MuscleMeat

Ik ging naar de badkamer en (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

el smurfo

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
7.728
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
flexte even in de spiegel, maar daarna zag ik dit: :eek:

2nampsx.jpg


Ik heb ze laten leven, maar mijn moeder doet ze wrs dood :(
 
In Thailand een keer hetzelfde gehad met een spin ter grootte van mijn hand :roflol: Sinds dien ben ik niet meer bang voor spinnen.
 
krijg je ervan als je huis niet schoon is. t*fus beesten overal.
 
Heeft ze msn? x:hornyna:
 
Zet hem dan buiten.
 
In Afghanistan had ik camel spiders in me rukbunker..

Dit is een klein spinnetje joh
 
Kleiner heb ik ze nog niet gezien.
 
Hopelijk mocht je samen met mama onder de dons

en hopelijk is haar vriend/minnaar er deze keer niet bij.
 
Laatst bewerkt:
kill-it-with-fire.gif

k*t spinnen
 
Das nog een kleintje hoor,ik vind dikwijls redelijke kleppers in het bad nu ik aan het verbouwen ben.
 
Dat is een aardige mooie. Vroeger moest ik ook altijd alle spinnen weghalen die mijn moeder vond in huis. Zij was er doodsbang voor. Totdat ik echt een fokking huge harige spin boven mijn bed zag. Die was echt eng. Maar ik woon in een flat tegenwoordig op de 5e verdieping en heb hier echt totaal geen spinnen gelukkig. Alleen muggen :(
 
Dat is een aardige mooie. Vroeger moest ik ook altijd alle spinnen weghalen die mijn moeder vond in huis. Zij was er doodsbang voor. Totdat ik echt een fokking huge harige spin boven mijn bed zag. Die was echt eng. Maar ik woon in een flat tegenwoordig op de 5e verdieping en heb hier echt totaal geen spinnen gelukkig. Alleen muggen :(

spinnen vangen muggen :)
 
lekkere kever heb je daar gevangen man:thumbs:
 
In Afghanistan had ik camel spiders in me rukbunker..

Dit is een klein spinnetje joh

Dat spinnetje van jouw moest ik even google'n

Camel_Spider-2.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
CamelSpiderBite4.jpg
Gatverdamme wat een scharminkel :roflol:
Fap je dan op die spin? :o
 
iemand een idee welke spin TS laat zien...
 
Das de Gewone huisspin. Heb ze 2x zo groot gezien in zo'n containerruimte btw.. Ze schijnen onschadelijk te zijn maar ik laat ze toch lekker zitten :) (nohomo)(en anders ben ik maar homo)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gewone_huisspin Ik weet zeker dat ik grotere heb gezien dan in de link wordt beschreven.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven