Fitness Seller

fggfhg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

runeburgje

Novice
Lid geworden
1 apr 2021
Berichten
8
Waardering
3
Lengte
1m79
Massa
90kg
Vetpercentage
14%
ddgdg
 
Laatst bewerkt:
Vraag je serieus of dit goed is als eerste kuur? Je hebt je wel ingelezen?
 
Aangezien je alles al in huis hebt: 6 weken lang op 30mg houden.
 
Slecht voor 1ste kuur
 
Aangezien je alles al in huis hebt: 6 weken lang op 30mg houden.
Dan zou ik nog minstens verdubbelen om er toch zeer beperkt “iets” aan te hebben
 
Je gaat in elk geval geen spiermassa overhouden aan deze kuur. Je komt waarschijnlijk een paar kilo aan vocht kwijt en die raak je na afloop ook weer kwijt.
beter combineren met winstrol dan om ook drogere massa aan te komen? of is dit geen goede kuur?
 
Hij heeft vandaag een nieuw topic geopend. Want hij wil zijn 2e kuur starten? Hij heeft een tijdmachine denk ik...
 
Je gaat in elk geval geen spiermassa overhouden aan deze kuur. Je komt waarschijnlijk een paar kilo aan vocht kwijt en die raak je na afloop ook weer kwijt.
nee van dianabol is het onmogelijk om spiermassa aan te zetten testosteronnnnnnnnnnnnnn!!!!!!! 500mgggggggggggggggggggggg
 
Als ik er niet zo slecht van werd zou ik altijd aan de dbol zitten. Magisch spul is dat
 
Wat een kutkuur
 

Ja, na een paar dagen dbol kan ik gewoon echt niet fucking eten. Extreem opgeblazen gevoel, boeren, scheten, maagzuur... zo’n beetje alles wat je kan bedenken.

Maar in de gym is het geweldig.
 
Ja, na een paar dagen dbol kan ik gewoon echt niet fucking eten. Extreem opgeblazen gevoel, boeren, scheten, maagzuur... zo’n beetje alles wat je kan bedenken.

Maar in de gym is het geweldig.

In de gym is het zeker geweldig. Misschien is de injecteerbare vorm van PCL wat voor jou? Hoor ik veel goede verhalen over op Meso.
 
Back
Naar boven