AndroidHealthClinic

Ik ga voor kurk droog ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cables

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 jul 2005
Berichten
2.534
Waardering
3
laat maar weer
 
Laatst bewerkt:
zet je er AS naast? dan kan je met weinig problemen op 50% de kcals van je onderhoud zitten!

ben je snel kurkdroog
 
Waarom eigenlijk rijst ipv volkoren pasta, volkoren brood, roggebrood of gekookte aardappelen? (Zilvervlies)rijst heeft weinig voedingsvezels ten opzichte van die alternatieven. Wat zijn de voordelen van rijst?
 
Waarom eigenlijk rijst ipv volkoren pasta, volkoren brood, roggebrood of gekookte aardappelen? (Zilvervlies)rijst heeft weinig voedingsvezels ten opzichte van die alternatieven. Wat zijn de voordelen van rijst?
minder vocht vasthouden

zet je er AS naast? dan kan je met weinig problemen op 50% de kcals van je onderhoud zitten!

ben je snel kurkdroog

Dan raak ik denk ik heel wat massa kwijt want ik kom net uit een bulk kuurtje.
Ik begin van de week wel met 30mg winny voor de komende 10 weken maar ik heb het idee dat, hoewel AS helpt, ik toch behoorlijk wat spieren ga inleveren als ik te snel afval.
 
Als je, gezien je lengte, nog massa wilt behouden dan m.i. niet onder de 100 kg lichaamsgewicht komen.
 
edit
 
Laatst bewerkt:
Beste Cables,

Leg je zelf eens uit, dit VS is toch niet serieus?
en ben het eens met JW.
 
Lekker veel variatie zeg. Het kan toch wel iets creatiever lijkt me?
 
je gaat wel afwisselen met groente lijkt me? en ipv rijst eens wat pastas? tonijn of iets van koolvis ipv 4x per dag kip. daar ben je ook snel op uitgegeten denk ik. maar veel succes met je schema en trainen!!
 
edit
 
Laatst bewerkt:
je gaat wel afwisselen met groente lijkt me? en ipv rijst eens wat pastas? tonijn of iets van koolvis ipv 4x per dag kip. daar ben je ook snel op uitgegeten denk ik. maar veel succes met je schema en trainen!!


LOL, vergeten erbij te zetten dat ik het kip en groente afwissel ;)
 
Wat bedoel je ?

Bij lengte van 2 meter heb je redelijk wat massa nodig om er groot uit te zien. Lengte en massa wegen nu eenmaal. Ben trouwens ervaringsdeskundige met lengte van 2 meter en 117kg.
 
Waarom eigenlijk rijst ipv volkoren pasta, volkoren brood, roggebrood of gekookte aardappelen? (Zilvervlies)rijst heeft weinig voedingsvezels ten opzichte van die alternatieven. Wat zijn de voordelen van rijst?
Voor de BB is rijst toch wat beter dan de alternatieven die je vernoemt. Rijst bevat zeer weinig natrium, is handig klaar te maken, makkelijk te doseren, past goed bij kip, vis en zelfs steak. Het is gewoon de bread & butter van een goed BB dieet. Brood bevat naast zouten ook nog vetten, aardappels bevatten veel zetmeel en juist minder voedingsvezels dan zilvervliesrijst.

Lekker veel variatie zeg. Het kan toch wel iets creatiever lijkt me?
Variatie is niet zó belangrijk, zelf doe ik het wel, maar dat is meer omdat telkens warm koken enorm veel tijd kost. Maar als je telkens warm kan koken houd je het graag eenvoudig, en dit ziet er vrij goed uit als BB dieet hoor, je moet het jezelf niet lastiger maken dan nodig is.
 
drink je naast die 2 keer per dag whey alleen water?
 
Als je, gezien je lengte, nog massa wilt behouden dan m.i. niet onder de 100 kg lichaamsgewicht komen.

Daar zit totaal geen logica in bro.
Mijn armen zijn van 28cm naar 43cm omtrek gegaan dus ik heb aardig wat massa opgebouwd, ik wil het nu wel eindelijk eens helemaal kurk droog hebben en dat is niet mogelijk als ik naar 100 kilo cut.

100 kilo zit ik al aan als ik door maag inhoud en vocht vasthouden 4 kilo kwijt raak in de eerste paar weken. :P
 
Wat voor kuur heb je wel niet gedaan?
 
Waarom wil jij 2 kilo spieren verliezen ?????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven