Fitness Seller

Ik ga mij gyno laten verwijderen, begrijp prijsverschil niet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

King55

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 mei 2005
Berichten
15
Waardering
0
Beste mensen,

Ik heb nu genoeg gespaard en ga mijn gyno operatief laten verwijderen. Ik begrijp één ding niet.

Ik heb rond gekeken op de sites van de prive-klinieken en het blijkt dat er een enorme gat is in de goedkoopste en de duurste.

De prijzen liggen tussen de 1.800 euro en de 3.750 euro. Bij de meesten zijn de prijzen all in, dus het prijsverschil ligt niet hierin.

Bij alle klinieken zijn alle plastische chirurgen lid van de Nederlandse Vereniging van Plastische Chirurgen. Dus ook qua opleiding zijn ze even bekwaam.

Weet iemand waarom deze enorme prijsverschillen?

Ik denk dat ik het laat doen bij een kliniek waar het 2.400 euro kost. Deze kliniek lijkt me helemaal in orde en ligt naast een ziekenhuis.
 
Ik denk dat het verschil zit in de tijd die je verblijft in het ziekenhuis. Bij het ene moet je een nachtje blijven zodat ze alles van je in de gaten kunnen houden, bij het andere kun je diezelfde dag al naar huis. Een ziekenhuiskamer is erg duur.
 
Ja da's wel handig ja als het nou mis gaat ben je dicht bij het ziekenhuis :D :D

King55 zei:
Ik denk dat ik het laat doen bij een kliniek waar het 2.400 euro kost. Deze kliniek lijkt me helemaal in orde en ligt naast een ziekenhuis.
 
Zo duur? volgensmij heb ik in eerdere topics gelezen dat het veeel goedkoper was..

correct me if i'm wrong
 
Bij bijna allemaal is de prijs inclusief 1 overnachting.
 
Ik hoor prijzen in belgie van 250-500 euri's, maar als puntje bij paaltje komt, wordt de prijs uiteindelijk meestal boven de 1500-2000. Je zal bij de meeste eerst voor intake moeten komen, na de ingreep nog voor controle, dus alles bij elkaar drijft dat de prijs ook wel op denk ik.
 
hoeveel keer heb je gekuurd of heb je Gyno van de eerste kuur ??


indien ja ( mutliple choice :D )

had je voorzorgen voor gyno genomen en hebben deze geen baat gehad ?

indien nee :

vertel ff je verhaal
 
Little Me zei:
hoeveel keer heb je gekuurd of heb je Gyno van de eerste kuur ??


indien ja ( mutliple choice :D )

had je voorzorgen voor gyno genomen en hebben deze geen baat gehad ?

indien nee :

vertel ff je verhaal

en post ff een foto als het niet teveel moeite is,

begrijp me niet verkeerd, het is geen leedvermaak want is het is al ****ed up genoeg, ben gewoon benieuwd in welke mate jij er last van hebt.

succes bro
 
Zorg dat je bij een goede kliniek komt!!!

Ik heb laatst het resultaat mogen zien van een gyno operatie, welliswaar van flink aantal jaar terug.. maar toch en bij die gast hadden ze zelfs de tepels verwijderd. Hij had dus echt 2 kuiltjes op zijn bortst zeg maar... erg lelijk. Hij had overigens wel echte flinke gyno.
 
Heb ik overgehouden van mijn eerste en enige kuur. Drie jaar geleden. Wist niet veel van anbolen, eigen fout. Is niet super erg, meeste mensen merken er niks van. Maar ik weet dat ie daar zit, voelt een knobbel onder mijn tepels en heb een mammografie ondergaan. Volgens de rontgen dokter is er sprake van borstklierweefsel. Het werkt geestelijk heel storend op mij, dus daarom laat ik het verwijderen.
 
Welke SAA had je dan genomen tijdens die kuur.

Hier nog even een link van een plastisch chirurg waar alle prijzen op staan:

http://www.wellnesskliniek.com (Is een bekende chirurg van een docusoap op TV in Belgie).

Alvast veel succes met de operatie. Kies niet zomaar de eerste de beste! De duurste is niet altijd de beste.
 
3 mnd geleden laten doen en unive betaalde alles ;)
 
Je hebt gewoon zitten liegen tegen unive, 'mevrouw ik heb al sinds de pubertijd last van vet onder mijn tepeltjes' :D.
 
Men trainingspartner is gewoon naar de dokter gegaan en vertelde dat hij last van Gyno vanaf zen pubertijd en dat hij er nu last van kreeg, en heeft gewoon alles vergoed gekregen via zen verzekering.
Zen dokter zal zeker zen vermoedens wel hebben gehad, maar heeft niks gezegt.
 
sorry had de laatste 2 berichtjes niet gelezen.
 
Succes ermee man! Sterkte.
 
Roy zei:
Ik hoor prijzen in belgie van 250-500 euri's, maar als puntje bij paaltje komt, wordt de prijs uiteindelijk meestal boven de 1500-2000. Je zal bij de meeste eerst voor intake moeten komen, na de ingreep nog voor controle, dus alles bij elkaar drijft dat de prijs ook wel op denk ik.

idd... ik heb hier op dbb ook al mensen horen spreken over een paar 100 euro, die het hadden laten doen..
 
Ik ben een 2 maanden geleden naar Belgie geweest. Had destijds via dit forum het adres gehad en ook gehoord van een prijs van onder de 500 euro. Eenmaal daar aangekomen, viel het wel tegen. In Belgie zit het in het ziekenfonds. Maar Ik zou gewoon een 1600 euro moeten betalen. Het is gebleven bij het consult van 35 euro betalen. Helaas maar waar. Ik heb het wel sinds mijn pubertijd en weet pas sinds een paar jaar wat gyno is. Ja, werd erger sinds dat ik echt aan het kuren ben geslagen op mijn 38ste..... Maar kjort geleden zag ik een programma over borstvorming bij mannen in nederland en dat dat gewoon vergoed zou worden. Dus ik weet dat ik naar mijn huisarts moet gaan. En anders zit er niets anders op dan veel te veel betalen, helaas :mad: Ik zal van mijn kant in ieder geval hier weer posten, wanneer ik daadwerkelijk zover ben, dat het is weggehaald....
Iedereen met gyno, wens ik sc6! Ik weet wat het is en hoe het voelt. :(
 
nee man niet doen. weet iem die doet het voor je. gewoon ziekenhuis. gewoon verzekering!!!! medische indicatie dus geen cosmetische. dr heeft er al velen gedaan. bij mij zie je er echt niets meer van, super netjes.
 
He, diegenen die (extra) gyno kregen door het kuren.... negeerden jullie je gevoelige tepels ofzo? of wisten jullie niet van nolva af?

Vraag het even omdat ik toch vaak die verhalen zie op de boards en me dan afvraag of die mensen gewoon niet goed op de hoogte waren of dat ze ondanks gebruik van nolva het toch kregen...
 
Back
Naar boven