Fitness Seller

ik ga hem drinken (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

DBC01 zei:
Zo, nog even een laborantje gebeld van de plek waar ik werk en die zei het volgende:

'Het verschil tussen inname oraal en injecteren resulteert o.a. in halfwaardetijd-verschillen. Daar waar de orale variant 3-max 5 uur actief blijft, wordt de geinjecteerde variant netjes verdeeld afgegeven waardoor een fiks langere halfwaardetijd bereikt wordt, en dit is meteen de reden waarom Zambon de injectie-versie naast de orale versie hanteert. De injecteerbare versie is grondiger en werkt langer mits hij geinjecteerd wordt. Oraal gebruik van ampullen kan wel maar is af te raden ivm de leverbelasting en de doelstelling van het medicament: langdurigere afgifte en dus langere werking."

Aldus de mening van een derde professionele bron die ik aanhaal.
Wie is er nu eigenwijs??
:cool:

Maar drink die zooi gerust joh, scheelt maar 'een paar procentjes'.
ben jij het er wel mee eens dat het op drinken van winny depot hetzelfde is als het nemen van winny tabs??
zoja, wat is er dan fout aan dw uitspraak dat je winny depot gerust kan drinken....
iedereen hiero op dit forum weet zon beetje wel dat orale shit minder goed werkt/slechter is dan inject...
waars het probleem?
greetz
 
Probleem is er niet. Het punt is dat er zaken bijkomen als minder werkzaam, extra belasting op lever etc etc. Kijk je kunt creatine ook door je proteineshake mixen maar het wérkt beter als je het apart neemt met eenm tussenpose.

Dus waar zou jij dan voor gaan? Er wordt te vaak beweerd dat Winny drinken of spuiten hetzelfde is.
 
owok..kzou zowiezo voor inj gaan...zelfs als inj slechter zou zijn:D...

pas geleden ook over primo tabs vs primo inj stukkie geleze...schijnt ook wereld van verschil te zijn...vooral qua dosering..

greetz
 
DBC01 zei:
Zo, nog even een laborantje gebeld van de plek waar ik werk en die zei het volgende:

'Het verschil tussen inname oraal en injecteren resulteert o.a. in halfwaardetijd-verschillen. Daar waar de orale variant 3-max 5 uur actief blijft, wordt de geinjecteerde variant netjes verdeeld afgegeven waardoor een fiks langere halfwaardetijd bereikt wordt, en dit is meteen de reden waarom Zambon de injectie-versie naast de orale versie hanteert. De injecteerbare versie is grondiger en werkt langer mits hij geinjecteerd wordt. Oraal gebruik van ampullen kan wel maar is af te raden ivm de leverbelasting en de doelstelling van het medicament: langdurigere afgifte en dus langere werking."

Aldus de mening van een derde professionele bron die ik aanhaal.
Wie is er nu eigenwijs??
:cool:

Maar drink die zooi gerust joh, scheelt maar 'een paar procentjes'.
Dat verhaaltje van je 3e bron klopt precies. Maar ik ben wel van mening dat het geen verschil maakt of je nu 50mg stanozolol tabs ineens inneemt of 50mg stano-depot. De stof is het zelfde met dat verschil dat er bij de tabs bindmiddel zit.

Wel is het zonde om de inject te drinken. Het is per mg duurder en ik prefereer de injects boven de tabs. Maar het kan prima. Ik ken btw iemand die een stapeltje zambons depot heeft gedronken en hij merkte duidelijk effect.
 
Primo tabs :roflol:

Die heb ik ooit gehad. Waren fake denk ik.
En idd daar moet je er honderden miligrammen van slikken om er profijt van te hebben.

Primotabletten worden nog steeds in Nederland voorgeschreven.
 
slabek zei:
Dat verhaaltje van je 3e bron klopt precies. Maar ik ben wel van mening dat het geen verschil maakt of je nu 50mg stanozolol tabs ineens inneemt of 50mg stano-depot. De stof is het zelfde met dat verschil dat er bij de tabs bindmiddel zit.

Wel is het zonde om de inject te drinken. Het is per mg duurder en ik prefereer de injects boven de tabs. Maar het kan prima. Ik ken btw iemand die een stapeltje zambons depot heeft gedronken en hij merkte duidelijk effect.

Effect merk je ja. Maar niet zo goed als wanneer het gelijkmatig wordt afgegeven gedurende langere tijd. Waar koop je nou injects voor? Waarom denk je dat het 'depot' als toevoeging heeft? Omdat het effect een depot effect heeft in vergelijking met de orale versie.
Net als 'retard' als toevoeging op verpakkingen Ponderal.
 
Ik begrijp niet waarom men DBC01 niet zo goed begrijpt. Mss ligt het aan mij maar het is toch allang bekend (dacht wel haast bij iedereen) dat winny inject meer oplevert met injecteren dan met opdrinken.

Direkt in de spier of direkt via de lever? Goh, wat zou beter werken....

oraal gaat naar mijn weten vaker langs de lever dan de inject.
 
Laatst bewerkt:
Alles gaat via de lever, uiteindelijk, maar het gaat in discussies als deze ook vaak om 'je mening durven geven'. En het hangt er ook vanaf wie er wat zegt.

Blijkbaar zijn er mensen die, zelfs als je met professionele bronnen komt aanzetten, liever de oogkleppen ophouden omdat ze bang zijn om de discussie aan te moeten.
En daar bedoel ik DW dus niet mee.
 
DBC01 zei:
Probleem is er niet. Het punt is dat er zaken bijkomen als minder werkzaam, extra belasting op lever etc etc. Kijk je kunt creatine ook door je proteineshake mixen maar het wérkt beter als je het apart neemt met eenm tussenpose.

Dus waar zou jij dan voor gaan? Er wordt te vaak beweerd dat Winny drinken of spuiten hetzelfde is.

Ik zie mensen vaak beweren dat je winny in principe kan drinken omdat het dan dezelfde werking heeft als tabs. Als je die zooi nu gewoon niet kan spuiten heb je twee opties, weggooien of opdrinken. Natuurlijk ben je duurder uit omdat je meer gebruikt in een korte periode, maar als je het weggooit ben je dus nog duurder uit omdat je er dan helemaal geen baat bij hebt.

Kijk je moet het niet kopen met de intentie om het te gaan drinken, dat lijkt me logisch, maar als je op een gegeven moment niet anders kan...waarom niet zou ik zeggen.
 
Ik heb die win gekocht om te spuiten en niet om te drinken!!
Maar als het nu met de beste wil van de wereld niet lukt, om hem via een injektie te zetten,wat moet ik dan doen? Ik weet ook wel dat het beter is van hem te injekteren,en dat je verlies doet als je hem opdrinkt, en dat het dan veel duurder is.
Maar wat moet ik dan,hem door het toilet trekken? moet nog 3 weken doen met win.
vanaf volgende week heb ik normaal tabs.(dit was onvoorzien hé) dus als ik nu deze week de win opdrink,dan heb ik er tenminste nog iets van en anders helemaal niet. Daar ging het uiteindelijk om. mijn vraag was dus eigenlijk :is het schadelijk voor je ingewanden dat je het drinkt?(branderig gevoel in slokdarm) voor de lever wel ,dat weet ik ook. vandaar dat ik het in 2-3 x per dag zou drinken. ik train nu al 10 jaar en dit was zeker niet men eerste kuurtje,maar zo'n brol heb ik nog nooit in men handen gehad.
 
en is het ook niet zo,dat je win inj van gs ,niet met die van zambon kunt vergelijken?
gs zou dus geplette tabs zijn met de nodige hoeveelheid vloeistof. is dit zo?
als dit zo is ,dan zitten de vulmiddellen van de tabs er ook bij in en injekteer je deze mee in je lichaam.
denk niet dat zambon ze op deze manier produceerd. of ben ik hier helemaal verkeerd?
 
ik train nu al 10 jaar en dit was zeker niet men eerste kuurtje,maar zo'n brol heb ik nog nooit in men handen gehad
.

:roflol:

Tja als je wat intensiever had gelezen op dit board kon je van verscheidene kanten lezen dat het bocht eersteklas is. MedRequest en naar verluidt ook GG hebben een uiterst goeie Win-variant.

Ik zou dan maar gaan drinken, hoe erg het ook is!
 
Ik heb overigens vanavond contact gehadmet mijn supplier, hij wilde ze zonder problemen terug nemen (zoals het hoort)
Wel vertelde hij dat hij nu net weer vernieuwde vails van Winny van GS binnen gekregen heeft die echt goed moeten zijn.
Volgens hem zijn ze net zo melkerig als zambons.

Ik heb het er maar op gewaagd! Als ze nog steeds niet goed zijn stuur ik ze weer terug en neem ik iets anders!
Misschien ook een optie voor de topicstarter om met zijn supplier te praten!!
 
dit heb ik nog van inet kunnen plukken en moest direct aan dit topic denken :D

Ik heb vernomen dat je injecteerbare Winstrol / D-bol kan drinken. Is dit waar? Zijn de resultaten hetzelfde?

Deze vraag zijn we ECHT beu gehoord. Winstrol (stanozolol) en D-bol (methandrostenolone) zijn beiden 17-alpha-gealkyleerde steroïden. 17-alpha-alkylatie is een structurele aanpassing die toelaat om de steroïde te beschermen tegen de afbraak in de lever en deze zo oraal opneembaar te maken. Dus JA, deze steroïden kunnen oraal genomen worden.

Nota 1 : De efficiëntie van deze methode is gelijk aan het nemen van winstrol of d-bol tabletten of andere preparaties. Normaalgezien is dit 75-80% van de efficiëntie welke je zou hebben bij injectie. De meesten zijn bereid om dit 1/5 verlies aan winst te accepteren of nemen 1/5 meer van het product om het verlies te compenseren omdat het oraal gebruik nog steeds gemakkelijker is dan dagelijkse injecties.

Nota 2 : Deze producten zijn toxisch voor de lever. Wanneer ze geïnjecteerd worden, passeren ze de lever slechts éénmalig, en zijn dus minder toxisch. Wanneer ze geslikt worden, kan je ze best maximaal 6 weken gebruiken en er dan afblijven voor 14 weken. Dit gaat op voor alle 17AA steroïden.

Nota 3 : Niet alle injecteerbare steroïden kunnen oraal genomen worden, alleen 17AA steroïden (D-bol, Winstrol, Anavar, Anadrol) en 1-gemethyleerde stoffen (Proviron en Primobolan). Andere injecteerbare steroïden behouden slechts 4-6% van hun injecteerbare capaciteit.

is toch uit bijzonder betrouwbare bron kan ik je vertellen ;)
 
Als winstrol drinken zo goed was dan zou Zambon het wel in de
bijsluiter vermeld hebben he!!
 
Injecteren is te preferen ja, maar oraal kan ook (met was verlies v/d werking).

Sim-pel.
 
Lijkt er niet op he. :)
 
Van mindere werking heb ik niets gemerkt hoor,integendeel.
Deed vandaag 4 herhalingen meer met de benchpress tegenover verleden week :D . Dus ik drink hem lekker verder op.
 
Back
Naar boven