AndroidHealthClinic

ik ga weer!!

Bezoekers in dit topic

nico

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
tis voor mij alweer een poosje terug(8 maanden) dat ik gekuurt heb, althans het is maar net wat je een poosje vind,in elk geval valt het flink tegen als je er zo lang van af bent ik heb flink wat kracht in moeten leveren,massa viel opzich wel mee maar die volle harde look ben ik wel kwijt en dan net iets wat vetter daar word je dan niet vrolijk van dat is toch wel iets om over na te denken als je er voor goed van af wil,..maar dat was bij mij niet het geval ik had meer het idee dat ik er niet meer op voor uit ging na 3 jaar kuren ik wou gewoon eerst is hellemaal schoon zijn en dan weer beginnen om te kijken of nu weer reageer op een niet al te hoge dosis,mijn kuur gaat er als volgt uit zien:

week 1-12 800mg cypio
week 1-12 400mg boldone
en als kick start 3 weken 100mg ed oxy

stats: 31 jaar 103kg bf16% ongeveer

ik laat jullie wel weten hoe die gaat. :thumbs:

wel heavy 880mg cypio, maar das jouw keuze.
vergeet je de na kuur niet! en evt. vanaf week 4 misschienHCG 3 maal per week 500 i.u. om je eitjes wakker te houden.
En heb je nog nolvadex of proviron bij de hand tegen het aromatiseren?
ik zou voor de zeker heid in week 3 met 2 maal daags 25mg proviron beginnen.

succes ermee en hou ons op de hoogte

LOL pipo noemt je dit heavy, check de Amerikaanse forums maar THATS HEAVY!

eerste updat paar kilotjes zwaarder en begin al wat sterker te worden
nog een goeie week en dan verwacht ik zo'n beetje de inkick.

laters

zit nu in week 6 en ben 110kg,flink wat sterker geworden.
ik moet nu allen wel uit gaan kijken dat ik niet te fatsig word dus ik heb mijn eten wat aan gepast,eet allen met onbijt voor de training en na de training kh voor de rest heel veel eiwit,ook bij onbijt etc. natuurlijk
denk dat ik nu niet veel zwaarder meer zal worden ik hoop wel dat er een beetje vet van af ga,ik pas bijna niet meer in mijn kleren,moet niet te gek worden natuurlijk :D ik ga nog steeds voor de beach boy look :cool:

laters

Wat is je lengte want volgens mij zit je al een beetje over de beachboylook heen. Welke kuurtjes heb je hiervoor allemaal gedaan ?

lengte 182,ik weet wel dat 110kg wat aan de zware kant is voor beachboy look maar zit toch zeker nog op 18%bf eer ik dat naar de 8%bf heb terug gebracht
kom ik wel goed uit met mijn gewicht en look,van de zomer was ik 95kg en zo rond de 10% daar was ik al behoorlijk tevreden me,maar ik ga zeker kijken of het deze zomer iets beter kan.

Wanneer train je tegenwoordig dan oudje, ik zie je niet zo vaak meer.

moge broekie ;) train toch meestal gewoon begin van de avond en soms wat laat in de middag.
jij train zeker vaak s"ochtens/vroeg in de middag of niet?maar ben er wel gewoon elke dag hoor.

verder.. groei niet echt meer word ook niet meer sterker,vind het ook wel genoeg zo,maar blijf wel nog een paar weken door gaan, gewoon de 12 weken vol maken en dan nakuren.

nico zei:
moge broekie ;) train toch meestal gewoon begin van de avond en soms wat laat in de middag.
jij train zeker vaak s"ochtens/vroeg in de middag of niet?maar ben er wel gewoon elke dag hoor.

verder.. groei niet echt meer word ook niet meer sterker,vind het ook wel genoeg zo,maar blijf wel nog een paar weken door gaan, gewoon de 12 weken vol maken en dan nakuren.

Ben er meestal 's morgens ja, denk dat ik er tijdje niet meer kom ook. Vindt het zo irritant dat je niet kunt squatten daar! Wil 3x3 gaan doen en dan moet ik squatten, vandaar. Ga ik op me werk trainen.

Zijn jullie alle twee "kattikers " ? Want er zijn aardig wat sportscholen in de buurt waar je kan squaten :D

oef..laat robienaturel ;) :D het maar niet horen mag je vast niet meer komen
ongeloofelijk dat deze man durft te beweren dat hij nooit gebruikt heeft,ik zag hem onderlaatst in de kleedkamer met ontbloot boven lichaam hij heeft grotere tieten dan menig vrouw en dan bedoel ik niet van de gyno,en armen minimaal 50cm..koud,latpully setje van 8x300pond netjes en ik vind dat hij eigenlijk overal te sterk in is om naturel te zijn.
is op zich niet zo erg dat je ontkent maar de manier waar op!

vind je niet?

Ach ja, wie gelooft hem wel eigenlijk. Zoveel verstand van zijn "vak" heeft ie ook weer niet. Kan er wel om lachen.

Robie, ja wat zal ik daar over zeggen,
Volgens mij ontkent hij het ondertussen al zo lang, dat hij er zelf in is gaan geloven. Ok hij eet goed enzo, maar de rest........

Trainen jullie daar ook dan?

Ook wel mooi met zijn supplementjes, eerst dit merk k*t, kan ie het verkopen is het opeens een topmerk. Niet dat ik ooit in een sportschool iets zou kopen (lekker online), maar toch.
Zijn gewichten vind ik trouwens niet zo heel bijzonder, zover zit ik er ook weer niet vanaf.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven