Fitness Seller

ik ga hem drinken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

patrol

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
23 sep 2004
Berichten
71
Waardering
0
Ben het beu met die win van gs. Nooit meer! ik schud de vail nochthans zeer goed,maar krijg de vloeistof niet door de naald van 0.8x 40.naar buiten geduwd. Bij de tweede vail krijg ik ze zelfs niet meer opgetrokken uit vail. er vormd zich telkens een prop op de ingang van naald. als de naald er insteekt en je wil terug trekken om te zien dat je niet in een ader zit , gaat dit niet omdat de naald potdicht zit. dus om 1x te injecteren moet ik de naald meerdere malen eruithalen en even zo duwen en dan er terug in. Nu ben ik niet zeker ,maar het begint me nu optevallen dat telkens ik ééntje met win gezet heb dat ik enkele uren later koorts begin te maken en dat ik spontaan begin te kuchen en dit duurt tot de dag erna. dus scheelt er iets met de win?? ik weet het niet maar,ben het beu van zo liggen te prullen om een simple injektie te zetten. Met deca niks probleem. Dus dacht ik van de vail maar op te drinken. 2x daags een halve ml. wat vinden jullie hiervan? zou ik via orale iname ook koorts maken daar het mischien vervuil is? heb al win tabs gehad(6 weken) en niks last van gehad. daar werd ik precies sterker van dan van deze injects.
 
had je van te voren kunnen weten bro...

jammer van je poen...
 
als je geschud heb, moet je een klein beetje terug in de amp spuiten.en dan een beetje roeren.

De meeste klonteringen komen meestal voor in het laatste beetje wat je optrekt.

suc6
 
maak ff vial warm in heet water...beetje schudden....als goed is wordt die shit dan stuk dunner...
 
Jezus man moet je daarvoor nou je 3e? topic openen over winny depot? Tis algemeen bekend dus je had het kunnen weten.. Maarja, proost dan maar he :thumb:
 
is het niet zo dat de orale weg praktisch ieder middel veel minder effectief maakt? Dat je, om een zelfde uitwerking te krijgen dus (veel) meer nodig hebt: leverbelasting bla bla bla. En koorts is toch een reactie van je lichaam om bepaalde stoffen inactief of organismen dood te maken? (stoffen die het koste wat kost eruit wil hebben)
Maar goed ben benieuwd wat het doet. :D
 
Juist.

De depot-werking gaat verloren. Een depot-werking slaat de werkzame stof op in de spier en geeft telkens een beetje af. Als je het oraal naar binnen gooit komt alles in één keer bats door je lever heen. Een lekkere klap voor je lever + minder werkzaam.
 
nou, volgens mij heef winny net als test suspension amper een depot werking.
eigenlijk zou je winny ook elke dag moeten zetten, voor ideale stabiele bloedwaarden.
hetgeen staaft dat er amper een depot werking is.
gr d
 
Lees de bijsluiter maar eens van het originele product.

De meesten van jullie hebben zoiets nooit gelezen of gezien omdat generieke merken beter verkrijgbaar zijn. Opa zat vroeger alleen maar aan de Zambon omdat er in het buitneland niks anders te krijgen was.

De eerste generieke Win die ik ooit in Spanje zag waren Stano tabs, in 2002.
Tijd genoeg om bijsluiters te spellen in verloren uurtjes dus.
 
ik ben wel benieuwd of je resultaten boekt.
Veel mensen hebben een mening over het drinken van de winny maar tot nu toe niemand gezien die het ook daadwerkelijk gedaan heeft!
 
Ik heb weleens een ampulletje achterover geslagen hoor, maar daar bleef het bij.
Ampullen zijn NIET GEMAAKT om door het maag/darmkanaal te verdwijnen dus je doet ner geen goed aan het te drinken.
 
DBC01 zei:
Juist.

De depot-werking gaat verloren. Een depot-werking slaat de werkzame stof op in de spier en geeft telkens een beetje af. Als je het oraal naar binnen gooit komt alles in één keer bats door je lever heen. Een lekkere klap voor je lever + minder werkzaam.

Dit is een onzin bro..

je gaat nu toch niet testoviron depot met winstrol depot vergelijken ??
Depot werking met de stof stanozolol bestaat gewoonweg niet..Jij zet je zambons zeker ook eenmaal per week?

Grt. Rico
 
Dus volgens sommige kan ik dan die 10ml beter weggooien dan ze op te drinken.
zou het maar doen , omdat dat ik er op die manier mischien nog iets aan zou hebben.
 
Opdrinken is prima hoor bro..verlies je misschien ene paar procentjes van de werkzaamheid, maar veel meer is het niet..

grt en succes ermee.

Rico
 
dutch windmill zei:
Dit is een onzin bro..

je gaat nu toch niet testoviron depot met winstrol depot vergelijken ??
Depot werking met de stof stanozolol bestaat gewoonweg niet..Jij zet je zambons zeker ook eenmaal per week?

Grt. Rico

Nope. Om de dag. Lees nogeens goed. De depotwerking van Winstrol vergelijk ik met de tabs op basis van de therapeutische waarde met als basis de bijsluiter.

Primobolan zet je op therapeutische waarde eens per 2-3 weken, en dan 100mg.
In de BB doen we het wekelijks. Maar als je bepaalde zaken m.b.t. de werkzaamheid wilt weten moet je niet naar de BB-hoeveelheden kijken maar naar de beginselen van het product als medicament.

Je hebt gelijk als je zegt: De depotwaarde van Win valt dus in het niet vergeleken bij die van test maar ik ga ook geen vergelijking aan met een appel (Win) en een peer (test).
Ik prpbeer aan te geven waarom het zo belangrijk is om de Win inject te injecteren en NIET te slikken.

Edit: als het okay was om ze te drinken dan zette ik geen spuit meer. Ik moet er al zoveel zetten met EOD producten dat elke prik minder welkom is.
In een S&F van vorig jaar heeft het nog uitgebreid gestaan, en werd eens temeer bewezen hoe idioot de opzet is. Injecteerbare spullen zijn niet geprepareerd voor oraal gebruik en omgekeerd, 17-AA of niet!
 
Laatst bewerkt:
De stof stanozolol (poeder) is ofwel vermengd met vulstof en in een tablet geslagen..of het is vermengd met steriel water met evt nog een hulpstuf en in een vial gedaan...

nou whats the difference?

Waarom zou je die vial dan niet kunnen drinken?

Rico
 
DBC01 zei:
In een S&F van vorig jaar heeft het nog uitgebreid gestaan, en werd eens temeer bewezen hoe idioot de opzet is. Injecteerbare spullen zijn niet geprepareerd voor oraal gebruik en omgekeerd, 17-AA of niet!

Als je de S&F goed hebt gelezen heeft er in een volgende uitgave een revisie gestaan, waar hij ( Peter vd Zon) heeft gezegd dat je het wel kon drinken..het was hem even ontgaan dat het om winstrol ging..

en P. vd Zon staat bij mij niet echt in een heel erg hoog aanzien qua kennis van steroiden bro..

grt. Rico
 
dutch windmill zei:
De stof stanozolol (poeder) is ofwel vermengd met vulstof en in een tablet geslagen..of het is vermengd met steriel water met evt nog een hulpstuf en in een vial gedaan...

nou whats the difference?

Waarom zou je die vial dan niet kunnen drinken?

Rico

Waarom zou je hem aanbieden om te injecteren (moeilijke weg waarbij doktershulp verplicht is) als je ook kunt slikken? Waarom bestaat er Winny Depot als er al tabs zijn? Als de tabs hetzelfde zijn als de Depots waarom maken ze dan depots? Er moet toch een meerwaarde aan het injecteren zitten?

Het verschil volgens mijn Spaanse arts én de apotheek waar ik ze haalde:
"De tabs gaan in 1 keer met de gehele hoeveelheid werkzame stof door de lever, worden afgebroken en een deel komt in je bloed.
De Depot-werking, mits geinjecteerd, heeft een langere werking aangezien niet alles in 1 keer in het bloed terecht komt."

Bovendien staat er in de bijsluiter dat de Depots worden aangeraden in gevallen waar het ziektebeeld ernstiger is. Wat dus inhoudt dat de dpeot-werking (geinjecteerd) beter en langduriger z'n werk doet.

Edit: Ik zeg niet dat je ze niet kan drinken! Ik zeg alleen: Het is zonde van de €€ die je eraan besteedt hebt. Want de functie van een Win-inject is er wel degelijk en het bewijs staat op de bijsluiter van de fabrikant en die kan het weten.
 
Laatst bewerkt:
Hehe....
Nou ophouden jij!~

Jij beweert dat je de vial niet kan drinken, of dat het veel minder werkzaam en schadelijker is..ik zeg dat dat onzin, dan moet je niet komen met verhalen dat het allebei gemaakt wordt etc etc..

Mijn standpunt heb ik duidelijk gemaakt en daar blijf ik 100% achterstaan.

Duscussieren met jou is heel erg moeilijk...ik kan me nog iets herinneren dat echte dbol al jaren niet meer gemaakt werd?

Ik laat het hier graag bij.

grt. Rico
 
Jij beweert dat je de vial niet kan drinken, of dat het veel minder werkzaam en schadelijker is..ik zeg dat dat onzin, dan moet je niet komen met verhalen dat het allebei gemaakt wordt etc etc..

Ik vind het jammer. Zambon Labs SA maakt Winstrol tabs en injects, alletwee voor een verschillend doel. Ze hebben Stanozolol oraal gebruik en Staozolol injectable.
Ik leg je de verschillen heel duidelijk uit, ik neem de mening van een apotheek en arts er bij in, ik kijk de bijsluiter erop na......en dan ineens moet ik ophouden??? Ik onderbouw m'n argumenten netjes en dan is het over?

Vreemd hoor.

Wat de dbol betreft:
Kijk eens naar de verhalen van Arnold en kompanen, en zoveel meer mensen in de jaren '70. Wat ze te evrtellen hadden? Ze waren dól op dbol omdat het je zo goed liet voelen, zo machtig, zo lekker in je vel. Je voelde je euforisch over eigen kunnen.
Het was 'the breaklfast for champions.'......toch?

Tegenwoordig moet ik nog steeds iemand tegenkomen die hetzelfde beweert:
We hebben allemaal last van koppijn, rugpijn, overmatige waterretentie en meer van dat soort zaken. Dat zet jou niet aan het denken?
 
Back
Naar boven