XXL Nutrition

Ik ga binnenkort starten met mijn 4 de kuur. (45+) .... tips? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Toppers

Cool Novice
Lid geworden
7 jan 2017
Berichten
36
Waardering
17
Lengte
1m80
Massa
92kg
Vetpercentage
12%
Hey guys ...

Even voorstellen (want ik ben nieuw op dit forum) ... ben een veertiger en train nu terug ongeveer een 7 a 8 jaar.

Ik ga binnenkort starten met mijn 4 de kuur. (doe 1 kuur per jaar)

Laatste kuur was: winstrol 50/d 6 weken ... 13 weken test e (1 ml per 5 dagen) + tren e (2 ml per 5 dagen) + HCG + nakuur

Train 5 a 6 keer per week trouwens.

Ik reageer wel erg goed op de kuren, weinig sides behalve wat puisten vooral na de kuur (daarom nu Roa erbij), en heel emotioneel, vooral terug zot verliefd op mijn vrouwtje (ook al zijn we al 27 jaar samen) en heel jaloers ook lol, vooral op wat ze vroeger voor mijn tijd met gasten uitspookte. Iets wat ik me anders niks van aantrek. Enfin de Tren zekers lol. Maar niet zweten of extra agressief of zo ... , dromen vallen goed mee.

Aantal weken na de kuur wel wat problemen om de "boel" recht te houden, maar na een week of 8 a 10 is alles weer normaal.

Nu ... Eerst even mijn bloed laten controleren en dan even de volgende 12 a 16 weken eerst naar 10% a 12% BF ... (eerste weken enkel via voeding ... , dan als ik stagneer wat cardio erbij en indien nodig de laatste weken Clen)

18 weken kuur
--------------------

- 10 mg Roaccutane (eod)
- 10 mg AI (eod)
- 10 mg Proviron (ed)

- 500 iu HCG (2 x pw)

- Testosteron e ( 0.5 ml/e3d = 292 mg/ew)
- Trenbolone e ( 0.9 ml/e3d = 420 mg/ew)
- Primobolan e ( 2.6 ml/e3d = 607 mg/ew)

Gaat elke 3 dagen in het bovenbeen (afwisselend L & R) ...

- Eventueel T3? ... (ongeveer 5 a 6 weken in het midden van de kuur)

En dan na-kuren natuurlijk ... (obvious)

Vragen:

1. Iets vergeten? Of vergeten toe te voegen? Anders doen?
2. Wat denken jullie van de kuurlengte? Persoonlijk zou ik 20 weken willen doen voor de primo.
3. Gaat de test en tren nog effect hebben na 12 a 14 weken denken jullie? Verhogen na 12 weken?

Dikke merci voor de tips alvast ...

Cheers
 
Laatst bewerkt:
wat is de rede om de ester enanthaat om de 3 dagen te doen en in plaats daarvoor niet te kiezen voor een korter duurdend
ester
 
Hey man ... gho ja, goede vraag.

Ik denk persoonlijk dat het voor stabielere waarden beter is om de 3 dagen te prikken (i.p.v elke 5 dagen) en ik zit nu al aan 4 ml per shot elke 3 dagen.

Kan natuurlijk ook andere esthers nemen, maar heb enkel maar ervaring met E ...

Maar tips zijn welkom hoor, heel graag zelfs. (graag onderbouwd dan wel)

Cheers
 
wat is de rede om de ester enanthaat om de 3 dagen te doen en in plaats daarvoor niet te kiezen voor een korter duurdend
ester
Zoals? Test prop en Tren ace om de 3 dagen? Beter niet.

Gewoon om de drie dagen prikken.
 
beter niet omdat?
 
Tip blijf van de tren af op je leeftijd ...test en primo of mast is prima.
 
wat is de rede om de ester enanthaat om de 3 dagen te doen en in plaats daarvoor niet te kiezen voor een korter duurdend
ester
je kan test-e zo vaak zetten als je wilt al zet je het ed.
 
Quote: "Tip blijf van de tren af op je leeftijd"

Waarom? Ik heb denk ik veel minder sides dan de meeste hier ... heb het in de vorige kuur ook genomen op 2 ml elke 5 dagen :)

Kan je dat even onderbouwen waarom ik dat beter niet neem?
 
Quote: "Tip blijf van de tren af op je leeftijd"

Waarom? Ik heb denk ik veel minder sides dan de meeste hier ... heb het in de vorige kuur ook genomen op 2 ml elke 5 dagen :)

Kan je dat even onderbouwen waarom ik dat beter niet neem?

ivm herstel van je eigen test productie na je kuur je bent geen 25 jaar meer,als je 1 x per jaar kuurt en de rest van het jaar moet herstellen zal het niet veel opleveren.En de bloeddruk tijdens je kuur
 
Hallo Harpoen,

Tja mijn bloeddruk is 100% perfect tijdens mijn kuur.

Wat betreft mijn eigen productie .. die komt perfect terug op gang hoor na mijn kuur. Nooit problemen mee gehad.
Wel zoals iedereen een week of 8 wat minder, maar geloof me dat heeft iedereen.

Nuts are een 10% kleiner tijdens de kuur.

Sexdrive is "ENORM" tijdens de kuur. Ik zou alles willen pakken wat ik tegenkom en er iets of wat ok uitziet lol. Wel 3 keer per dag.
 
Voorbeeld train niveau

Bench = setjes van 100 kg ... kan wel tot 3 x 120 kg ... (zonder aas)
Hamer curl = setjes tot 26 kg ... (zonder aas)
 
De reden dat ik ook maar 1 keer kuur per jaar heeft ook niks te maken dat ik niet meer zou kunnen kuren.
Ik kies daar zelf voor om eerst goed te herstellen en dan 1 goede lange kuur te doen per jaar.

Meer is daar niet achter te zoeken :)

Pas op ... als ik eerst 16 weken cut en dan 18 weken kuur (elke 3 dagen prikken) en dan 4 weken na-kuur, dan ben ik wel in totaal een kleine 40 weken bezig hé ;-)
 
Het gaat erom dat tren een 19-nor is en je HPTA zeer sterk onderdrukt.
Primo of mast daarentegen veel minder. Vandaar dus de opmerking dat tren op jouw leeftijd niet aan te raden is. Je herstel op die leeftijd is al zwaar, laat staan met een 19-nor in je systeem.
 
Hallo Harpoen,

Tja mijn bloeddruk is 100% perfect tijdens mijn kuur.

Wat betreft mijn eigen productie .. die komt perfect terug op gang hoor na mijn kuur. Nooit problemen mee gehad.
Wel zoals iedereen een week of 8 wat minder, maar geloof me dat heeft iedereen.

Nuts are een 10% kleiner tijdens de kuur.

Sexdrive is "ENORM" tijdens de kuur. Ik zou alles willen pakken wat ik tegenkom en er iets of wat ok uitziet lol. Wel 3 keer per dag.

Laat je je test controleren dan?
 
Ik vind het er goed uitzien. Als jij op tren goed hersteld (dat weet jij zelf het beste) gewoon lekker doen.

Succes.
 
@johnnyjodaan

Ja ja zeker en vast ... doe ik altijd om de 2 maanden (bloed controle) . Ik heb een goede sport dokter.

Daarnaast ... als je 2 maand na je na-kuur s'morgens (op mijn leeftijd) ELKE morgen weer een harde hebt, dan zit het wel goed met je eigen test denk ik dan. Al laat ik het toch steeds controleren.

Ik weet wel dat dit niet voor alle kerels van mijn leeftijd ok is. Ik ben er zeker van dat 95% van mijn leeftijd dit beter niet kan doen.

Heb ik geluk? Blijkbaar wel, want heel veel gasten hier die zo oud zijn als mijn zoon hebben een hoge bloeddruk tijdens het kuren + nog een boel andere problemen.

BTW ik neem ook Clen bij het cutten (opbouwend naar 100) ... bijna niks last van, behalve een kramp in het been of nek af en toe.
 
  • Like
Waarderingen: 88ja
Hallo Harpoen,

Tja mijn bloeddruk is 100% perfect tijdens mijn kuur.

Wat betreft mijn eigen productie .. die komt perfect terug op gang hoor na mijn kuur. Nooit problemen mee gehad.
Wel zoals iedereen een week of 8 wat minder, maar geloof me dat heeft iedereen.

Nuts are een 10% kleiner tijdens de kuur.

Sexdrive is "ENORM" tijdens de kuur. Ik zou alles willen pakken wat ik tegenkom en er iets of wat ok uitziet lol. Wel 3 keer per dag.


Als je geen iets verhoogde bloeddruk hebt, alsook weinig problemen met herste,l plus je noten ook nauwelijks krimpen, denk ik eerder dat je gear misschien wel eens helemaal niet zo goed zou kunnen zijn.
 
Tja het is dezelfde "Gear" dan wat 95% van de gasten op dit forum kopen hoor. Niks speciaals.
Je kent de merken wel zekers? ..... ;-)


Enne de resultaten heb ik ook :-)

B.T.W ik heb ook niet gezegd dat ik geen herstel nodig heb na de kuur, natuurlijk wel.
8 a 10 k*t weken (tot alles weer normaal werkt zoals voordien, ... maar ook nadien zal er nog wel herstel zijn in de maanden erna) ...

Maar voor die zowat 10 weken laag libido periode bestaat er een ander pilleke hé? lol.

"Maar" .... dat zijn normale sides ... (die zowat iedereen heeft na het kuren).
De eigen aanmaak moet terug op gang komen hé ...

Niks te maken met mijn leeftijd.
 
Laatst bewerkt:
Tja het is dezelfde "Gear" dan wat 95% van de gasten op dit forum kopen hoor. Niks speciaals.
Je kent de merken wel zekers? AT&GG ;-)


Enne de resultaten heb ik ook :-)

B.T.W ik heb ook niet gezegd dat ik geen herstel nodig heb na de kuur, natuurlijk wel.
8 a 10 k*t weken (tot alles weer normaal werkt zoals voordien ... maar ook nadien zal er nog wel herstel zijn in de maanden erna) ...

Maar voor die 10 weken laag libido periode bestaat er een ander pilleke hé? lol.

"Maar" .... dat zijn normale sides ... (die zowat iedereen heeft na het kuren).

Niks te maken met mijn leeftijd.

Je mag geen merken noemen.
 
IronWarrior

Deed ik ook nie ... mensen maken van wat "afkortingen" wat ze willen hé.

Maar ik heb de 2 keer 2 letters er maar af gehaald. Kwestie van zeker te zijn. :)
Thanks voor de tip
 
Back
Naar boven