MuscleMeat

Ik ga mijn eigen supp samenstellen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Diabolic

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 jul 2005
Berichten
4.492
Waardering
7
Ik loop al een tijdje met het idee rond om zelf een supp samen te stellen om tijdens en na de training op te drinken.


Vanwege de mixbaarheid zou ik enkel poeders gebruiken en het zou er zo gaan uitzien:


75gr Vitargo : de nieuwe hype waarvan ik geloof dat het goed spul is


11gr Xtend(afhankelijk van het lichaamsgewicht) dit zijn BCAA's in de ideale verhoudingen, ik heb het zelf geprobeerd en ben er heel tevreden over.


2gr Ester C poeder als antioxidant natuurlijk.


Edit: vergeten: 2,5gr CEE


Ik heb nog niet alles in huis gehaald maar eerst had ik graag wat commentaar gehoord van jullie.
 
Laatst bewerkt:
ik zou er nog wat creatine bij doen en glutamine
 
Uit proberen zou ik zeggen en hou ons op te hoogte!!!
 
Ik denk eraan om nog een schep whey toe te voegen. Dan zit zowat alles erin wat je nodig hebt na een training.
 
Dr. Worf zei:
??? Zijn CEE al gezien?


Mijn fout, was het vergeten en had het achteraf aangepast ;)
 
Die Vitargo is ook in Nederland te krijgen, voor dezelfde prijs. Dan zou ik toch ook maar voor dat geld dan bij 1Fast400 een kilo'tje glutamine erbij doen.

Dat word groeien :D
 
XXL komt binnenkort ook met Vitargo, daar zit zelfs al glutamine bij..
 
wat betalen jullie voor vitagro..
 
Brutez zei:
XXL komt binnenkort ook met Vitargo, daar zit zelfs al glutamine bij..
ah interessant om te weten. XXL kennende zal het wel weer redelijk goedkoop zijn en zo.
 
alleen die vitargo heb ik van een maat gehoord dat het troep is hij zegt dat het bij hem helemaal niets gedaan maarre laat resultaat weten als je er achter bent mischien foto posten van nu en dan als je denkt nu kannie wel weer het net op :D
 
Back
Naar boven