Fitness Seller

Ik ga MDY aanklagen

Bezoekers in dit topic

Ghostrider

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 okt 2006
Berichten
6.493
Waardering
2
Beste Muscle and Fitness,

In jullie blad lees ik zeer veel over diverse producten en het ene is nog beter dan het andere.
Na een selectieve keuze te hebben gemaakt besloot ik om een potje whey aan te schaffen.
Na 3 week is mijn potje whey schoon leeg en heb ik geen boxershort meer om, om mijn kont te trekken.
Het zit namelijk zo dat ik nogal last van winderigheid heb gehad en mijn dure Björn Borg boxershorts zijn helemaal versleten op de hoogte van mijn anus.
Is dit normaal?
En kan ik MDY aanklagen om mij mijn boxershorts te vergoeden?
Navraag leerde mij dat in de boxershorts van dit merk geen productiefout zat de winkel stuurde mij zelfs door naar de fabrikant van deze supplementen.
Mijn nicht heeft jullie laatst een brief gestuurd over een motorpak o.i.d

Groet,
 
Wss zal je de diameter stof moeten opgeven die weggebrand is, die zal je vergoedt krijgen:)
 
Beste Muscle and Fitness,

In jullie blad lees ik zeer veel over diverse producten en het ene is nog beter dan het andere.
Na een selectieve keuze te hebben gemaakt besloot ik om een potje whey aan te schaffen.
Na 3 week is mijn potje whey schoon leeg en heb ik geen boxershort meer om, om mijn kont te trekken.
Het zit namelijk zo dat ik nogal last van winderigheid heb gehad en mijn dure Björn Borg zijn helemaal versleten op de hoogte van mijn anus.
Is dit normaal?
En kan ik MDY aanklagen om mij mijn boxershorts te vergoeden?
Mijn nicht heeft jullie laatst een brief gestuurd over een motorpak o.i.d

Groet,


:roflol:
 
Haha :roflol: het zit dus in de familie
 
Dat je door een boxer heen ruft kan ik me nog iets bij voorstellen maar dat je nicht door een motorpak heen heeft gescheten :eek:


;)
 
wat een stelletje zeikerds in jouw familie zeg...:D
 
mss es bellen met bjorn borg ? extra stevige boxershorts voor bodybuilders.
maak van het gat in je boxershort een gat in de markt! :thumbup:
 
Back
Naar boven