MuscleMeat

ik en een midget.

Bezoekers in dit topic

Blackadder

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 nov 2004
Berichten
6.722
Waardering
2
Deze vond ik echt iets voor DBB, het ging om een eindwerk gemaakt door een vriendin die op de kunsacademie zat, een foto shoot rond menselijke verschillen en dit was er één van. geinig om te weten dat de drie 20, 21 en 22 zijn.
(interessant weetje: de midget links heeft dove ouders en ik kon me er niet op beletten om een glimlach te onderdrukken bij het idee dat sommigen echt niets gegeven is in het leven)

desbetreffende lengtes: van links naar rechts: 1m55, 1m88, 1m93


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Nou hebben lange mensen het ook niet makkelijk :D

Vraag is enkel: gaat die steeds betere volksgezondheid niet leiden tot gargantueske
Hollanders, zo groot als windmolens? "Toch niet: 185 centimeter is zowat de
optimale maximumlengte. Daarboven tonen de statistieken dat er meer sterfte en
gezondheidsproblemen optreden, bijvoorbeeld door de extra druk op de
ruggenwervels."

http://www.vwl.uni-muenchen.de/ls_komlos/press/limburg.pdf
 
buiten dat we niet door smalle kokers kunnen kruipen of optimaal zijn voor mijnwerk, zitten we toch vol voordelen Eric ;)
laat een masai krijger tegen een pygmee vechten in een gladiatoren arena en ik weet waar ik mijn geld mag op verwedden.
 
Als je in het buitenland komt en dan vooral Azie merk je al snel dat er niet zoveel voordelen kleven aan lengte. Je kop stoten, te korte bedden, te lage bussen etc etc.

Waarom staat die gast van 1,88 trouwens met medium? Hij zit voor Belgische begrippen zeker 6 cm boven het gemiddelde.
 
bwaah hij was gewoon voor handen. het was vooral om die midget te doen.
als je dat kan strikken voor een photoshoot heb je een puntenkiller he.
 
Het leven van een lang persoon is inderdaad zo makkelijk nog niet. Wat voor mij een VW Polo is, is voor een kleiner iemand een Golf. En dat geldt voor veel meer dingen, lange mensen moeten voor heel veel produkten een groter exemplaar hebben om relatief gezien hetzelfde te hebben. :(

En toch ben ik blij dat ik 1.88 ben.
 
het is toch geen echte midget maar gewoon een klein ventje ???
 
Volgens mij is het pas een midget onder de 140cm. Ik heb zelf ook nog weinig nadelen ondervonden, behalve met kleding en schoeisel. Verder hou ik wel van grote auto´s, etc. en ben ik niet van plan op vakantie te gaan naar Azie.
 
Je moet je nodig eens scheren man
 
... .... !!!
 
Volgens mij is dat best een vette tattoo... :cool:

Foto is trouwens wel grappig, alleen de middelste had van mij wel iets kleiner gemogen.
 
voor de leuk had het wel geinig geweest als de getallen gelijk opliepen, dus 1.55, 1.75 en 1.95

maarja je kan niet alles hebben ;)

wel geinig trouwens
 
Hey "blackadder" hadden ze je T-shirt niet een maatje groter?
 
Damn die linker is echt klein, ****ing 1.55:D

En achterin zitten bij een auto is k*t als je langs bent ja, voorderest niet echt veel nadelen vindt ik.
 
bascross zei:
Damn die linker is echt klein, ****ing 1.55:D

En achterin zitten bij een auto is k*t als je langs bent ja, voorderest niet echt veel nadelen vindt ik.


Met uitgaan lijkt het me echt zwaar minder als je echt klein bent
 
Back
Naar boven