MuscleMeat

Ik denk dat we Espi hebben weggejaagd :-( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Spike
editten? er valt niets te editten, 1. kwetst de waarheid of zo? don't like it leave it....

2. die slotjes daar heb ik nog nooit negatieve reacties van gekregen, behalve dan omdat jullie altijd onnozelheden posten. moesten jullie nu normale mensen zijn die normaal zouden doen zou dat niet gebeuren :D

3. ik ben zelf een voorstander van het zo weinig mogelijk gebruiken van je macht. maar als bepaalde figuren te ver gaan ja dan moet er opgetreden worden :D

spijtig voor de mensen zelf maar ja ze lokken het dan wel uit.


1. Blijkbaar kwets de waarheid ja anders zou jij mijn threads en reply's waar jij nog wel eens in voorkomt niet steeds sluiten.

2. mensen zijn bang voor een ban en de onozelheden, is het gare hanenhok daar niet voor gemaakt???

3. geen voorstander van machtsmisbruik dus? geen woorden maar daden.
 
natuurlijk kwetst de waarheid, anders zou jij je niet altijd zo aangevallen voelen. en sluiten heb ik al een hele tijd niet gedaan.
zolang mensen zich gedragen en het allemaal leuk houden moeten ze niet bang zijn voor repressieve maatregelen. het gare hanenhok is gemaakt voor de gewone bullshit die geen meerwaarde geeft aan het board. 't probleem is dat er mensen zijn die met hun onnozelheden overal terug te vinden zijn.
leer lezen, ik zei "maar als bepaalde figuren te ver gaan ja dan moet er opgetreden worden"

ik hoef mij trouwens aan jou niet te verantwoorden. dat doe ik bij mijn medemods regelmatig.
 
ik voel me niet aangevallen hoor, heb me ook nog nooit aangevallen gevoeld door jouw of anderen maar ale een fijne dag verder en voor volgende week trainse maar weer
 
nu heb ik toch het idee dat je enig wrok koesterd, of heb ik dat mis?
 
weet je dat niet eens?
 
Ik ben niet weggejaagd, maar geloof wel dat het verstandiger is om niet op bepaalde provocerende meels te reageren.

Tav Floyd, ik had je niet zo erg willen kwetsen, maar ik blijf erbij dat een tabaksroker erger is dan een junk qua verslaving.. dat rokers dat niet willen inzien, moeten ze zelf weten... gelegenheidsrokers wil ik het voordeel van de twijfel geven.. maar als potentieel bedgenoot worden ze dan ogenblikkelijk uitgesloten, het stinkt gewoon te erg.
Af en toe alcohol gebruiken is daarentegen niet erg, zolang het maar met mate om het plezier (gezellig met vrienden) of nut (als slaapmutsje) gaat. Je een stuk in de kraag drinken omdat je het leven niet aankunt en nog erger daarna met een zatte kop in de auto stappen of mensen overhoop slaan etc. is weer een aantal bruggen te ver...

En dank je Spike dat je zo voor me op komt :thumb:
Kan ik er wat aan doen dat ik 2 sportliefdes in mijn leven heb: het ijzer en het ijzer(en ros). ;).
Mijn fietsvrienden vinden me knetter dat ik squats en deadlifts leuk vind om te doen, en hier vinden ze het fietsen maar niets..... ik zal proberen er iets minder vaak verslag van te gaan doen, OK? Had de laatste tijd ook weinig aan KT gedaan... en des te meer gefietst, vandaar ook...

O ja, en ik blijf bij de stelling dat er te veel slap geouwehoerd/geluld wordt de laatste tijd over van alles en nog wat , BEHALVE dus KT & voeding!

Espi
 
:) hoe meer members hoe meer gelul, nietwaar?
Moet ook eens kunnen
 
Originally posted by Esperantisto
Had de laatste tijd ook weinig aan KT gedaan... en des te meer gefietst, vandaar ook...



Espi, ik wil me verontschuldigen, ik heb je nooit willen kwetsen en besef nu dat ik in mijn grapjes te ver gegaan ben. Hopelijk kan je het me vergeven, voortaan zal ik terug meer met sport over je praten.

Wat ik me nou afvraag: als je nou terug meer KT gaat beginnen doen, ga je dan weer met een nieuw schema beginnen?
 
Het is goed hoor Oli, ik ben niet haatdragend.. ik ben soms (niet zo snel als WEG2) nogal snel op mijn teentjes getrapt omdat ik eig best een heel onzeker typje ben en altijd extreem slecht in sport ben geweest. Daarom is het extra leuk iets te hebben waar ik 'bragging rights' mee kan opbouwen, snap je...

Het schema, waar ik begin januari aan begonnen ben, heb ik nog niet geheel kunnen uittesten, maar het bevalt nog steeds perfect om me vnl op basis-oefeningen te richten en slechts 3x/wk te trainen.. momenteel heeft zware benentraining buiten het fietsen om ook niet zoveel zin meer.. dat blijkt overkill te zijn.

Heb er wel weer een stuk of 3 oefeningen aan toegevoegd... zoals cable cross-over, abdominal crunch (met machine, had ook cable crunch kunnen zijn) en pull over. OOIT gaat het me lukken me op te trekken.. en dit nou niet dubbel gaan interpreteren.
Ook ga ik evt weer terug naar zoiets als 15-10-8-6-12 of zo wegens mijn slow-twitch vezels zijn veel hh voor mij geschikter dan lage reps... maar dan wel zelfde oefeningen blijven doen..

Espi
 
Originally posted by Esperantisto
Het is goed hoor Oli, ik ben niet haatdragend.. ik ben soms (niet zo snel als WEG2) nogal snel op mijn teentjes getrapt omdat ik eig best een heel onzeker typje ben en altijd extreem slecht in sport ben geweest. Daarom is het extra leuk iets te hebben waar ik 'bragging rights' mee kan opbouwen, snap je...

Het schema, waar ik begin januari aan begonnen ben, heb ik nog niet geheel kunnen uittesten, maar het bevalt nog steeds perfect om me vnl op basis-oefeningen te richten en slechts 3x/wk te trainen.. momenteel heeft zware benentraining buiten het fietsen om ook niet zoveel zin meer.. dat blijkt overkill te zijn.

Heb er wel weer een stuk of 3 oefeningen aan toegevoegd... zoals cable cross-over, abdominal crunch (met machine, had ook cable crunch kunnen zijn) en pull over. OOIT gaat het me lukken me op te trekken.. en dit nou niet dubbel gaan interpreteren.
Ook ga ik evt weer terug naar zoiets als 15-10-8-6-12 of zo wegens mijn slow-twitch vezels zijn veel hh voor mij geschikter dan lage reps... maar dan wel zelfde oefeningen blijven doen..

Espi

en nu heb ik toch het idee dat dit weer in de verkeerde sectie staat :shrug: :dunno:
 
Ok espi, zand erover. Rokers stinken ook, weet het..... (ik ben nl zo'n gelegenheidsroker). En over dat gelul, tjah, het blijft een feit dat je dan toch echt in de verkeerde sectie bent. Training en voeding zijn apparte secties waar je wel terecht kunt. enfin, groeten floyd.....
 
Back
Naar boven