Fitness Seller

Ik bulk vet?

Bezoekers in dit topic

Shawn_77

Cool Novice
Lid geworden
25 aug 2016
Berichten
113
Waardering
4
Lengte
1m90
Massa
75kg
Morguhh

Ik heb het idee dat ik vet loop te bulken, en geen spiermassa..
Ik train pas een jaartje & sinds 2017 denk ik dat ik meer vet bulk dan massa .. ik ben ook begin 2017 naar een FB 3x per week overgestapt.

Ik kom elke week zo tussen 200-500 gram aan.

Ik eet genoeg eiwitten


Gr
 
Morguhh

Ik heb het idee dat ik vet loop te bulken, en geen spiermassa..
Ik train pas een jaartje & sinds 2017 denk ik dat ik meer vet bulk dan massa .. ik ben ook begin 2017 naar een FB 3x per week overgestapt.

Ik kom elke week zo tussen 200-500 gram aan.

Ik eet genoeg eiwitten


Gr


1. Waarom denk je dat?
2. Wat zijn genoeg eiwitten?
3. Als je vindt dat je te veel aan komt, moet je minder gaan eten. Ik denk overigens dat dat wel meevalt.
 
1. Waarom denk je dat?
2. Wat zijn genoeg eiwitten?
3. Als je vindt dat je te veel aan komt, moet je minder gaan eten. Ik denk overigens dat dat wel meevalt.

1. Ik zie mn spieren steeds meer verdwijnen & vet opkomen

2. 180 a 200gr

Ik ben btw wel meer kracht gekregen sinds 2017, maar massa .. ho maar
 
1. Ik zie mn spieren steeds meer verdwijnen & vet opkomen

2. 180 a 200gr

Ik ben btw wel meer kracht gekregen sinds 2017, maar massa .. ho maar

Je dénkt waarschijnlijk spier te zien verdwijnen, maar dat komt omdat je óók vet erbij krijgt. Hierdoor heb je gewoon wat minder definitie van je spieren ;) Niet druk om maken, als je straks goed gaat cutten komt dat vanzelf weer terug.

Als je goed traint, goed eet en sterker blijft worden is de kans heel groot dat je ook spiermassa aan komt, en niet alleen vet.

Als je stats van 75kg kloppen zit je qua eiwitten inderdaad wel prima :)
 
Je dénkt waarschijnlijk spier te zien verdwijnen, maar dat komt omdat je óók vet erbij krijgt. Hierdoor heb je gewoon wat minder definitie van je spieren ;) Niet druk om maken, als je straks goed gaat cutten komt dat vanzelf weer terug.

Als je goed traint, goed eet en sterker blijft worden is de kans heel groot dat je ook spiermassa aan komt, en niet alleen vet.

Als je stats van 75kg kloppen zit je qua eiwitten inderdaad wel prima :)
Okay, dat zal het dan zijn denk ik :)
Dan had ik nog 1 vraagje, ik word sterker in al m'n spiergroepen, behalve biceps & triceps, ik train ze nu 3x per week / 1 oefening / 3x10.
Is het misschien beter om dit naar 2x per week te doen & dan bv 2 oefeningen / 3x10

Thanks!
 
Okay, dat zal het dan zijn denk ik :)
Dan had ik nog 1 vraagje, ik word sterker in al m'n spiergroepen, behalve biceps & triceps, ik train ze nu 3x per week / 1 oefening / 3x10.
Is het misschien beter om dit naar 2x per week te doen & dan bv 2 oefeningen / 3x10

Thanks!

3x10 x3 = 90
3x10 x2 x2 = 120

Je verhoogt op die manier dus je volume met 30 herhalingen per week. Zou je kunnen proberen! Je kunt ook 3x per week blijven trainen en dan 1x 2 oefeningen en de rest gewoon 1x.

Wat doe je voor armen nu? en hoe ziet je trainingsschema eruit?
 
3x10 x3 = 90
3x10 x2 x2 = 120

Je verhoogt op die manier dus je volume met 30 herhalingen per week. Zou je kunnen proberen! Je kunt ook 3x per week blijven trainen en dan 1x 2 oefeningen en de rest gewoon 1x.

Wat doe je voor armen nu? en hoe ziet je trainingsschema eruit?
Armen:

Maandag: barbell curl 3x10 & tricep pushdown 3x10

Woensdag: hammer curl 3x10 & tricep extension 3x10

Vrijdag: bicep curl 3x10 & tricep kickback 3x10
 
Armen:

Maandag: barbell curl 3x10 & tricep pushdown 3x10

Woensdag: hammer curl 3x10 & tricep extension 3x10

Vrijdag: bicep curl 3x10 & tricep kickback 3x10

Als het je herstel niet in de weg gaat staan kun je gerust ergens een oefening aan toevoegen imo
 
Als het je herstel niet in de weg gaat staan kun je gerust ergens een oefening aan toevoegen imo
Ja dat is waar, maar ik heb ook gelezen dat je je biceps ook al pakt bij rug oefeningen & triceps bij borst oefeningen :)
 
Wat is je schema?
Hoeveel kracht heb je gewonnen op alles? Hoeveel kracht had je verwacht te winnen op biceps/triceps? Denk er aan dat dit kleine spieren zijn tov alles wat je bij bv een benchpress gebruikt, het is niet gek dat progressie hierop erg langzaam is ;)
 
3x10 x3 = 90
3x10 x2 x2 = 120

Je verhoogt op die manier dus je volume met 30 herhalingen per week. Zou je kunnen proberen! Je kunt ook 3x per week blijven trainen en dan 1x 2 oefeningen en de rest gewoon 1x.

Wat doe je voor armen nu? en hoe ziet je trainingsschema eruit?
Want meer reps is meer groei?
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Dat idee had ik ook toen mijn vetpercentage te hoog was, je massa zit dan namelijk verstopt onder dat speklaagje.. Als je kracht niet stagneert zou ik me echt geen zorgen maken.
 
Weet je wat het grootste misverstand is, vocht aanzien voor vet. Je oogt vetter maar eet maar eens een paar dagen low carb en je ziet da het wel meevalt.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven