MuscleMeat

ik en een midget.

Bezoekers in dit topic

Luukie23 zei:
Met uitgaan lijkt het me echt zwaar minder als je echt klein bent

mja dan kan je nergens lui vinden met op hun shirt "meet the dealer". Zwaar irritant.
 
Luukie23 zei:
Met uitgaan lijkt het me echt zwaar minder als je echt klein bent
Als je klein bent wel ja, maar ik ben 1.95m!:D
 
Monsterkuur.

Blackadder, het is natuurlijk wel lollig hoe je naast die ecto staat. Die gast is qua lengte boven medium, maar qua breedte is het een small.
 
Monster stats.
 
EricR zei:
Monsterkuur.

Blackadder, het is natuurlijk wel lollig hoe je naast die ecto staat. Die gast is qua lengte boven medium, maar qua breedte is het een small.

een echte ecto kan je hem niet noemen, hij heeft tietjes en een buikje.
Van dat ecto, meso, endo denken ben ik al lang afgestapt, ik ken genoeg "ectos" die met een hoger vetpercentage rondlopen.
nuja hij heeft een leuk karakter he, daar draait het toch om. ...uhum.
 
Hey Adder, je begint aardig buff te worden kerel! Beter!!
 
RichardV zei:
Hey Adder, je begint aardig buff te worden kerel! Beter!!


dat ik dat van jou mag horen, doet me deugd :D
sinds de wok destijds zo'n 10 kg bijgekomen, zes maandjes dus vind het wel een nette prestatie voor mijn doen.
 
Idd, je ziet er zeker niet ecto uit man
Goed buff!
 
en dat is niet zijn enige kuur denk ik blackie, een jaar geleden woog ed nog 95at 14% en nu nog geen 12 maanden later ineens 108 at 14% terwijl hij al jaren traint.
 
whaha ''eduardjanssen'' je word gewoon keihard gedissed.:D
 
Blackadder zei:
dat ik dat van jou mag horen, doet me deugd :D
sinds de wok destijds zo'n 10 kg bijgekomen, zes maandjes dus vind het wel een nette prestatie voor mijn doen.


Ja zie staan dat je 110 al weer weegt. En nog niet echt fattie dus zeker klasse!
 
elke lengte heeft wel zijn nadelen. Ik ben 176 cm. ongeveer en zijn er genoeg van deze lengte. Als er dus een leuk t-shirt is moet ik er snel bij zijn anders zijn ze zo weg. Zelfde met schoenen. Al merk ik de laatste tijd dat t-shirts van maatje M met de laatste tijd niet meer zo fijn zitten, omdat ze voor magere voetballijfjes gemaakt zijn volgens mij. (ik ben ook zó breed :P)
 
'Monster' reply.
 
Back
Naar boven