MuscleMeat

Ik denk dat we Espi hebben weggejaagd :-( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ze stuurde me een negatief karma dat ze me niet meer leuk vind
:-(((

Hierbij wil ik me oprecht verontschuldigen aan haar en het feit dat ik haar zo graag zou palen beloof ik voortaan voor mezelf te houden en niet meer op het board te plaatsen.. want ik wil toch alleen de aandacht trekken omdat ik zo'n zielig leventje heb.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
tuurlijk niet, die is gewoon een rondje fietsen :)
 
t begonnen idd soort van Purple-herinneringen op te roepen.
iik had al t idee dat t te ver ging toen ik deze post las als reply op Bdy's post en dan de laaste zin.
Originally posted by Esperantisto


Helemaal niet taboe, ik sta vrij open voor wat ANDEREN doen, maar voor me zelf ben ik strenger dan voor anderen.
Alleen van die cannabis, daar heb ik onderhand zo vaak over gehoord, dat ik toch wel nieuwsgierig ben.. tot nog toe is het bij nieuwsgierigheid gebleven...
Gezien het feit dat de gare hanen die hier rondstappen veelal flinke gebruikers van canabis of hasjiesj zijn, heb ik voorlopig niet al te veel haast met gebruiken...

Hou die opm over lekker ding maar voor je... ik ken jou niet en jij kent mij niet...

Espi

t was al een van de weinige vrouwen die t uit hield hier..mocht jij gelijk hebben Oli dan is t erg jammer dat t allemaal zo moet lopen
:(

edit: waarom staat dt in t hanenhok?
 
Oli :( Ik hoop wel dat ze terug komt, anders ga ik jou palen ! Tenminste iemand waar ik over fietsen mee kan bomen.
 
Die komt wel terug.

Espi staat steviger in d'r schoenen dan je denkt.

:)
 
Originally posted by dandyman
t begonnen idd soort van Purple-herinneringen op te roepen.
iik had al t idee dat t te ver ging toen ik deze post las als reply op Bdy's post en dan de laaste zin.


t was al een van de weinige vrouwen die t uit hield hier..mocht jij gelijk hebben Oli dan is t erg jammer dat t allemaal zo moet lopen
:(

edit: waarom staat dt in t hanenhok?


Gelieve mijn naam niet te scanderen :D, en op antwoord op je vraag niets is wat het lijkt in het gare hanen forum
 
Espi, die is overweldigt door de grove coïtusuele intimidatie van Oli :D
 
Originally posted by Man-Mountain
tuurlijk niet, die is gewoon een rondje fietsen :)

whehehehe
 
Hee oom Oli, heb je negatieve karma gehad. Laat ik maar bij mezelf gaan kijken..... Sta vast en zeker op de nominatie lijst.

en om bij het onderwerp te blijven, als mensen geen respect hebben voor mij heb ik het ook niet voor hen...... Das het probleem wat ik volgens mij vaak met espi heb.
 
Originally posted by nilsjei1234


Hmm zal ik espi gaan zoeken met mijn driewieler?

Nee laat maar fietsen joh
 
Ze houdt van fietsen en niet van jouw dus waarom zou je haar storen tijdens haar tochten
 
ach die gefrustreerde zieligaards hebben een pispaal nodig om de illusie op te wekken dat hun leven iets betekent. daarom vallen ze de persoon aan die anders is, en waarvan ze denken dat die zwak is :D

allemaal heel erg zielig, maar ja... :D
 
Originally posted by Spike
ach die gefrustreerde zieligaards hebben een pispaal nodig om de illusie op te wekken dat hun leven iets betekent. daarom vallen ze de persoon aan die anders is, en waarvan ze denken dat die zwak is :D

allemaal heel erg zielig, maar ja... :D

nu moet jij je eigen zinnen nog eens lezen en dan zou ik maar gaan editten want die zinnen slaan erg op jouw met als grote voorbeeld de slotjes die jij erg graag op threads hangt als het jouw niet zint. Naar mijn mening is dit dat een manifestatie om te laten zien wat jij kunt op dit forum :)
 
editten? er valt niets te editten, kwetst de waarheid of zo? don't like it leave it....

die slotjes daar heb ik nog nooit negatieve reacties van gekregen, behalve dan omdat jullie altijd onnozelheden posten. moesten jullie nu normale mensen zijn die normaal zouden doen zou dat niet gebeuren :D

ik ben zelf een voorstander van het zo weinig mogelijk gebruiken van je macht. maar als bepaalde figuren te ver gaan ja dan moet er opgetreden worden :D

spijtig voor de mensen zelf maar ja ze lokken het dan wel uit.
 
Ik snap dat je het als grapje bedoelde spike, want ik voel me iets te goed om nog een pispaal nodig te hebben. Maar zoals ik al zei, als je voor alcoholistische junk wordt uitgemaakt omdat je een sigaretje rookt en af en toe een pintje drinkt, dan is de respect ver te zoeken..... Wie kwaad zaait zal kwaad oogsten (zoiets ;) )
 
Originally posted by Spike
editten? er valt niets te editten, kwetst de waarheid of zo? don't like it leave it....

die slotjes daar heb ik nog nooit negatieve reacties van gekregen, behalve dan omdat jullie altijd onnozelheden posten. moesten jullie nu normale mensen zijn die normaal zouden doen zou dat niet gebeuren :D

ik ben zelf een voorstander van het zo weinig mogelijk gebruiken van je macht. maar als bepaalde figuren te ver gaan ja dan moet er opgetreden worden :D

spijtig voor de mensen zelf maar ja ze lokken het dan wel uit.

Waarom jij slotjes gebruikt spike is omdat je vaak een discussie niet kan winnen en dan niet meer wil aangaan
 
Originally posted by Bodyman


Waarom jij slotjes gebruikt spike is omdat je vaak een discussie niet kan winnen en dan niet meer wil aangaan

whatever jongen, 't kan me niet bommen. is je trouwens niet opgevallen dat ik meestal zelfs geen discussie aan WIL van in het begin? niet kunnen winnen of wel, met sommige mensen heeft het gewoon geen zin.
 
Back
Naar boven