool:

Ja zat ik ook al aan te denken om dat te gaan doen. alleen in initiatieven nemen ben ik niet zo heel erg goed, ik volg gelukkig wel zo'n training voor initiatieven op school lol.
 
Vraag om een plakje worst en of zij dan jouw worst wil proeven. Succes gegarandeerd!
 
Maak eens wat relaxte grapjes. Vrouwen vallen op mannen met humor.
 
Nivea Creme mét creatine door haar laten scannen, dan weet ze dat je goed voor jezelf zorgt ;)
 
SiRoj zei:
Pfffffffff.......... Maargoed, je doet al iets goed.. het is wetenschappelijk bewezen dat mensen elkaar leuker vinden als zij elkaar vaker zien (proximity)

SiRoj, jij woont ook in hengelo he, kom me meehelpen! :D
 
M@rsel zei:
Nivea Creme mét creatine door haar laten scannen, dan weet ze dat je goed voor jezelf zorgt ;)

haha ja lol, dat was ik nou dus weer niet van plan, hier op het forum maken ze me al voor nicht uit.
 
oe dat nou maar, wat ik al zeg 100% garantie.............je hebt alleen ff een zetje nodig, en die geef ik je nu!

Dus toon je mannelijkheid, borstkas vooruit en verover die meid!
:hornyna:
 
Diabolic zei:
Maak eens wat relaxte grapjes. Vrouwen vallen op mannen met humor.

Ik heb mijn pinpas is achter haar hokje laten vallen, toen moest ze wel lachen :D
 
glijmiddel, 2 ongekookte kippen en XXL condooms kopen en door haar laten scannen ;)
 
Eigenlijk heb ik nog een probleempje, ik kom nogal snel rood aan :mad: Als ik haar mee uit vraag dan krijg ik dat natuurlijk, Straks scant ze mijn hoofd ook nog omdat die dan zo rood als een tomaat is!
 
martie zei:
Ik heb mijn pinpas is achter haar hokje laten vallen, toen moest ze wel lachen :D



Moest ze lachen omdat ze het grappig vond of omdat ze je een kluns vond? In het ene geval is het gunstig, in het andere niet.
 
Diabolic zei:
Moest ze lachen omdat ze het grappig vond of omdat ze je een kluns vond? In het ene geval is het gunstig, in het andere niet.

Ach, om eerlijk te zijn hebben ze die pinautomaat ook niet gunstig geplaatst als je wil scannen komt je hand tegen zo'n plaat aan ik ben vast niet de enigste die dat overkomen is.
 
martie zei:
Eigenlijk heb ik nog een probleempje, ik kom nogal snel rood aan :mad: Als ik haar mee uit vraag dan krijg ik dat natuurlijk, Straks scant ze mijn hoofd ook nog omdat die dan zo rood als een tomaat is!


Als je voelt dat je een rode kop krijgt dan moet je een onopvallend aan je oorlelletje trekken, werkt gegarandeerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven