XXL Nutrition

Ik ging naar de badkamer en (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zal wel moeten anders kan ik er niet door, en die hoerenbeesten zijn nergens te vinden. Heb echt de halve schuur met de hoge druk reiniger bewerkt maar die t**fus beesten blijven maar komen.

Als het echt zo irritant is... Vang dan eens een klein insect en gooi die in het net.
Die net hangt er immers om zijn voedsel er mee te vangen.

Vroeg of laat komt ie wel kijken wat ie gevangen heeft.
 
Ik heb laatste deze spin gespot in me kamer XD

[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik haat spinnen, zo beest heeft een keer over mijn hoofd gelopen toen ik aan het slapen was. Werd echt gillend wakker als een kleine bitch. Ik dacht even dat het een nachtmerie was, maar bleek niet zo te zijn. K*t beest lag echt op mijn kussen.

SRS
 
Wat dacht je van deze?

earth-graphics-200_1080291a.jpg

Nice, een vogelspin :D
 
Als het echt zo irritant is... Vang dan eens een klein insect en gooi die in het net.
Die net hangt er immers om zijn voedsel er mee te vangen.

Vroeg of laat komt ie wel kijken wat ie gevangen heeft.

Ja hij hangt er nog steeds zo half kapot net, morgenvroeg is die weer heel. Een keer kamperen en z'n nek omdraaien? hehehe
 
img-set?.jpg

Gvd als ik dat zou doen krijg ik me toch een pak slaag:roflol:

:roflol:, ze is het ondertussen al gewoon. Maak haar zelfs voor het kleinste spinnetje op het plafond wakker.:o

hoeveel euro had die spin van jou bij zich?

Toch wel 2 cent!!

8000 posts en nog geen simpele huisspin kunnen doden? :rolleyes:

Ja, ben echt een mietje als het op spinnen aankomt.

Vlammenwerper uit de kast gehaald neem ik aan? De basterd!

Bazooka, vlammenwerper was uitgeleend.

Je doet me denken aan me zus(je) :o



Als het true is zou ik echt gaan stoppen met BB. Een groot mannetje (als dat zo is dan ???), met de geest van een vrouw. Ha ha ha!

Ben een vrouw in een mannenlichaam die graag spieren ziet, doortrainen dus.
 
hebben jullie ook zo'n onmetelijke angst dat zo'n spin in je eikel gaat bijten wanneer je slaapt?:o
 
Nee wel tussen me tenen, heb zo gvd k*t gevoel als ik moet schijten dat er dan een slang ergens zit en zo hard schrik dat ik me broek vol schijt.

Echt alleen als ik moet schijten
 
Spinnen zijn mensenschuw, zijn genoeg viezere beesten die graag van mensen eten waar je bang van zou moeten zijn in je slaap :p.
Ik vind ze ook vies maar doodrammen met een schoen of zakdoek is toch echt niet zo moeilijk :p?

(google eens Cimicidae, vroeger enkel in Amerika, tegenwoordig meer en meer in Europa :) )
 
7 pagina's over spinnetjes doodmaken
epic topic
 
Ik vermoed dat je bedoelt in de muren dan? Anders: I call bullshit

das zoals dat gerucht dat je elke nacht wat spinnen opeet. Bullcrap
Dat laatste is idd onzin, dat eerste niet. En ze zitten gewoon verspreid op alle mogelijk plaatsen. 1500 is in een schoon huis, wat minder schoon en je mag x2 of x3 doen.

Over beestjes gesproken, weet je hoeveel er bij je in bed slapen? Iets meer dan 1500 :

[Link niet meer beschikbaar]

Ga je nog kleiner (bacteriën) dan spreek je over miljarden in één huis.
 
Ja mijn punt is: wat is "in een huis"? Tellen de plekken waar dat beest wel binnen de oppervlakte van het huis zit maar nergens zit waar het effectief "de woonruimte" kan binnenkruipen? Dan wil ik het best geloven, maar anders? I call bullshitz.

Dan zou je die krengen overal tegenkomen als je eens achter een vies hoekje ed gaat kuisen :p.
 
Die muziek daarbij :roflol:
Hoeveel van die beesten heeft die kerel??? Ik zou niet meer geweldig slapen als die beesten hier in huis waren
 
Back
Naar boven