AndroidHealthClinic

ik deadlift niet meer

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
TS heeft een hele rijke fantasie.
 
Gewoon deadliften....
 
Lol true story:

Mijn schoonmoeder heeft een hernia, sinds ze onder andere is geen deadliften heeft ze veel minder last van haar rug.
 
anders rack pulls, ook een heel goede massabouwer roni
 
Tja, ik heb ook me rug verdoet met deadlift omdat ik teveel wou. Maar zolang je het rustig opbouwt met goede uitvoering is er niet veel aan de hand.
 
Post eens een filmpje als je 180kg DL, dan kunnen wij naar de techniek kijken die jij gebruikt.

En ja als die oude knakker veel gewicht pakt en de oefening verkeerd uitvoerd is dat zijn probleem. Iedereen in de gym heeft schijnbaar zo zijn verhalen over wat is beter en slechter.
 
jongens het doet er toch niet toe hoeveel ik deadlift? (haters gonna hate :trollface:)
het ging erover dat die gast uit mijn gym een zware operatie heeft gehad aan zijn rug door deadlifts. de dokter zei dat hij niet meer mocht trainen, maar hij doet het stiekem toch nog, en hij is de trainingspartner van die brede kerel. duidelijk voor iedereen?

moet ik nu nog deadliften of niet?? I am confuse ???

dus je gaat nu 24 jaar als een watje trainen om de slechtste 20 jaar van je leven eventueel zonder litteken rond te kunnen lopen... good thinking
 
weet je wel hoeveel mensen (zware) rugklachten hebben en er ook aan geopereerd moeten worden die nog nooit zelfs maar een stap in een gym hebben gezet?
 
weet je wel hoeveel mensen (zware) rugklachten hebben en er ook aan geopereerd moeten worden die nog nooit zelfs maar een stap in een gym hebben gezet?

nee, hoeveel dan? :p

OT: :roflol: cool story bro'
 
...
Hij had van boven tot beneden op z'n onderrug een groot litteken lopen, hij zei dat hij vroeger altijd sets van 10x250 kg op de deadlift had gedaan tot z'n veertigste, maar dan begon hij steeds meer en meer last te krijgen van z'n onderrug.
...
cliffs:
- VPR op deadlift gezet
- gepraat met oude, ervaren bodybuilder
- litteken op zijn rug door zware operatie
- rug kapot door deadlifts
- magische pony durft niet meer deadliften :(
Wees gerust! Z'n rug ging niet kapot door deadlifts! Daar kun je gewoon mee doorgaan! Behalve...

Als je last krijgt van je onderrug. Dat was de fout! Daardoor ging het kapot!

Succes man!
 
Ik heb een beetje een haat liefde verhouding met de deadlift. De enige oefening waarbij ik een aantal keer door mijn rug ben gegaan maar ook de enige oefening die daarna mijn rug weer beter laat voelen. Techniek verbetering enz zorgt wel dat ik steeds weer sterker terugkom dus ik blijf voorlopig doen.
 
Sowieso geloof ik niet dat de topicstarter 180 op reps pakt.
 
Sowieso geloof ik niet dat de topicstarter 180 op reps pakt.

Ach dat is nog niet eens zo boeiend, zie net toevallig weer een meisje van +-63kg die ook reps pakt op 180 en 190.
 
Sowieso geloof ik niet dat de topicstarter 180 op reps pakt.

nou ik zou et graag voor jullie bewijzen maar dat zal helaas niet gaan want: lees topic titel
 
Maar nu ff serieus, maak je speciaal een account op DBB om dit te vertellen?
 
180 voor reps suuuure
 
Deadlift is mits met een goede techniek( en die gaat nogal vaak verloren met zwaardere gewichten) een hele goede oefening om de algemene kracht in je lichaam te vergroten en daarom mi een goede oefening om blesures te voorkomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven