AndroidHealthClinic

ik dan ook maar hé (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nou Kenneth, 30 kilo afgevallen das niet mis man! en je hebt ook nog wat opgebouwd! prima man! doe wat je zelf het lekkerst vind voelen, je hebt absoluut niet een hoog vetpercentage maar als je toch iets droger wilt zijn (ik kan me goed voorstellen dat je na die 30 kilo eraf wilt weten hoe je er echt droog uitziet) dan moet je dat gewoon doen. Heb zelf een beetje hetzelfde, ik kan nog genoeg massa gebruiken maar wil gewoon ff droog zijn en na de zomer flink gaan eten....

succes en het gaat echt lekker zo!

ps het zou helemaal mooi zijn om een oude foto van die +30kilo erbij te plaatsen als het kan

groeten Ramón
 
Kijk, dat vind ik nou het betere werk....
Mooi zo, Kenneth!
 
Originally posted by Esperantisto
dus het is een heel ander soort foto.. snap je.


Inderdaad een beetje anders, maar toch ook mooi, hoor Espi!
 
ja kzal ens een foto posten uit de perioden van die +30kg.
wel vandaag niet meer kheb geen scanner dus moet dat ff bij een vriend doen !
kheb wel maar 1 (ens goed zoeken miss2) foto's uit die periode! voelde me ERG dik toen en stond niet zo echt graag op foto's ( is wel te begrijpen hé)
bedankt voor de tips en de positieve reacties
 
nog een klein vraagje is er iemand die een
-dolby suround of een dvd recorder verkoopt ?
let me now
:-)
 
Originally posted by kenneth
nog een klein vraagje is er iemand die een
-dolby suround of een dvd recorder verkoopt ?
let me now
:-)


:rolleyes: :tomato: :shrug: :no: :dunno: :to: :who: :finger: :spaz: :rolleyes:
 
Originally posted by Bodyman



:rolleyes: :tomato: :shrug: :no: :dunno: :to: :who: :finger: :spaz: :rolleyes:
oei oei ???
mocht ik dat niet vragen dan ?
ksnap niet wat hier verkeerd aan is hoor ?
gewoon kzou graag een dolby suround of een dvd recorder kopen en kdacht als hier miss iemand één heeft wat hij verkoopt kan ik die miss kopen ?
wat is hier mis aan ?
en anders EXCUSE ME :D
 
ziet er goed uit!

Ik zou me meer concentreren op je rug, Doe lekker zware deadlifts en Barbell Rows, dan krijg je zeker massa op je rug!

Voor je borst zou ik ze aan het begin van je week zetten, met een rust dag ervoor en erna, of je benen de dag erna doen! En ik vind het zelf lekker om met dumbbells te werken in plaats van barbells.

Ik zou dit doen:

Incline DB Press
Incline Fly's
Vlakke DB Press

Zorg er wel voor dat je fly's tussen de 2 Presses hebt, dan krijgt je triceps wat meer rust en kan je iets zwaarder op je vlakke press!
 
Hey jongen ziet er zekers te weten goed uit! zo daargaan en je zult zekers je doel bereiken!
 
ziet er zeer goed uit voor 9 maanden dude:thumb:
 
goeie vooruitgang :thumb:
ik dacht wel dat ge een stukske verandert waart als ik u de laatste tijd in tongeren zag rondlopen..
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Sonic1
goeie vooruitgang :thumb:
ik dacht wel dat ge een stukske verandert waart als ik u de laatste tijd in tongeren zag rondlopen.. :D
thanks bart !
tis wel nog lang niet gelijk ik het wil maar ja jij weet hoe ik er vroeger uitzag ! tis toch al een deel vet minder dan toen !
maar spiermassa nog lang niet genoeg en kwil toch ook nog lager in vet % gaan
 
kga ook is teraan beginne .. kmoet geen vet kwijt, maar gewoon massa bij :D
mja, ge moet erges beginnen he..
toch ferm zoveel resultaat in zo korte tijd.. :thumbup:
 
Laatst bewerkt:
ziet er goed uit kenneth! je mag zeker niet klagen!

gewoon dedisciplineerd blijven trainen eten en rusten en je zult nog veel groeien!

:thumbs:
 
30 kilo verloren in 9 maanden? :D :thumbup: :clap: :banana: :coolnana:

je mag jezelf wel op je borst kloppen kerel, want dat is damn goed! En je hebt r ook nog wat spiermassa aan over gehouden! Goed bezig, ga zo door! Nu die aandacht leggen op je rug, en vergeet je benen natuurlijk niet!

Ennuh, je vet% is nu echt niet hoog hoor!!!
 
Respect, 30 kg afvallen!

Grtz
 
oh dat 30 kg had ik niet gezien! Zeer goed! spreek je wel weer op msn!
 
hey kerel... ten eerste... wat lul jij nou man :D ... je hebt bijna geen vet meer over.. ik zou me zeker niet schamen, en dertig kilo eraf ... respect dude... ik ben onlangs zelf 21 kilo snel afgevallen (daarvoor 5 langzaam), en van die 21 zit op het moment weer 12 kilo terug (ben nu aan het 'bulken'), dus ik weet hoe het is om een pens(ke) te hebben... het is redelijk minder (alhoewel ik me zelf zeker niet schaam) en ik wil nu ff doorbulken en beesten om massa te trainen... wat ik jou zou aanraden nu...

ff deze zomer zo door gaan, en zeker niet gaan 'bulken' gewoon doorgaan zoals je doorgaat, mischien zelfs iets minder eten, meer water drinken en creatine erbij... rug meer gaan trainen, en voor het echte massa werk pas na de zomer gaan beginnen met meer eten... dat je nu 9 maanden bezig bent betekent dat je vorig jaar naar de zomer pas bent begonnen, dus ik zou deze zomer als ik jou was ff lekker met me nieuwe lichaam op het strand gaan hangen ;)

groeten dude, en hou het vol :D
 
Back
Naar boven