XXL Nutrition

ik dan ook maar hé

kenneth

Cool Novice
Waardering
0
Ja ik kom hier nu toch ook al een tijdje :)
Dus zal ik ook maar eens een foto posten hé !
ben wel nog maar een groentje maar ja, je moet ergens beginnen hé :)
ik train nu (ongeveer want weet het niet precies :D ) 9 maanden, heb eerst heel fel getraind om af te vallen kwas veeeel te dik ben uiteindelijk 30kg verloren dankzij veel cardio en heel fel op men voeding te letten en nu de laatste tijd probeer ik gewoon wat spiermassa te winnen!
ja kga wel nog nieuwe foto's trekken want deze zijn niet echt heel goed gelukt maar die volgen snel !
ahja dit zijn dus de voor foto's nu ga ik "proberen" droger te komen en te gaan cutten en ja hopelijk binnekort de betere
:D na foto's

mag_038.jpg

Nou Kenneth!

Dat ziet er geheel niet verkeerd uit.. haal eens die arm voor je buik vandaan, kan ik zien of je ook daar goed vooruit bent gegaan.
:thumb:

Espi

• Topic Starter Topic Starter
bedankt man !
ja kzal die wat ik heb ff allemaal plaatsten.
ja men vet% is wel nog redelijk hoog maar ja daarom ga ik cutten hé :) !
ps wat vind jij dat ver achterstaat op de rest ? of beter gezegd wat moet ik extra fel trainen (want er zal wel niks echt voor staan tis allemaal nog redelijk :sad: )
maar daarom BLIJVEN trainen :lifter:

mag_39 two.jpg

ja ik weet niet hoe ik ze allemaal ineens moet zetten dus doe ik het zomaar :)

smile geheel 54.jpg

de volgende :)

smile zij 1.jpg

dan nog één van de rug
deze vind ik persoonlijk erg :thumbd:
Ik train deze enthans ook elke week maar :dunno:

smile rug 1.jpg

En dan de laatste .....
Dit waren dan men foto's voor de cut nu hopen dat die wat ik binnen een week of 8 post een stuk droger zijn :)

smile geheel 2.jpg

cutten ??? jij?

1 vraag: WHY ?!?! je bent al redelijk droog! en je zei dat je al een aantal kilo vetmassa kwijt bent geraakt.

ik zou gewoon doorbulken. miss in de zomer wat minder bulken zodat je niet te vet wordt. maar ik zou eerst eens wat spiermassa opbouwen voordat je droog gaat trainen.

iig, ziet er niet verkeerd uit, totaal niet vet! keep pumping those muscles :thumb:

thanks frenkpie!
het zal wel aan me zelf liggen dan maar kvind mezelf toch echt wel nog te dik hoor !
alé zeker niet voldoende spiermassa maar kwil gewoon dat vet weg en zou graag duidelijke buikspieren zien wat waarschijnlijk zeker niet simpel is :)

Maak je niet te druk over de buikspieren dat is echt maar weinigen gegeven om blokjes te tonen.

Ik zie geen been-foto's en als been/bil-fetisjiste wil ik die toch wel graag zien hoor ;)

Je borst loopt wat achter met de rest, maar nogmaals, dit i s een goed begin!

Espi

ja de volgende keer zal ik ZEKER ook been foto's trekken maar kheb nu geen toestel meer hier was van een vriend van me ! maar de volgende keer komen die er zeker bij !
ps wat zou jij doen als je mij was ?
waar zou jij je vooral op concentreren ?

hele domme vraag miss ?
maar voor 9 maanden te trainen loop ik dan nog achter of zit ik op schema :)
ja bedoel voor iemand die negen maanden traint valt dit dan al mee of is het toch nog redelijk zwakjes ?

Dan zouden we je voor-na foto's moeten zien jongen. Pas dan kan je oordelen of je heel goed of matig vooruit bent gegaan.

Over je fysiek kan ik niet goed oordelen, loop zelf nog maar te kort mee.. wacht ff op reacties van de grote experts hier, meneertje ongeduld! :D

Espi

ja kweet het :laugh:
ps heb jij ook foto's van jezelf hier opstaan ?
ps wat kan ik doen olm de borst beter te doen groeien ?
ik train deze nu gewoon gelijk alle andere spieren 1x per week !
zou ik deze 2x gaan trainen ?
maar hebben ze dan wel genoeg rust ?

Hey Kenneth. ziet er goed uit man, mag echt niet klagen hoor. Jij bent veels te negatief over jezelf. je bent goed uit je "dikke"periode gekomen. mijn complimenten man.

en qua bf% zit ik denk ik op dezelfde % als dat jij zit en ik wil ook eerst mn blokjes toonbaar hebben. Ik heb ze van mij ook nog nooit gezien:( alhowel ze we doorkomen..woehoe

en na de zomer pas echt voor t betere bulkwerk gaan he. dat idee heb ik ook ja.

en qua 9 maanden ziet t er zeker goed uit. je bent zker op de goede weg.

wat doe je voor je rug en borst. zou ze gewoon qua oefeningen anders aanpakken. je hebt toch een nieuw schema gekregen hier waar je net mee begonnen bent?:thumb:

edit: je hebt je ogen wel in je achterhoofd zitten he:p

Goede vooruitgang, en nu creatine pakken als je het al niet gebruikt! en je rug beter trainen :) voor de rest valt er niet veel te zeggen, alles is in symmetrie.

Ik had wel foto's staan, maar de server van mijn vriendin is naar de knoppen. De laatste foto dateert alweer van eind vorig jaar of begin dit jaar, dus het is wel tijd voor nieuwe foto's.
Kom van een extreem hoog vet% (38) naar net niet obees (28-29%) omlaag, dus het is een heel ander soort foto.. snap je. Wens dan ook niet als BB-ster beoordeeld te worden.

Gewoon luiigheid dat het er niet van gekomen is de laatste tijd.. te druk met reizen , fietsen en internetverslaafd wezen...

O ja.. een achterblijvende spiergroep schijn je volgens de experts niet speciaal extra te moeten aanpakken, maar wat je dan WEL moet doen???
Zelf train ik sinds januari de 3 hoofdspiergroepen 3x per week (benen-rug-borst) met puur kracht als doel. Ga binnenkort weer andere spiergroepen pakken, maar ook dan 3x per week alle spieren met whole-body-workout..

(zie mijn HST-draad)..

Maar nu houd ik verder mijn mond, het gaat over jou... niet over mij..

Espi

je moet je spieren inderdaad genoeg rust geven kenneth,
rust is het allerbelangrijkste
zonder rust groeit niemand !
Je ziet er helemaal niet verkeerd uit maar laat me je een tip geven ,....ga als de bliksem je rug trainen,.en hard !!!
Dat geeft je wat meer algehele massa en je rug kan echt nog wel wat gebruiken.
Je bent echt NIET te dik dus hou daar eens over op !
Je wilt toch groot worden ?
nou dan !
Ga zo door en ,........begin de volgende training met je rug
optrekken aan stang , roeien , roeien en nog eens roeien .

Originally posted by dandyman
Hey Kenneth. ziet er goed uit man, mag echt niet klagen hoor. Jij bent veels te negatief over jezelf. je bent goed uit je "dikke"periode gekomen. mijn complimenten man.

en qua bf% zit ik denk ik op dezelfde % als dat jij zit en ik wil ook eerst mn blokjes toonbaar hebben. Ik heb ze van mij ook nog nooit gezien:( alhowel ze we doorkomen..woehoe

en na de zomer pas echt voor t betere bulkwerk gaan he. dat idee heb ik ook ja.

en qua 9 maanden ziet t er zeker goed uit. je bent zker op de goede weg.

wat doe je voor je rug en borst. zou ze gewoon qua oefeningen anders aanpakken. je hebt toch een nieuw schema gekregen hier waar je net mee begonnen bent?:thumb:

edit: je hebt je ogen wel in je achterhoofd zitten he:p

ja men rug heb ik eigenlijk nooit hard genoeg getraind ( tot laatste ) nu ben ik er echt wel goed mee bezig hoor! en borst ja die heb ik enthans toch altijd goed en tot het uiterst getraind enkel de onderkant heb ik niet genoeg gedaan maar ook dit zal zeker veranderen :)

nogmaals bedankt voor de reacties en de commentaar mannen ;-)

Terug
Naar boven