Fitness Seller

Peiling Ik geef kuuradvies omdat...

Ik geef hier kuuradvies omdat...

  • Ik ooit een winstrol only kuurtje gedaan heb en sindsdien mijn log gesloten heb.

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    20

Bezoekers in dit topic

Test-E en HCG tegelijkertijd zetten, niet doen.

Lijkt logisch...nakuren met HCG ok, maar nooit tijdens.

Met HCG hou je je eigen test productie in stand en dan zet je er extern een andere soort test bij.

Die botsen met elkaar en proberen elkaar de nek om te draaien, dus het gewenste effect wordt teniet gedaan.

Logisch toch?


Succes


Voor alle PN'ers die alle info van internet halen en denken dat ze "experts" zijn op gebruik...

Kijk naar je status en deze video...voor alle wannabees.

Welterusten PN
 
Omdat dit forum vol zit met een hoop freelance coaches in de AAS sectie, ben ik wel eens benieuwd naar waar al die kennis vandaan komt.

RAMONSTER Hercules27


Bij mijn begeleider Ric, al meer dan 25 jaar en daarom 1,85 en +130kg...US Rules.

Knutsel lekker verder hier PN
 
Omdat ik citeer wat Galen post.
 

Bij mijn begeleider Ric, al meer dan 25 jaar en daarom 1,85 en +130kg...US Rules.

Knutsel lekker verder hier PN
Misschien kan je je eens als een kerel gedragen en openlijk zeggen wat je iedere keer met PN bedoeld, aangezien je iedereen zo noemt die het niet eens is met je fantastische adviezen op welk gebied dan ook.
 
Bro-science hiero, bijna al mijn “kennis”komt van hier of bodybuidling.com :(:(
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: 040B
Vonk ik zal kennis tussen aahalingstekens zetten :p
 
Bro-science hiero, bijna al mijn “kennis”komt van hier of bodybuidling.com :(:(

Al je "kennis" haal je dus voorgekauwd en veel al tegenstrijdig van het web.

Dat zegt dus al genoeg, vandaar zo'n matige status,

Dan ook nog lopen blazen, dat je alles onzin is en met je mede PN-er's meelopen.

Misschien maar eens verstandig om zelf je in de materie van Bodybuilding te verdiepen ipv Google te raadplegen.

Ga bv eens naar de bibliotheek of nog beter, ga opleidingen volgen om je horizon te verbreden.

Want die is nu wel heel bekrompen.

Ik vind een tegenstander van linkjes en filmpjes die als bron worden gebruikt en voor waarheid worden aangezien.

Maar om jullie maar eens ware kennis te laten horen/zien heb ik het filmpje geplaatst van Ric en Rich...2 legendarische Pro's die echt verstand van zaken hebben en wat ik al had verwacht...

Zelf dat is nog niet overtuigend genoeg en sulliger nog, dat hun kennis wordt tegen gesproken en in twijfel genomen.

Hahaha...dat zegt dus al genoeg over jullie "kennis" !

Ik zeg vooral zo doorgaan en dan kom je er wel NIET...

Succes...PN :laugh: :hamer:
 
Jij post zelf filmpjes van “het web” +Piana is wel jong gestorven door onverstandig gebruik, dus volg jij maar gerust zijn voorbeeld hoor, al hoop
Ik dat je wel wat verstandiger bent
 
Laatst bewerkt:
MrDroeftoeter langs de andere kant is het wel grappig hoe iemand zich steeds zo vast kan praten zonder toe te geven, maar vervelend is ie wel.
 
@Potentie

gip1hy.gif
 
Ik kan veel vervelendere leden bedenken dan RAMONSTER die op de banlijst zouden moeten :rolleyes:
 
Niet nodig, iedereen weet dat ik het over die personen heb, inclusief zij zelf :p
 
Jij post zelf filmpjes van “het web” +Piana is wel jong gestorven door onverstandig gebruik, dus volg jij maar gerust zijn voorbeeld hoor, al hoop
Ik dat je wel wat verstandiger bent

Je snapt het nog niet PN.

Het gaat om hun en vooral Ric's kennis.

Daarnaast leeft Ric nog...

En Rich is in de 40 geworden, ik ken een Ajax voetballertje, die op 17 jarige leeftijd op het veld overleden....

Waaraan?

Een hartafwijking, wat al bekend was bij Ajax na zijn medische keuring en dan ook nog volpompen met Nandrolone en HGH....welterusten.

Als je de boeken van Rich had gelezen, gaf hij altijd al aan dat hij niet oud zou worden, maar de extreme groei door gebruik, weerhield hem er niet van om door te knallen.

Dat voetballertje van 17 en zijn familie wisten van niks...dus niet vrijwillig ervoor gekozen, maar er door zijn club achter zijn rug om een enorme risico's genomen en de gevolgen weten we...

En nu...de club gaat vrij uit en de familie zit met de eeuwige ellende..

Maar goed...weer misplaatste kennis PN

Blijven Googelen...hahahaha
 
Voor hij ooit gebanned word wil ik wel graag weten wat een PN is :)
 
Back
Naar boven