AndroidHealthClinic

Ik groei te hard volgens m'n ouders!

Bezoekers in dit topic

SebastiaanG

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 apr 2006
Berichten
2.132
Waardering
13
Let Op! Wat hieronder staat vinden m'n ouders...???

Sinds 2.5/3 maand ben ik bezig met serieus trainen en eten. In diezelfde periode ben ik 6 kilo gegroeid. Van 65 kilo naar 71kilo. Nou is het niet zo gek dat ik groei want ik train 4 keer per week en vreet elke dag aardig wat voedsel en shakes.

Maar nu komt het k*t gedeeldte. Mijn ouders zeuren als sinds het begin dat ik:

-Teveel train
-Teveel eet
-Te snel aankom
-Vaak moe ben ( doh.. wat dacht je dan, dat ik na 2 uur trainen nog helemaal fit was? )

Beetje demotivered dus.. Ik train me een slag in de rondte om aan te komen en sterk te worden, en zodra ik thuis kom word alles gelijk de grond in geboord ...

Mijn vraag is dus, wat is ervan waar? Groei ik te snel, of zijn m'n ouders gewoon overbezorgd?

Stats:
Leeftijd: 18 jaar
Lengte: 1.87m
Gewicht ( voor training 65 Kilo)
Gewicht ( recent 71 Kilo )

Ik hoop dat jullie mij wat goeie tips kunnen geven om me ouders om te krijgen dat ze eindelijk is stoppen met zeuren!

-SebastiaanG
 
4x per week 2 uur trainen is ook te veel.
Voor de rest: Daar wennen ze wel aan ;)
 
ik heb hetzelfde met mijn k*touders. Ik kwam in keer beneden in mijn boxer, en ze begonnen als een gek te zeiken dat het niet meer normaal is enzo, je weegt nog meer dan je vader van 1,92 :D

Ik ben blij dat ze al dat eten nog voor me kopen iig.

Gebruik het juist als motivatie!
 
trainingsduur verminderen naar 1 uur per dag en verder zo blijven doorgaan:thumbup:
 
toch erg he

Dan doet hun zoon aan sport....

Hebben ze liever dat je je gaat bezttaen of aan de drugs zit? Of dat je moddevet games zit te spelen?

Je hebt van die ouders........
.....
 
Ouders, schmouders. Je pa is gewoon bang dat hij je niet meer aan kan.
 
oke, 2 uur trainen is niet helemaal reeel, ik ben 2 uur in de sportschool, effectief train ik misschien anderhalf uur.

@ Sephirothsnake

ja, vroeger was het altijd gezeur dat ik teveel achter de PC zat...

@ Rob G

^^ hmm ja, dan begrijp ik het wel :P rede te meer om door te gaan
 
toch erg he

Dan doet hun zoon aan sport....

Hebben ze liever dat je je gaat bezttaen of aan de drugs zit? Of dat je moddevet games zit te spelen?

Je hebt van die ouders........
.....

overdrijf niet:p waarschijnlijk hebben ze hun zoon liever zien voetballen.
 
Ouders, schmouders. Je pa is gewoon bang dat hij je niet meer aan kan.

hahaa.. dat ken ik:D

Mijn ouders stimuleren me wel... me ma koopt altijd kwark en dat soort dingen.. ze vraagt altijd moet ik nog wat halen enzo.
Ze vinden het wel geinig, als ik zeg ik wil arnold worden, zegt me ma.. nou dan mag je nog wel eff doortrainen:cool:
 
Allemaal niet mee inzitten :p ouders blijven ouders en de ene zijn al wat bezorgder dan de andere... Mijn oudjes maken daar allemaal geen probleem van, ze zijn blij dat ik niet meer ganse avonden op stap ben naar ikweetnietwaar :) Shakes en supplementen vonden ze in het begin ook maar niets, nu een paar jaar later zijn ze het al gewoon geworden.

Dus één woord: doorgaan ;)

btw 71kg voor 1m87 is heus niet veel :p
 
Hoe meer ze zeiken bij mij, des te harder ik ga trainen!

Als ze zeiken weet ik teminste dat ik blijf groeien !
 
Ouders kunnen zeuren en hebben er vaak geen verstand van maar negeer ze niet helemaal, vaak heb jij namelijk een ander beeld van jezelf dan dat zij dat hebben. Vaak valt het je niet op dat je veel vetter wordt. Op een gegeven moment zie je het pas in en dan denk je waarom heb ik het niet gezien dat ik zo snel vet werd?
 
boeiend.. vreten en knallen! Mijn ouders hadden dat ook. maar na een tijdje veranderd dat wel.. nu zijn ze er trots op dat ik een ''beest'' ben inplaats van een ecto van 55 kg.
 
Heel veel glimlachen en je ouders bedanken dat ze je zo goed supporten bij dat wat je graag doet. En neem eens een bloemetje mee om het nog beter te laten zien.

Oh en wel goed je best doen op school he.
 
Ouders kunnen zeuren en hebben er vaak geen verstand van maar negeer ze niet helemaal, vaak heb jij namelijk een ander beeld van jezelf dan dat zij dat hebben. Vaak valt het je niet op dat je veel vetter wordt. Op een gegeven moment zie je het pas in en dan denk je waarom heb ik het niet gezien dat ik zo snel vet werd?

Ik doe ook aan wedstrijdzwemmen en soms waterpolo. Voor die sporten heb ik ook een coach die me hier en daar wat adviezen geeft. Die let er ook zeker wel op dat ik niet een dik varken word. Ik zal het ook niet helemaal in de wind slaan wat m'n ouders zeggen, maar zolang ik er nog steeds zo mager uitzie wilde ik nog niet aan minderen/stoppen denken.

@ Wazzup

Ja, dat school gedeeldte schiet er dus nog weleens bij in...
 
En met dat school gedeelte zullen ze ook zitten... Denk dat als je je cijfers op orde hebt, zij een stuk minder "zeuren". ;)
 
Probeer anders eerst een maand elke dag bezopen thuiskomen en dan vraag je wat zij liever zien.
 
Back
Naar boven