MuscleMeat

ik eet nooit meer shoarma!

Bezoekers in dit topic

Tractortje

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
25 sep 2003
Berichten
13.457
Waardering
840
Lengte
1m86
Massa
66kg
Vetpercentage
19%
Wat een goedkope rotzooi. Ben voor het eerst in tijden nuchter uitgeweest (in mn eigen stadje, daarom zo vroeg terug) en het is echt helemaal niks. Voortaan gewoon niks eten en thuis wat water drinken en naar bed! Gadverdamme wat een troep zeg.

Nu ik een topic hier heb aangemaakt, onthoud ik het wel. Zelfs als ik dronken ben :D
 
Shoarma is lekka lekkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
 
in die looksaus zit sperma

ik krijg er altijd platte stront van en een branderige aars
 
moet je eens kebab proberen
 
Er zit heeeel veel verschil tussen, je hebt echt uitschotzaken waar ze gewoon rommel verkopen en waar je niets anders kan dan ziek worden van het voedsel, maar in een kwaliteits kebap/shoarma zaak is het gewoon overheerlijk.
 
Ik ben nog nooit een kwaliteits shoarmazaak tegengekomen.

Wat mij deed besluiten nooit meer shoarma te eten: ik had na een schrans- en zuippartij bij de shoarmaboer mijn sjaal daar laten liggen. Kwam ik terug om hem op te halen: stond die gast daar met mijn sjaal de tafels schoon te maken ???

De hufter.
 
lionel zei:
Ik ben nog nooit een kwaliteits shoarmazaak tegengekomen.

Wat mij deed besluiten nooit meer shoarma te eten: ik had na een schrans- en zuippartij bij de shoarmaboer mijn sjaal daar laten liggen. Kwam ik terug om hem op te halen: stond die gast daar met mijn sjaal de tafels schoon te maken ???

De hufter.

WTF? :roflol:

Het is idd zo dat er veel kwaliteitsverschillen zijn. Bij een goeie tent is het echt lekker spul!
 
kom maar eens naar Spijkenisse:D gegarandeerd dat je terug blijft komen voor de shoarma van Oxford:D:p
 
Nee, ik eet die troep ook nooit meer, temeer omdat eens na onderzoek was gebleken dat in de meeste shoarma sporen van uitwerpselen zijn teruggevonden.
 
Ik heb zelf 2 jaar in een shoarma zaak gewerkt, best wel 'bijzondere' dingen meegemaakt daar. Ik eet in ieder geval geen shoarma meer na die tijd.

- Verschimmelde knoflooksaus.
- Die gozer van wie die zaak was rookte en zuipte als Andre Hazes in het kwadraat, as in het eten kwam dan ook meer dan eens voor.
- Producten die zwaar over datum waren, sommige producten die daar gebruikt werden heeft Hitler nog in zijn handen gehad.
- Kwam wel eens voor dat er een brok vlees op de grond teerde, maar dat werd zonder moeite geserveerd.
- Enorme bloedplassen van dat vlees op grond.
- Koelkasten die van binnen helemaal modieus groen geworden waren.
Messen ed. werden niet of nauwelijks schoongemaakt.
- Zo kan ik nog wel ff doorgaan.....

Ik weet in ieder geval zeker dat die gozer van de Smaakpolitie huilend naar buiten zou rennen als hij daar op bezoek zou komen.....
 
Barbapapa, Barbamama, Barbabella, Barbalallah, Barbistanbul, Barbidou, Barbidur, Barbotine, Barbouille, Barbashoarma

Huphup shoarma truc!
 
Guido20 zei:
Ik heb zelf 2 jaar in een shoarma zaak gewerkt, best wel 'bijzondere' dingen meegemaakt daar. Ik eet in ieder geval geen shoarma meer na die tijd.

- Verschimmelde knoflooksaus.
- Die gozer van wie die zaak was rookte en zuipte als Andre Hazes in het kwadraat, as in het eten kwam dan ook meer dan eens voor.
- Producten die zwaar over datum waren, sommige producten die daar gebruikt werden heeft Hitler nog in zijn handen gehad.
- Kwam wel eens voor dat er een brok vlees op de grond teerde, maar dat werd zonder moeite geserveerd.
- Enorme bloedplassen van dat vlees op grond.
- Koelkasten die van binnen helemaal modieus groen geworden waren.
Messen ed. werden niet of nauwelijks schoongemaakt.
- Zo kan ik nog wel ff doorgaan.....

Ik weet in ieder geval zeker dat die gozer van de Smaakpolitie huilend naar buiten zou rennen als hij daar op bezoek zou komen.....

Ik krijg spontaan trek :meal:
 
Ik vreet zovaak niks als ik uit ga, alleen van tevoren. Of ik vreet friet, maar die zooi van de turk is altijd bedorven enzo.
 
In een shoarma zaak heb ik het al een tijdje niet gegeten, maar heb laatst thuis weer eens wat broodjes shoarma naar binnen getikt! Heeeeeeeeeulijk!Ofwel: Lekkkaaaaaaaa!:D
[Link niet meer beschikbaar]
 
Alleen lekker met uiensaus anders niet of als calzone mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm:p
 
Ik eet nooit meer shoarma, we zaten eens in zo'n zaakje te wachten op ons eten. Duurde wel lang en zoals gewoonlijk krijg je eerst ej drinken. Na 10 min ging ik naar het toilet. Ik keer terug naar de tafel en ik paseer de keuken(stond met kier open dus kon binnenkijken). Stond er zo'n mocro zich af te rukken boven het vlees. WTF, ik kom terug op mn plaats en het eten stond er al . Mn maten waren al begonnen, khebbet ze verteld. Ze lopen naar buiten e nbeginnen alles uit te spugen. We zijn weggegaan zonder te betalen, moeten ze zelf weten te hufters.
 
lionel zei:
Ik ben nog nooit een kwaliteits shoarmazaak tegengekomen.

Wat mij deed besluiten nooit meer shoarma te eten: ik had na een schrans- en zuippartij bij de shoarmaboer mijn sjaal daar laten liggen. Kwam ik terug om hem op te halen: stond die gast daar met mijn sjaal de tafels schoon te maken ???

De hufter.
:roflol: :roflol:
 
Back
Naar boven