AndroidHealthClinic

ik ga hem drinken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:rolleyes:

PFFFFFFFFFFFFFFF........

Dit bedoel ik nou...je hebt er nog styeeds niet van geleerd blijkbaar...
Je mag jezelf dan Opa noemen...ik hou het even op KOPPIG

grt. Rico
 
Ik wacht nog steeds op een weerlegging van mijn netjes onderbouwde argumenten.

Van jouw kant hoor ik slechts 'da's onzin bro' etc.
Maar je kunt de feiten m.b.t. wat de fabrikant zegt niet weerleggen.
Dat is een nette discussie zonder koppig te zijn.

IK heb dus nog steeds geen duidelijke argumenten gehord van je dan dat 'dezelfde stof in het water als de pil zit dus waarom zou het niet geslikt kunnen'.

Het zou lekker worden: Ik ga een discussie aan met iemand, over bijv. IGF-1.
en dan laat diegene mij zien middels commentaar van professionals uit de healthcare én productinfo van de fabrikant nota bene dat het anders zou zijn. Denk je dan dat ik zeg: Stop jij maar met deze discussie want jij bent koppig? Nou ja!

Ik zou hem op z'n minst moeten vertellen wat er niet klopt aan z'n argumenten, en weerleggen wat hij zegt want hij komt met duidelijke informatie...
 
Ik moet weer aan het werk bro..donderdagavond ben ik weer terug dan zal ik erop doorgaan okay?

Rico
 
dutch windmill zei:
Ik moet weer aan het werk bro..donderdagavond ben ik weer terug dan zal ik erop doorgaan okay?

Rico

We kunnen het ook bewaren voor een onderonsje onder de berkenboom bij de BBQ...
 
Dit was onze oude discussie, kreeg ik net via PM toegestuurd...
Wilde hem de lezers toch niet onthouden..

[Link niet meer beschikbaar]

Ik kom erop terug Koppig Mannetje

Rico
 
Is ondertussen toch wel duidelijk dat inj beter werkt dan oraal...mits het pcies zelfde stof is:


Got this off of Brock Strasser's column on T - Mag


Q: There's this huge debate raging over whether or not you can "drink" your Winny-V. I know that because stanozolol is 17-AA'ed, I can use it orally. However, how much more or less effective is oral stanozolol over injected stanozolol? I hear that you need about twice as much stanozolol orally as you would injected to see similar results. How was this figure of doubling the dose orally determined?

A: There isn't a lot of great pharmacokinetic data in humans comparing oral to parenteral (injectable) stanozolol. So that idea of "if you use X amount by injection you need twice as much orally" is anecdotal and speculative at best. The best I could find is a study comparing the two methods of administration in dogs. My comments come after the abstract:

The effect of stanozolol on 15-nitrogen retention in the dog

Can J Vet Res 2000 Oct;64(4):246-8 (ISSN: 0830-9000)

Olson ME; Morck DW; Quinn KB [Find other articles with these Authors] Animal Health Unit and Gastrointestinal Sciences, University of Calgary, Alberta.

The objective of the study was to determine the influence of either oral or intramuscular administration of stanozolol on nitrogen retention in dogs by using a non-invasive 15N-amino acid tracer technique. Ten healthy, intact, adult male sled dogs received either stanozolol tablets, 2 mg/dog PO, q12h, for 25 days (Group 1, n = 5) or an intramuscular injection of 25 mg of stanozolol on Days 7, 14, 21, and 28 (Group 2, n = 5). A 15N amino acid (5.27 mmol) was infused intravenously into each dog on Day 0 (before stanozolol treatment) and on Day 31 (after stanozolol treatment). Urine was collected by catheterization from each animal 3 times daily for 3 consecutive days. The 15N-urea enrichment in urine was determined by high-resolution mass spectrometry and the total amount of urea in the urine was determined.

Both oral and injectable stanozolol resulted in significant (P < 0.05) increases in amino acid nitrogen retention compared to pretreatment values. Oral stanozolol increased nitrogen retention from 29.2 +/- 8.2% to 50.3 +/- 9.2%, while stanozolol injection increased nitrogen retention from 26.6 +/- 9.9% to 67.0 +/- 7.5%. The response to intramuscular administration was significantly greater than the response to the oral dosing regime. Stanozolol increases amino acid nitrogen retention in dogs, as has been previously observed in rats. This action of stanozolol may be beneficial in dogs under stress of surgical trauma and chronic disease.

Okay, so the oral dose was 28mg/week and the injected dose was 25mg/week. And the injected dose was far better at increasing nitrogen retention (67.0% versus 50.3%). This makes it about 33.2% better (roughly speaking), so if I extrapolate, it means to see the same effects as 25mg of injected stanozolol per week, you'd need to take about 38mg of it orally.

This isn't quite "twice the injected dose" and is, in fact, closer to 50% (52% or so actually). So if you assume the dog model is correct, or nearly so in other mammals like humans, you'd need about 50% more stanozolol orally than you would if you injected it. So if you used 50mg of injected Winstrol every other day, it would be a safe bet to assume 37.5mg of stanozolol used orally every day would provide a similar effect.
 
Ja die studie heb ik ook gelezen was een paar jaar terug ook op ergogenics gepost..

Ik heb zelf ook al in een post hierboven gezegd dat het minder merkzaam is, maar niet dat je het dus niet kan drinken.

grt. Rico
 
tuurlijk zou je het kunnen drinken...inprinciepe gewoon zelfde als tabs...moet alleen wat meer van ingenomen worden ivt inj..

greetz
 
Je kunt ook aangelengde poep drinken. Alleen zaken die meteen je maag/darmkanaal vernietigen zijn niet aan te raden. Je kunt ook Anavar tabs crushen en snuiven.

De discussie ging erom: Is het even okay om te drinken als te injecten?
DW zegt: geen probleem bro!

Ik zei: Er is wel degelijk verschil, en het is niet aan te raden om ze te drinken.
Naast de extra leverbelasting blijkt nu dus zonneklaar dat de werking stukken minder is.
Zoals een member op een andere site al zei: Het is een waste van je geld om ze te gaan drinken! Doodzonde! Gewoon injecten en niet mauwen, koop anders tabs!

Ik zat hetzelfe artikel net te lezen op een andere site, wilde het bewaren voor de BBQ :p
 
Heb net nog eens geprobeerd van te injekteren. is dus met deze tweede vail gewoon niet te doen. de win van gs zou beter geworden zijn tegenover verleden jaar,vandaar aankoop. heb gewoon een halve ml in men mond gespoten. deze avond nog een halve ml. smaakt niet lekker. beetje bitter en brand een beetje.
ik moet nog 3 weken win doen van de 6. ga proberen van verder te doen met win tabs.
 
damn i ruined the bbq..
 
patrol zei:
Heb net nog eens geprobeerd van te injekteren. is dus met deze tweede vail gewoon niet te doen. de win van gs zou beter geworden zijn tegenover verleden jaar,vandaar aankoop. heb gewoon een halve ml in men mond gespoten. deze avond nog een halve ml. smaakt niet lekker. beetje bitter en brand een beetje.
ik moet nog 3 weken win doen van de 6. ga proberen van verder te doen met win tabs.

In het geval van GS Winstrol zou ik inderdaad overgaan op drinken! :p
Ongelofelijk dat er nog steeds mensen zijn die het erop wagen al was mijn review van vorig jaar nog zo overduidelijk. Ik heb toen netjes met veel moeite de vial opgemaakt en ben overgestapt op Zambons.
 
DBC01 zei:
De discussie ging erom: Is het even okay om te drinken als te injecten?
DW zegt: geen probleem bro!

DW zei:

Opdrinken is prima hoor bro..verlies je misschien ene paar procentjes van de werkzaamheid, maar veel meer is het niet..

grt en succes ermee.

Rico
 
Die paar procentjes waren dus +30% volgens onderzoeken.
Doe mij dan maar 30% extra!
 
DBC01 zei:
Die paar procentjes waren dus +30% volgens onderzoeken.
Doe mij dan maar 30% extra!

Onderzoeken wordt dus onderzoek..en dan op honden bro...

weet jij wat er met koeien gebeurt als ze clenbuterol toegediend krijgen?..

Rico
 
dutch windmill zei:
Onderzoeken wordt dus onderzoek..en dan op honden bro...
vond het wel toepasselijk... :p
 
dutch windmill zei:
Onderzoeken wordt dus onderzoek..en dan op honden bro...

weet jij wat er met koeien gebeurt als ze clenbuterol toegediend krijgen?..

Rico

Yeps.

Valt in 't zelfde rijtje dat IGF-1 in varkens catabool is. Terwijl het bij mensen toch wel degelijk anabool is. :)
 
Ik ga niet uit van 1 onderzoek op honden/varkens/ratten ofzo :roflol:
Bovendien hoef je niet met een onderzoek aan te tonen dat oraal gebruik schadelijker is dan injectabel.

Wat denk je? Dat ik sinds gisteren om de hoek kom kijken? Bovendien hecht men blijkbaar geen enkele waarde aan de kennis van professionelen uit de medische branche.
Ik kan hier nog 100 keer roepen wat Zambon op de verplichte informatiebijsluiters heeft staan of wat een arts zegt die zelfs de Zambon producten in z'n vitrine heeft staan: er wordt niet eens op gereageerd of op z'n minst weerlegd.

En dat bedoel ik met een gezonde discussie. Je kunt wel blijven roepen dat iemand eigenwijs is, doch ik hoor hier iedereen praten vanuit z'n eigen vermoedens.
Nu wordt het tijd om eens in te gaan op wat mensen zeggen die ervoor gestudeerd hebbben.
 
Zo, nog even een laborantje gebeld van de plek waar ik werk en die zei het volgende:

'Het verschil tussen inname oraal en injecteren resulteert o.a. in halfwaardetijd-verschillen. Daar waar de orale variant 3-max 5 uur actief blijft, wordt de geinjecteerde variant netjes verdeeld afgegeven waardoor een fiks langere halfwaardetijd bereikt wordt, en dit is meteen de reden waarom Zambon de injectie-versie naast de orale versie hanteert. De injecteerbare versie is grondiger en werkt langer mits hij geinjecteerd wordt. Oraal gebruik van ampullen kan wel maar is af te raden ivm de leverbelasting en de doelstelling van het medicament: langdurigere afgifte en dus langere werking."

Aldus de mening van een derde professionele bron die ik aanhaal.
Wie is er nu eigenwijs??
:cool:

Maar drink die zooi gerust joh, scheelt maar 'een paar procentjes'.
 
ik zou het voor een aantrekkelijk prijsje weg doen.
 
Back
Naar boven