Fitness Seller

ik dan ook maar hé

Bezoekers in dit topic

Originally posted by jimmy101
hey kerel... ten eerste... wat lul jij nou man :D ... je hebt bijna geen vet meer over.. ik zou me zeker niet schamen, en dertig kilo eraf ... respect dude... ik ben onlangs zelf 21 kilo snel afgevallen (daarvoor 5 langzaam), en van die 21 zit op het moment weer 12 kilo terug (ben nu aan het 'bulken'), dus ik weet hoe het is om een pens(ke) te hebben... het is redelijk minder (alhoewel ik me zelf zeker niet schaam) en ik wil nu ff doorbulken en beesten om massa te trainen... wat ik jou zou aanraden nu...

ff deze zomer zo door gaan, en zeker niet gaan 'bulken' gewoon doorgaan zoals je doorgaat, mischien zelfs iets minder eten, meer water drinken en creatine erbij... rug meer gaan trainen, en voor het echte massa werk pas na de zomer gaan beginnen met meer eten... dat je nu 9 maanden bezig bent betekent dat je vorig jaar naar de zomer pas bent begonnen, dus ik zou deze zomer als ik jou was ff lekker met me nieuwe lichaam op het strand gaan hangen ;)

groeten dude, en hou het vol :D

Helemaal mee eens, maar ik zou wachten met creatine tot je weer in de bulk bent. Dan heb je toch wel meer puf om hard-core te trainen en kun je ook makkelijker massa pakken! Ga eerst maar eens genieten van je nieuwe fysiek :)

Ennuh, vergeet niet te squatten en deadliften, kun je niet vroeg genoeg mee beginnen!
 
hey bedankt mannen geeft me echt wel veel moed om zeker NIET te stoppen en te blijven doorgaan !
ps die creatine wou ik eigenlijk wel eens proberen maar doe ik dit dan nu beter niet ? wachten tot na de zomer dan ?
thanks
 
gebruik t nu wel in mn cutfase. gewoon om te kijken hoe dat die inslaat;) maar ff een maandje en dan weer tijdens bulken verder ermee
 
Als ik jou was zou ik r nog ff mee wachten. Je trained nog niet lang en zal dus nog goede resultaten boeken zonder. Niet dat creatine zo'n sterk spul is of zo, maar ik ben zelf van mening dat het altijd beter is zolang mogelijk zonder de nodige hulpmiddelen door te gaan (natuurlijk wel eiwitten, lijnzaad, vit&min, enzo).

Denk ook dat het fijner is tijdens bulken omdat je dan na je creatine kuur de massa ook beter vast kan houden!
 
ja ! ik ga dus nog even wachten tot de bulk :),
gebruik ook niet te graag supps die ik eigenlijk nog niet nodig heb ! want als je alles heel vroeg gebruikt heb je niet het maximale uit je lichaam gehaald hé
 
Back
Naar boven