Fitness Seller

Ik ga vanavond paddo's eten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zelda

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2004
Berichten
13.160
Waardering
52
Voor het eerst in jaren ga ik vanavond weer es paddo's eten met een vriend van me. Ik heb het vroeger wel een paar keer gedaan, maar dat is al weer een hele tijd geleden.

Wie heeft er nog tips, adviezen, do's en don'ts?
 
don't...

in ieder geval niet teveel... take it easy, want trip kan heftig zijn.
Je kunt beter later bij doseren dan in 1 keer helemaal los gaan.
 
Gewoon doen man! :thumbs:
Zou er niet teveel over nadenken, mss posten hier wat mensen nare ervaringen en denk je eraan terwijl je er op hebt, kan naar aflopen...:eek: ;)

Edit: zie je wel, ze zijn mij al voor !! :)
 
Lekker relaxe omgeving waar je niet lastig gevallen wordt, mooie omgeving met veel stimulie, en veel goede zin. Veel plezier bro!
 
Je geeft aan dat het voor het eerst sinds jaren is. Als je voorgaande ervaringen goed zijn geweest, en je doet het vanavond rustig aan: niets mis mee toch? Kan best een mooie/verruimende ervaring zijn imho. Gewoon rustig aan beginnen en lekker relaxen.
 
Als je veel gaat nemen is het aan te raden er een nuchtere spotter bij te hebben, je kunt echt nare dingen gaan doen. Dat wil zeggen je hele huis slopen of de straat op gaan, helemaal vaag.

Verder inderdaad een rustige omgeving, veel lekker eten, rustige muziek. Zorg dat je je in een ruimte bevindt waar je de eerste 5, 6 uur niet uithoeft. Bij voorkeur ook een plek waar je kunt slapen.

Nog belangrijker: Zorg voor wiet. Véél wiet, dit zul je nodig hebben!!
 
Ja idd, ik begin met een halve dosis denk ik, en hou genoeg achter de hand voor als de werking tegenvalt. Ik heb 1x eens teveel genomen en dat was niet echt grappig meer de eerste 2 uur, daarna voelde ik me trouwens wel weer prima.
 
Do.

Maar zorg ervoor dat:
- je lekker in je vel zit. Een slecht humeur = een slechte trip. Een goed humeur = een goede trip.
- je in een vertouwde omgeving zit met mensen die je kent en die je mag, op die manier is de kans op een bad trip vrijwel uitgesloten
- je vruchtensap of limonade in huis hebt. Snelle suikers halen de scherpe randjes van een trip als je te hard gaat (en die zoete meuk smaakt ook nog eens verdomd goed tijdens een trip :D). Vitamine c schijnt trouwens ook te helpen.
- laat je gaan. Neem emotie’s en gevoelens zoals ze zijn, ga je niet te verzetten als je je effe niet zo tof voelt, dat soort minder leuke momenten heb je wel eens tijdens een goede trip maar ze gaan altijd weer weg.

Huur een film ofzo (een comedy GEEN horror :D). Zelfs de meest achterlijk flauwe comedy wordt nog hilarisch als je vet in een trip zit :D
Als je blowt dan is een jointje tijdens je trip ook erg lekker, wordt je enorm mellow van.

Goede reis! :D
 
D. zei:
Als je veel gaat nemen is het aan te raden er een nuchtere spotter bij te hebben, je kunt echt nare dingen gaan doen. Dat wil zeggen je hele huis slopen of de straat op gaan, helemaal vaag.
Verder inderdaad een rustige omgeving, veel lekker eten, rustige muziek. Zorg dat je je in een ruimte bevindt waar je de eerste 5, 6 uur niet uithoeft. Bij voorkeur ook een plek waar je kunt slapen.
Nog belangrijker: Zorg voor wiet. Véél wiet, dit zul je nodig hebben!!

Nuchtere spotter heb ik niet, maar ben zelf ervaren genoeg om het in de hand te houden (hoop ik:D). We doen het bij mij thuis, rustige omgeving, misschien tikkeltje klein, maar ben van plan in de loop van de avond de duinen in te gaan, is op fietsafstand bij me vandaan. :cool:
 
D. zei:
Als je veel gaat nemen is het aan te raden er een nuchtere spotter bij te hebben, je kunt echt nare dingen gaan doen. Dat wil zeggen je hele huis slopen of de straat op gaan, helemaal vaag.
bullshit. als je nuchter geen last heb van zulke neigingen dan gebeurd dat ook niet tijdens de trip. Paddo's veranderen je persoonlijkheid niet.
 
Idd bullshit D.! En sowieso, als er iets muf is tijdens een trip, dan zijn het wel mensen die niet trippen.
 
Die zijn niet muf die zijn letterlijk niet te begrijpen :D
En zei begrijpen jou ook niet. Heerlijk vaag allemaal :D

Het enige wat echt behoorlijk heftig kan zijn is compleet ego verlies.
Maar om dat te bereiken moet je of een dubbele of driedubbele dosis paddo’s nemen, of veel sterkere tripmiddelen zoals LSD of DOM (nog nooit geprobeerd).

Ik heb ooit eens 2,5 portie genomen (+- 30 gram ofzo :D) en dan wordt een trip behoorlijk heftig. Alles wat mijn ‘ik-persoon’ bepaald verloor betekenis en het voelde alsof ik letterlijk en figuurlijk opging in mijn omgeving. best heftig.
 
Als je in de buurt van de duinen woont zal ik echt zekers die paddo's eten om een uur of 4 of zo, dan kun je ook nog een uurtje trippen terwijl het licht is. Dan heb je echt een mooi zicht! Daarna als het donker wordt kun je nog beetje uittrippen en na chillen thuis op de bank. Idd blowen is altijd lekker tijdens trip, zorg dan wel dat je genoeg op zak hebt want als je nou emaal begint te blowen is het einde meestal zoek :)
 
Nou nou, jongens. Om het nu gelijk als bullshit te bestempelen gaat ver.
Ik neem aan dat jullie ook wel verhalen kennen van verkeerde dingen die gebeurden. Kijk, ik zelf doe het ook zonder spotter, als een echte hardcore psychonaut. Maar het kán verkeerd gaan.
Bovendien ken ik de persoonlijkheid van "Zelda" niet, dus zo'n gek idee is dat niet dat er achter een deur 6 man en een dwangbuis staan....
 
1x zelf kaalkopjes (paddo's) geplukt (is er nu het seizoen voor) lekker getript tot ik in bed ging...één uur later stond dokter aan deur om kalmeringsspuit te geven.

Voor mij nooit meer dus...:rolleyes:
 
welke paddos'neem je eigenlijk? die knolletjes? of kaalkopjes?
 
Lauw zei:
Do.
Maar zorg ervoor dat:
- je lekker in je vel zit. Een slecht humeur = een slechte trip. Een goed humeur = een goede trip.
- je in een vertouwde omgeving zit met mensen die je kent en die je mag, op die manier is de kans op een bad trip vrijwel uitgesloten
- je vruchtensap of limonade in huis hebt. Snelle suikers halen de scherpe randjes van een trip als je te hard gaat (en die zoete meuk smaakt ook nog eens verdomd goed tijdens een trip :D). Vitamine c schijnt trouwens ook te helpen.
- laat je gaan. Neem emotie’s en gevoelens zoals ze zijn, ga je niet te verzetten als je je effe niet zo tof voelt, dat soort minder leuke momenten heb je wel eens tijdens een goede trip maar ze gaan altijd weer weg.
Huur een film ofzo (een comedy GEEN horror :D). Zelfs de meest achterlijk flauwe comedy wordt nog hilarisch als je vet in een trip zit :D
Als je blowt dan is een jointje tijdens je trip ook erg lekker, wordt je enorm mellow van.
Goede reis! :D


Das waar ook, ik ga gelijk wat vruchtensap inslaan! Humeur zit wel goed. En ik laat me zeker lekker gaan.

Voor die gast waar ik het mee ga doen is het trouwens de eerste keer, dus ik moet hem een beetje in de gaten houden, maar ik heb al eerder mensen ingeweid, dus ik heb er ale vertrouwen in.

Trouwens, voor de liefhebbers van drugs en tripmiddelen kan ik het boek 'uit je bol' echt aanraden, gratis op internet te lezen. Staan echt geweldige tips en adviezen in over heel veel middelen.
 
wimmeke26 zei:
1x zelf kaalkopjes (paddo's) geplukt (is er nu het seizoen voor) lekker getript tot ik in bed ging...één uur later stond dokter aan deur om kalmeringsspuit te geven.
Voor mij nooit meer dus...:rolleyes:

Laten we hopen dat het feit dat we beiden op 13 juli 1978 geboren zijn onze enige overeenkomst is dan.

(dit soort shit wil je trouwens nu niet echt horen)
 
damn krijg er ook zin in, eerst nog ff 6 weken in de boeken dan kan ik ook weer :D

have fun :thumbs:
 
Back
Naar boven