AndroidHealthClinic

Ik eet zoveel dat... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Juvenalis

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 mrt 2008
Berichten
28
Waardering
1
Ik eet zoveel dat ze tegenwoordig bij de Aldi denken dat ik een bedrijf ben. Ze vroegen vandaag of ik een BTW-bon nodig had voor de belasting. Kwam net terug van vakantie dus ik moest mn lege koelkast weer opvullen. 20 bakken kwark, 20 pakjes kipfilet en 5 pakken yoghurt.

Maar goed, verder ben ik al 3 maanden geveld met een ernstige rugblessure, morgen wordt een MRI gemaakt en krijg ik te horen of het een hernia is. Ik vermoed van wel dus ik zal voorlopig uitgeschakeld zijn...
 
verkapt check-mij-kilo's-vreten-waar-zelfs-marcus-ruhl-moet-voor-passen-topic ,lol
hopelijk valt die MRI mee..
 
Ik vind het opzich wel grappig en het vermelden waard.

Hoe komt het dat je een rugblessure hebt?
 
Ik vind het opzich wel grappig en het vermelden waard.

Hoe komt het dat je een rugblessure hebt?

waarschijnlijk van die 20 bakken kwark, 20 kipfilets en 5 pakken yogurt naar de wagen te dragen
 
Hehe, niet van het boodschappen dragen nee. Ik heb niet echt een idee hoe ik geblesseerd ben geraakt, het is er langzaam ingeslopen. De pijnklachten zijn rond mei begonnen en in die tijd ben ik een aantal redelijk intensieve oefeningen voor de core, op een fysio-bal begonnen. Daarnaast heb ik mijn normale schema uitgevoerd (3 day split, 4x per week).

Ik denk echter niet dat de blessure in de sportschool is ontstaan. Ik zit eerder te denken aan golf of werk. Rond mei heb ik in de weekenden veel wedstrijden gespeeld en de eerste keer dat de pijn echt ondraaglijk werd was tijdens een golfwedstrijd.

Iig, back on topic, ik vond dit het vermelden waard omdat ik het lachwekkend vond hoe het Aldi-personeel op dergelijke 'ongewone' inkopen reageerde. Supermarktpersoneel staat natuurlijk raar te kijken als zulke grote hoeveelheden eentonig voedsel voor eigen gebruik worden gekocht. Niemand anders dergelijke ervaringen in de supermarkt beleefd?
 
Kwam net terug van vakantie dus ik moest mn lege koelkast weer opvullen. 20 bakken kwark, 20 pakjes kipfilet en 5 pakken yoghurt.

Terug van vakantie gelijk weer de bodybuild mind aan .. dat noem ik hardcore :D
 
Ach, soms vragen ze wel eens of ik een feest geef of een bruiloft heb als ik eten koop bij de supermarkt.
Als ik ze dan zeg dat ik lekker alles zelf opeet zie je denken en kijken naar dat eten, vooral die jonge grietjes snappen dat niet.
 
Ik eet zoveel dat ze tegenwoordig bij de Aldi denken dat ik een bedrijf ben. Ze vroegen vandaag of ik een BTW-bon nodig had voor de belasting. Kwam net terug van vakantie dus ik moest mn lege koelkast weer opvullen. 20 bakken kwark, 20 pakjes kipfilet en 5 pakken yoghurt.

Maar goed, verder ben ik al 3 maanden geveld met een ernstige rugblessure, morgen wordt een MRI gemaakt en krijg ik te horen of het een hernia is. Ik vermoed van wel dus ik zal voorlopig uitgeschakeld zijn...

Hoeveel dagen doe je daar mee?
 
Ik weet niet hoe lang je hiermee doet, maar dit is ongetwijfeld voldoende voor 2 weken? Of eet je de hele dag door alleen kipfilet en bakkies kwark? :D

Zelf doe ik 1 a 2 keer per week boodschappen. Meeste producten hebben een beperkte houdbaarheid (melk, yoghurt, kwark etc).
 
Valt toch wel mee, had je verder niks nodig dan dat, als je de koelkast alleen met dat spul vult. :D

Bakje kwark per dag, pakje kipfilet per dag, op een dag na 3 weken.
 
Ik doe er zo'n 10 dagen mee. Ik eet 200g kipfilet en 750g kwark per dag ('s ochtends 250g kwark en 250g yoghurt, 's avonds 500g kwark). Mn vriendin pakt elke ochtend een beetje kwark en kip mee.
 
Nou dan moet je haast wel hard groeien! :meal:

Waarom eet je btw 'zoveel' als je toch niet 'veel' traint? (behalve dat je het lekker vind)
 
Omdat je zoveel vreten haalt bij de aldi heb je zeker ook je eigen winkelwagen daar?
 
als ze mij met al die melk zien bij de kassa vragen ze me of ik niet beter een koe kan nemen...
 
20 liter in 1 week,
dat anderen elke week 2 kratten bier kopen vinden ze heel normaal en 20 liter melk vinden ze raar???
 
Back
Naar boven