XXL Nutrition

Peiling Ik ga op reis en neem mee?

Bezoekers in dit topic

Mister B

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
15 sep 2020
Berichten
1.980
Waardering
2.367
Lengte
1m87
Massa
93kg
Vetpercentage
13%
Hoi :)
Dinsdag vlieg ik voor anderhalve maand naar Thailand. Dat is super chill, maar ik kan niet stoppen met trainen. Wat moet je volgens jullie meenemen? Ik heb een powerbuilding schema met hardlopen en stretchen. Dit heb ik al bedacht:

Kracht:
-Lifting belt
-straps en
-wristwraps

Hardlopen:
- 1 paar schoenen
- Telefoontasje
- smartwatch
- koptelefoon

Fysio en stretchen:
- kleine resistance band (clamshells enzo)
- twee grote van 10 (dunste) en 30 kg
- travel Yogamat

Algemeen speciaal voor trainen:
-1 Paar trainingschoenen
-Handdoek
2 stuks van:
-Korte training broek
-Tanktop
-Tshirt
-Sokken
-Onderbroeken

Wat ik thuis laat zijn:
- lifting schoenen
- gravity boots
- foamroller
Deze dingen behalve gravity boots moet ik wel daar vinden of simuleren.

Ik zoek daar gewoon steeds een gym in de buurt dacht ik.
 
Bullworker
Bands
Power twister
 
Zijn daar geen gyms waar je kunt trainen?
Ja miljoenen. Die elastieken zijn voor fysio en noodgevalletjes midden in de jungle ofzo.
 
Thailand? De vraag is wat neem je mee terug?
 
Flinke koffer als ik dit zo lees :roflol:

Zou het bij 1 paar schoenen laten en bands lijkt me ook wat overbodig, mocht je zonder gym zitten een paar dagen zou ik het lekker met BW oefeningen doen.
 
Alleen de stress al van het wel of niet vergeten.
Ik zocht daar wel een sportschooltje, en trainen kun je ook in een korte broek en katoenen t- shirt. Daarin kun je ook hardlopen. Dus nog 1paar sportschoenen en klaar.

Het eten, das pas een probleem;
Zak Whey en 6x Brinta en shakebeker. Ook voor onderweg.
Blikje tonijn en bamisoepje.
Pindakaas.
Succes :thumb:
 
Als ik vast kom te zitten in een jungle dan zijn resistance bands wel het eerste waar ik aan denk.
Okay. Vrouwen, indien afwezig. Dat zal het eerste zijn. Daarna eten. Dan vuur. Dan bier en daarna misschien onderdak.

Nee ik heb zenuwbeschadigingen. Als ik echte pijn krijg dan heb ik opeens andere eerste levensbehoeften dan normaal. Daarom yogamatje en een paar elastieken.
 
Alleen de stress al van het wel of niet vergeten.
Ik zocht daar wel een sportschooltje, en trainen kun je ook in een korte broek en katoenen t- shirt. Daarin kun je ook hardlopen. Dus nog 1paar sportschoenen en klaar.

Het eten, das pas een probleem;
Zak Whey en 6x Brinta en shakebeker. Ook voor onderweg.
Blikje tonijn en bamisoepje.
Pindakaas.
Succes :thumb:
Ik zat te kijken en in thailand is het eten best eiwitrijk. Denk je dat ze daar geen whey hebben? Voor het geval ik er niet kom met proteïne uit de maaltijden... Ik ga sowieso oets minder streng doen. Heb wel vakantie.
 
Ik zat te kijken en in thailand is het eten best eiwitrijk. Denk je dat ze daar geen whey hebben? Voor het geval ik er niet kom met proteïne uit de maaltijden... Ik ga sowieso oets minder streng doen. Heb wel vakantie.
2.3kg €60,-
 
Alleen de stress al van het wel of niet vergeten.
Ik zocht daar wel een sportschooltje, en trainen kun je ook in een korte broek en katoenen t- shirt. Daarin kun je ook hardlopen. Dus nog 1paar sportschoenen en klaar.

Het eten, das pas een probleem;
Zak Whey en 6x Brinta en shakebeker. Ook voor onderweg.
Blikje tonijn en bamisoepje.
Pindakaas.
Succes :thumb:
Tot nu toe overal mega goed gegeten. Als je wilt kun je de hele dag gekookte kip eten. En t is nog lekker ook! Ze vragen zelfs of je de huid wil eten of niet! Ze hebben hier in elk minidorp een dikke gym man. Super nice. Ik keihard trainen. En daarna al 2 keer gered door de whey shakes die ze gewoon aanbieden. Want om in een soort delirium mijn scootah op te stappen... ben al 2 keer rechts op de weg beland. Men rijd hier links...
2.3kg €60,-
Deze staat er bijvoorbeeld meestal.

Gisteren mui bien getraind. Nu ga ik eerst zalmsteak en daarna ribeye eten voor in totaal 8 ekkies. Damn! Heb wel bijna al mn gymspullen nodig. Alleen de schoenen niet. Maar Thai dragen wel schoenen tijdens sporten.
 
Bij 7-Eleven verkopen ze ook zakjes met whey 17gram 55bath. Ook hebben ze bij sommige in de koeling flesjes met Whey staan 28gram en 44bath. 100bath is 2,67.

Daarnaast kan je bijna op iedere hoek van de straat kip krijgen. Wel ff zorgen dat ze het klaarmaken als je erbij staat.
 
Bij 7-Eleven verkopen ze ook zakjes met whey 17gram 55bath. Ook hebben ze bij sommige in de koeling flesjes met Whey staan 28gram en 44bath. 100bath is 2,67.

Daarnaast kan je bijna op iedere hoek van de straat kip krijgen. Wel ff zorgen dat ze het klaarmaken als je erbij staat.
Zakjes whey wist ik nog niet. Thanks!
 
Back
Naar boven