XXL Nutrition

Peiling Ik geef kuuradvies omdat... (1 bezoeker)

Ik geef hier kuuradvies omdat...

  • Ik ooit een winstrol only kuurtje gedaan heb en sindsdien mijn log gesloten heb.

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    20

Bezoekers in dit topic

Dat laatste kun je voor jezelf houden. Ik zie het deze keer door de vingers.

Leuk scriptje ... Of verlaag je je als moderator om hem handmatig aan te passen.

Kan ook wel van alles gaan aanpassen...:sukkeltje:
 
Leuk scriptje ... Of verlaag je je als moderator om hem handmatig aan te passen.

Kan ook wel van alles gaan aanpassen...:sukkeltje:
Ik heb niets aangepast.
 
Nope...ook niet...blijven raden.

Je kunt hem trouwens niet bestellen, in NL verboden.

Paar weken geleden was er een hele grote fitness en bodybuildingsbeurs in Duitsland, die elk jaar gehouden wordt en daar staat een stand waar je hem kunt aanschaffen.

Of is die beurs hier niet bekend? Één van de grootste ter wereld...zeker van Europa.

Oude versies van 10 jaar geleden zijn nog wel op internet te vinden in pdf.

Succes

Is het dit boek?

Best Anabolics for Real Men
 
Wat een slap gelul, zelfs Mein Kampf is niet meer verboden, wat zou er in godsnaam in moeten staan om een boekje over trainen en anabolen te verbieden in Nederland?
 
Ik schrijf wel een Engelstalig AAS-boek, maar dat duurt nog wel even.

Bekijk bijlage 452922

54.000 woorden momenteel (en 288 referenties).

Pagina's zijn redelijk text-dense:
Bekijk bijlage 452923
Bekijk bijlage 452924

Waar haal jij je tijd vandaan om zo veel te kunnen schrijven? Het is een hel om volgens wetenschappelijke richtlijnen een boek te schrijven. Literatuur onderzoek vergt al zeeën van tijd en dan ben je nog niet eens begonnen met het schrijven.
 
d
Ik kan trouwens nergens een boektitel vinden dat je hebt gepost.. Ben benieuwd welk boek het is.

En als je het niet zegt verander ik je naam ik RUKMONSTER
dit, je hebt wel 2 foto's van pagina's gestuurd maar de naam van het boek staat er niet op.
 
Back
Naar boven