XXL Nutrition

Ik ging naar de badkamer en

Bezoekers in dit topic

Wtf!!, ik wist niet eens dat er hier in België zo'n grote spinnen leven. Toen ik vorige week eens in de tuin wandelde en plotseling oog in oog stond met een kruisspin gilde ik het al uit, moet er niet aan denken dat ik ooit een spin van dit kaliber irl zou aantreffen.

+1 als ik zon joekel tegen kom in nederland verhuis ik naar rusland of waar dan ook waar die beesten niet kunnen overleven!
 
Jezus 't zal je maar gebeuren, ik zou echt gaan huilen en in mijn broek plassen denk ik..
 
Grappig die angst voor de relatief grote spinnen in onze contreien. Ze zijn banger van ons dan wij van hun, en ze zijn totaal ongevaarlijk.
 
damn pas geleden lag ik in me bed en had best wel wijde onderbroek aan.
kroop er een fkn grote spin over me been gelukkig dat ik wakker was anders kroop hij zo in me holletje
 
Dat spinnetje van jouw moest ik even google'n

Camel_Spider-2.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
CamelSpiderBite4.jpg
Gatverdamme wat een scharminkel :roflol:
Fap je dan op die spin? :o

Wat dacht je van deze?
earth-graphics-200_1080291a.jpg

female-nephila-clavipes-golden-silk-orb-weaver-2.jpg

489796972_5a6435af88.jpg

Brotip: probeer ze niet te vangen, haal je blaffer boven & pomp het leeg op het beest!
 
Als ik genoeg geld bij elkaar heb ga ik bij de eskimo's wonen...
Geen spinnen te vinden en elke dag verse vis vangen :meal:
 
beetje ijsblokken bankdrukken
 
Wat dacht je van deze?
earth-graphics-200_1080291a.jpg

female-nephila-clavipes-golden-silk-orb-weaver-2.jpg

489796972_5a6435af88.jpg

Brotip: probeer ze niet te vangen, haal je blaffer boven & pomp het leeg op het beest!

hennig wat prut als je die plattrapt :D
 
vlammenwerper kopen gelijk
 
lol ik kreeg net gelijk kriebels aan me voeten en rug. K*t beesten bah :(
 
wat beweegt er links van je..
 
vlammenwerper kopen gelijk

Kan je meteen je hele huis platbranden, er zitten makkelijk 1500 of meer spinnetjes in elk huis, de meesten goed verstopt. :)
 
Kan je meteen je hele huis platbranden, er zitten makkelijk 1500 of meer spinnetjes in elk huis, de meesten goed verstopt. :)
Probeer ons niet bang te maken, ik geloof ik niks van:(
 
Kan je meteen je hele huis platbranden, er zitten makkelijk 1500 of meer spinnetjes in elk huis, de meesten goed verstopt. :)


nou durf ik niet meer te slapen thx T
 
Kan je meteen je hele huis platbranden, er zitten makkelijk 1500 of meer spinnetjes in elk huis, de meesten goed verstopt. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

brb huis platbranden
 
Back
Naar boven