MuscleMeat

Ik drink NOOIT meer Cola of een andere zure sportdrank.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

eh gadver, moest je dat nou laten zien :(

Bah zeg... Dit zijn volgens mij wel extrem voorbeelden.... Ik drink zo af en toe ook wel cola light... Maar niet meer zoveel gelukkig.
 
gatverdamme...smerige hond :barf:
 
Gewoon je tanden niet poetsen dus :D

Hoeveel citroenzuur zit in isostar???
 
oww da wisik nie :)

naja me tanden zijn helemaal goed gelukkig en drink zelden tot nooit cola/sinas/bier

meestal liters water, beetje melk en beetje vruchtensap :)
 
is goed...


en je moet net WEL je tanden poetsen, anders heb je cariën, en dat wil je ook niet.

gewoon, een uurtje wachten heb je iets zuurs gegeten en zo...
 
Beste is savonds je tanden poetsen en daarna alleen nog water drinken.
En suiker kan ook omgezet worden in zuur door bacterien dat veroorzaakt de caries.
 
Daardoor ben ik met cola gestopt, mijn 4 verstandskiezen waren aan het "oplossen" erdoor en heb ze er bij de kaakchirurg uit moeten laten trekken,boren (inclusief kaakbeen) en snijden. Toen was ik bij de eerste 2 6 kilo gezakt kwa gewicht en belande op 49 kilo vermoedelijk door de pijnstillers en het niet goed kunnen eten. De 2de keer had ik er nog meer last van en was na een week ziek thuis gaan werken en was te verzwakt om me werk uit te kunnen voeren. Enkel me gewicht toen niet gemeten jammer genoeg want ik ben wel nieuwsgierig hoeveel ik toen woog.
 
Drink alleen water en koffie... en af en toe melk, meer drink ik niet..
 
Originally posted by avg
Daardoor ben ik met cola gestopt, mijn 4 verstandskiezen waren aan het "oplossen" erdoor en heb ze er bij de kaakchirurg uit moeten laten trekken,boren (inclusief kaakbeen) en snijden. Toen was ik bij de eerste 2 6 kilo gezakt kwa gewicht en belande op 49 kilo vermoedelijk door de pijnstillers en het niet goed kunnen eten. De 2de keer had ik er nog meer last van en was na een week ziek thuis gaan werken en was te verzwakt om me werk uit te kunnen voeren. Enkel me gewicht toen niet gemeten jammer genoeg want ik ben wel nieuwsgierig hoeveel ik toen woog.
haha, ik moest tijdje terug ook voor die kanker verstandkiezen. week bijna niet kunnen eten. alles aan een kant moeten kauwen, je kaken maar 1 cm van elkaar kunnen houden.
moet over paar weken weer terug voor de kiezen aan andere kant :(
egt heel *** idd.
 
Koffie is heerlijk, hier in wag. zaakje coffeeworld met tientallen koffie en espresso soorten, heerlijk :)
 
gewoon 2x per dag poetsen, of 3x als je na het avond eten ook wilt, maar niet gaan poetsen als je net iets zuurs heb gedronken zoals sap..liever een 1 uurtje later gaan poetsen..
 
Originally posted by soulreaver
Koffie is heerlijk, hier in wag. zaakje coffeeworld met tientallen koffie en espresso soorten, heerlijk :)

Idd, koffie is overheerlijk :D

Das naast Bb en m'n motor toch ook wel een hobby van me. :D
 
idd :D

't is vaak kiezen tussen 2 kwalen, en dan de minst erge kiezen...
 
ik maak bierflesjes open met m'n tanden... is dat ook slecht :D
al eens een stukje afgebroken ja.... doet me denken aan de reclame met die opgravingen.. kzou niet weten :D

ik drink ook nooit cola. wel water, melk en af en toe een glas vruchtensap.
 
Back
Naar boven